Δοκιμή Suzuki SX4 S-Cross 1.0 Boosterjet 112 HP

Το δεύτερης γενιάς Suzuki SX4 S-Cross το οποίο λανσαρίστηκε το 2013, παρουσιάστηκε τον Ιούλιο του 2016 με αρκετές αλλαγές και βελτιώσεις σε εμφάνιση, κινητήρες και τεχνολογία, αποκτώντας πιο σύγχρονα χαρακτηριστικά.

Το ανανεωμένο SX4 S-Cross ξεχωρίζει αρχικά από το πλήρως ανασχεδιασμένο εμπρός τμήμα του, όπου διακρίνονται τα νέα φωτιστικά σώματα, η μακρόστενη τραπεζοειδής νίκελ μάσκα και ο νέος προφυλακτήρας. Αντιθέτως, στο πλάι και στο πίσω άκρο του «φρεσκαρισμένου» μικρομεσαίου ιαπωνικού crossover δεν υπάρχει καμία αλλαγή.

Διαβάστε εδώ όλες τις νέες δοκιμές

Στη βάση της γκάμας των κινητήρων του ανανεωμένου SX4 S-Cross τοποθετείται το νέο turbo μοτέρ βενζίνης 1.0 λτ. Boosterjet των 112 ίππων. Νέο μηχανικό σύνολο είναι και το 1.4 λτ. BoosterJet των 140 ίππων (διαβάστε εδώ τη δοκιμή). το οποίο συνδυάζεται με 4κίνηση και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Ο 1.600άρης πετρελαίου των 120 ίππων πλέον καταργήθηκε. Με τον 1.000άρη κινητήρα βενζίνης, το SX4 S-Cross έχει πολύ προσιτή τιμή, αφού πωλείται από 15.970 ευρώ και περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας, ενώ και στη δεύτερη έκδοση των 18.850 ευρώ με επιπλέον ζάντες αλουμινίου, 2ζωνικό κλιματισμό, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, οθόνη αφής 7 ιντσών και διάφορα ακόμα στοιχεία αποτελεί μια συμφέρουσα επιλογή.

Πολύ καλός ο κινητήρας 1.0 λτ. Boosterjet 112 HP

Το βασικό turbo άμεσου ψεκασμού μηχανικό σύνολο των 998 κ.εκ. με απόδοση 112 ίππων και 170 Nm ροπής ταιριάζει πολύ καλά στο ανανεωμένο SX4 S-Cross, αφού έχει πολιτισμένη λειτουργία, προσφέρει σβέλτες επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση. Το 3κύλινδρο 12βάλβιδο αυτό μοτέρ αρχικά κερδίζει τις εντυπώσεις με την απουσία κραδασμών και ενοχλητικών θορύβων, τόσο στις χαμηλές στροφές όσο και στις υψηλότερες. Το τράβηγμά του είναι θετικό από χαμηλά και ευνοεί την ελαστικότητα κατά την κίνηση στην πόλη, ενώ ανεβάζει στροφές και είναι πρόθυμο μέχρι την κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου. Ο εν λόγω κινητήρας με το 5άρι μηχανικό κιβώτιο επιταχύνει σε γοργούς ρυθμούς το σχετικά ελαφρύ αμάξωμα των 1.060 κιλών ειδικά από τις μεσαίες στροφές και άνω, όπου δείχνει τη δύναμή του. Στα θετικά χαρακτηριστικά του κινητήρα ανήκει και η κατανάλωση, αφού κατά τη διάρκεια της δοκιμής και με αστική χρήση κυμάνθηκε στα 6,6 λτ./100 χλμ.

Διαβάστε εδώ: Δοκιμή Suzuki Jimny 1.5 GLX VVT 102HP

Άνετο και ευέλικτο στο δρόμο

Το SX4 S-Cross παρουσιάζει ασφαλή συνολικά χαρακτηριστικά στην οδήγηση, διατηρώντας παράλληλα ξεκούραστους τους επιβάτες του. Η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση με τα γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω δεν είναι ούτε πολύ σφιχτή αλλά ούτε μαλακή και καταφέρνει να απορροφά με αποτελεσματικό τρόπο τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων. Παράλληλα, σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (180 χλστ.), το αποκλειστικά 2κίνητο SX4 S-Cross 1.0 Boosterjet κινείται χωρίς πρόβλημα και σε κακοτράχαλες χωμάτινες διαδρομές. Στις ευθείες το αμάξωμά του παραμένει σταθερό ακόμα και σε γρήγορες ταχύτητες που αναπτύσσει χωρίς δυσκολία ο κινητήρας, ενώ στις στροφές οι κλίσεις που εμφανίζει είναι λογικές και οι αντιδράσεις του προβλέψιμες και ελεγχόμενες. Το τιμόνι έχει καλό βάρος και απόκριση, ωστόσο η αίσθηση που μεταφέρει στα χέρια του οδηγού είναι τεχνητή.

Ευρύχωρο εσωτερικό με λιτή εικόνα

Στο εσωτερικό του ανανεωμένου Suzuki SX4 S-Cross οι αλλαγές εντοπίζονται στο νέας υφής μαλακό πλαστικό στο ταμπλό, στις νέες επενδύσεις και διακοσμητικά και στην προσθήκη συστήματος infotainment στην κεντρική κονσόλα. Στην έκδοση GL+ τοποθετείται ένα σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών και κάμερα οπισθοπορείας.

Στην λιτής αισθητικής καμπίνα του SX4 S-Cross η ποιότητα των πλαστικών (σκληρά εκτός από το εμπρόσθιο τμήμα του ταμπλό) μπορεί να μην ενθουσιάζει σε όψη και υφή, ωστόσο η συναρμογή είναι προσεγμένη και δεν ακούγονται τριγμοί ακόμα και κατά την κίνηση στο χώμα. Ο οδηγός και οι υπόλοιποι επιβάτες κάθονται πιο ψηλά από ένα χάτσμπακ μικρομεσαίο, ενώ τα μεγάλα παράθυρα κάνουν τη διαμονή πιο ευχάριστη. Παράλληλα, το εσωτερικό του SX4 S-Cross διακρίνεται για τους άνετους χώρους του, αφού είναι σε θέση να μεταφέρει χωρίς παραχωρήσεις έως 5 άτομα με τις αποσκευές τους (430 λίτρα).

Δείτε εδώ περισσότερα για το Suzuki SX4 S-Cross

+ Τιμή, χώροι για επιβάτες και αποσκευές, λειτουργία και απόδοση κινητήρα, κατανάλωση, οδική συμπεριφορά

– Λιτή εικόνα εσωτερικού, τεχνητή αίσθηση τιμονιού

Καύσιμο
Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ.)
998
Κύλινδροι/βαλβίδες
3/12
Ταχύτητες
5
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)
112/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
170/2.000-3.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
11,0
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
180
Αστική (λτ./100 χλμ.)
6,2
Υπεραστική (λτ./100 χλμ.)
4,7
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
5,3
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
120
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
117,6
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρένα
Δίσκοι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Μήκος (χλστ.)
4.300
Πλάτος (χλστ.)
1.785
Ύψος (χλστ.)
1.580
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.600
Βάρος (κιλά)
1.090
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
430
Αστέρια
(5)
Ασφάλεια ενηλίκου
92%
Ασφάλεια παιδιού
80%
Ασφάλεια πεζού
72%
Επικουρικά συστήματα
81%
ESP
 
Αερόσακοι
7
Ηλεκτρικά παράθυρα
4
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
15.970
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Δοκιμή Audi Q2 S line 35 TFSI S tronic 150 PS
Δοκιμή Audi Q2 S line 35 TFSI S tronic 150 PS
Δοκιμή Opel Corsa-e 136 PS
Δοκιμή Opel Corsa-e 136 PS
Δοκιμή Skoda Octavia iV Plug-in Hybrid 204 PS
Δοκιμή Skoda Octavia iV Plug-in Hybrid 204 PS
Δοκιμή Peugeot 3008 1.2 PureTech 130 EAT8
Δοκιμή Peugeot 3008 1.2 PureTech 130 EAT8
Δοκιμή Opel Crossland 1.5D 120 PS Auto
Δοκιμή Opel Crossland 1.5D 120 PS Auto
Δοκιμή Fiat 500 1.0 70 hp Hybrid Dolcevita
Δοκιμή Fiat 500 1.0 70 hp Hybrid Dolcevita
Δοκιμή Renault Clio 1.0 TCe 90
Δοκιμή Renault Clio 1.0 TCe 90
Δοκιμή Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Hybrid 2WD Auto
Δοκιμή Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Hybrid 2WD Auto
Δοκιμή SEAT Leon 1.5 eTSI DSG 150 PS FR
Δοκιμή SEAT Leon 1.5 eTSI DSG 150 PS FR
Ήρθε το νέο Dacia Sandero σε πολύ χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Jeep Compass στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai που καίει 1,38 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η πιο ακριβή BMW των 253.200 ευρώ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes C-Class. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του pickup Jeep Gladiator στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Toyota C-HR GR Sport. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Ford Mustang Mach-E στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το καυτό Hyundai Kona N Line. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε στην Ελλάδα η νέα BMW iX3
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store