Νέα Porsche 911 Carrera με κινητήρα 3.0 λτ. bi-turbo έως 420 hp

Η Porsche αναβαθμίζει σε μεγάλο βαθμό την 911 Carrera, η οποία αποκτά για πρώτη φορά turbo κινητήρα μικρότερης χωρητικότητας από τον προγενέστερο ατμοσφαιρικό, αλλά υψηλότερης απόδοσης και χαμηλότερης κατανάλωσης. Ο ολοκαίνουργιος 3.0 bi-turbo 6κύλινδρος boxer αποδίδει 370 ίππους στην 911 Carrera και 420 ίππους στην 911 Carrera S, ενώ η ροπή φτάνει τα 450 Nm και 500 Nm αντίστοιχα, μεταξύ 1.700 και 5.000 σ.α.λ. Σε σχέση με την προηγούμενη 911 Carrera με τον 3.4 λτ. κινητήρα, η ισχύς αυξήθηκε κατά 20 ίππους και η ροπή κατά 60 Nm.

Από πλευράς επιδόσεων, η 911 Carrera Coupe με το κιβώτιο ταχυτήτων PDK και το Sport Chrono Package επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,2 δευτερόλεπτα (0,2 δλ. ταχύτερη) και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 295 χλμ./ώρα. Η 911 Carrera S με PDK και το Sport Chrono Package φτάνει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,9 δευτερόλεπτα και η τελική αγγίζει τα 308 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση ανέρχεται στα 7,4 λτ./100 χλμ. και 7,7 λτ./100 χλμ., μειωμένη κατά ένα περίπου λίτρο ανά 100 χλμ.

Για πρώτη φορά και σε συνδυασμό με το Sport Chrono Package, η 911 Carrera διαθέτει περιστροφικό επιλογέα οδήγησης με τέσσερις θέσεις, τις Normal, Sport, Sport Plus και Individual. Στάνταρ είναι και η ανάρτηση PASM (Porsche Active Suspension Management), με την χαμηλότερη παράλληλα κατά 10 χλστ. απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. Ο ενεργός πίσω άξονας που στρίβει περιλαμβάνεται στον προαιρετικό εξοπλισμό και προέρχεται από τις 911 Turboκαι 911 GT3, ενισχύοντας της οδική συμπεριφορά στις στροφές, αλλά και την ευελιξία. Επιπλέον η Porsche προσφέρει το υδραυλικό σύστημα ανύψωσης στον εμπρός άξονα, ο οποίος σηκώνεται κατά 40 χιλιοστά σε χρόνο 5 δευτερολέπτων για να μπορεί να περάσει το αυτοκίνητο από πολύ χαμηλά σημεία χωρίς να χτυπήσει το κάτω μέρος του.

Εκτός από τις πολλές μηχανικές αναβαθμίσεις έχουν γίνει και σχεδιαστικές αλλαγές. Εξωτερικά διακρίνεται από τα νέα φωτιστικά σώματα με τα φώτα ημέρας LED, τις νέες χειρολαβές των θυρών και το ανασχεδιασμένο πίσω άκρο. Στο εσωτερικό περιλαμβάνεται στάνταρ το νέο σύστημα πολυμέσων Porsche Communication Management με μια μεγάλη οθόνη αφής.

Παρακολουθείστε παρακάτω και το βίντεο:

Get it on Google Play Download on the App Store