Νέο Clio R.S. 220 Trophy EDC με πολλές βελτιώσεις

Η νέα έκδοση του Clio Renaultsport 220 Trophy EDC φέρει πολλές αλλαγές τόσο στον κινητήρα όσο και στο «στήσιμό» του αλλά και σε εμφάνιση, αποκτώντας πιο έντονα σπορ χαρακτηριστικά. Ξεκινώντας από τον 1.6 λτ. turbo κινητήρα, η απόδοσή του αυξήθηκε κατά 20 ίππους και 20 Nm ροπής, στους 220hp στις 6.250 σ.α.λ. και 260 Nm με overboost στα 280 Nm, ενώ ο κόφτης ανέβηκε στις 6.800 σ.α.λ. από 6.500 σ.α.λ. Η αύξηση της ισχύος επιτεύχθηκε μέσω του μεγαλύτερου τούρμπο, της νέας εισαγωγής αέρα και του αλλαγμένου συστήματος εξάτμισης.

Βελτιωμένο είναι και το αυτόματο 6άρι διπλού συμπλέκτη κιβώτιο ταχυτήτων EDC, αφού όπως αναφέρει η Renault είναι πιο γρήγορο στις αλλαγές κατά 40% στις επιλογές Normal και Sport και κατά 50% στην Race, χάρη στον επαναπρογραμματισμό του λογισμικού. Επιπλέον, η διαδρομή των paddles στο τιμόνι μειώθηκε κατά 30% για πιο άμεσες αλλαγές και το σύστημα Stop & Start απενεργοποιείται στις επιλογές Sport και Race.

Στο νέο Clio Renaultsport 220 Trophy EDC η ανάρτηση χαμήλωσε κατά 20 χιλιοστά εμπρός και 10 χιλιοστά πίσω και τοποθετήθηκαν πιο σφιχτά αμορτισέρ και ελατήρια (40% πιο σφιχτά πίσω). Νέο και πιο γρήγορο είναι το τιμόνι, ενώ για την απαραίτητη πρόσφυση φροντίζουν οι 18 ιντσών ζάντες με ελαστικά 205/40.

Εκτός από τις μηχανικές αλλαγές, υπάρχουν και αισθητικές, όπως είναι το νέο Frost White ματ χρώμα του αμαξώματος με μαύρη οροφή και πίσω αεροτομή, καθώς και τα λογότυπα «Trophy». Στο εσωτερικό ξεχωριστά στοιχεία αποτελούν το δερμάτινο διάτρητο τιμόνι, τα θερμαινόμενα δερμάτινα καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα, τα ένθετα με εμφάνιση ανθρακονήματος και η προαιρετική οθόνη Renaultsport Monitor με σύστημα τηλεμετρίας.

Τέλος, οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη τον Ιούνιο του 2015.

Get it on Google Play Download on the App Store