Νέο μεγάλο ηλεκτρικό SUV Audi e-tron quattro 435 ίππων

Πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης για το νέο πολυτελές ηλεκτρικό SUV Audi e-tron quattro, το οποίο προαναγγέλλει το αυτοκίνητο παραγωγής που θα παρουσιαστεί στις αρχές του 2018. Το σπορτίφ σχεδιασμού αμάξωμά του με μήκος 4,88 μ., πλάτους 1,93 μ., ύψους 1,54 μ. διακρίνεται παράλληλα και για τον αεροδυναμικό του σχεδιασμό με συντελεστή μόλις 0,25.

Φουτουριστική και σπορτίφ εικόνα διαθέτει και το εσωτερικό του Audi e-tron quattro, όπου κυριαρχεί ο εικονικός πίνακας οργάνων και οι οθόνες στην κονσόλα που έχουν αντικαταστήσει τα «ξεπερασμένα» χειριστήρια. Οθόνες OLED υπάρχουν και για τους δύο πίσω επιβάτες που φιλοξενούνται σε ανεξάρτητα καθίσματα και απολαμβάνουν υψηλές ανέσεις, ενώ για τις αποσκευές υπάρχουν 615 λίτρα.

Το Audi e-tron quattro χρησιμοποιεί την ισχύ τριών ηλεκτρικών κινητήρων: Ένας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και δύο στον πίσω, συνολικής ισχύος 320 kW (435 ίππων) και 800 Nm ροπής. Οι επιταχύνσεις είναι ακαριαίες, αφού το μεγάλο SUV επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,6 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ./ώρα.

Τα ηλεκτρικά μοτέρ αντλούν ενέργεια από μια μεγάλη μπαταρία ιόντων – λιθίου που βρίσκεται στο δάπεδο του οχήματος κάτω από την καμπίνα των επιβατών και εξασφαλίζει χαμηλό κέντρο βάρους και σωστό ζύγισμα μεταξύ των αξόνων. Η χωρητικότητά της ανέρχεται στις 95 kWh και προσφέρει αυτονομία άνω των 500 χιλιομέτρων. Για την πλήρη φόρτιση μέσω ταχυφορτιστή χρειάζεται χρόνος περίπου 50 λεπτών, ενώ μια μεγάλη ηλιακή οροφή παρέχει ενέργεια στη μπαταρία του συστήματος μετάδοσης κίνησης στις ηλιόλουστες μέρες.

Υψηλής τεχνολογίας είναι και η ανάρτηση με την προσαρμοζόμενη αερανάρτηση, η οποία περιλαμβάνει ελεγχόμενη απόσβεση και μειώνει την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος στις υψηλές ταχύτητες για μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης. Επιπλέον εφοδιάζεται με δυναμικό σύστημα διεύθυνσης που συνδυάζει περιστροφή και των πίσω τροχών. Ανάλογα με την ταχύτητα και την κατάσταση οδήγησης, οι πίσω τροχοί στρίβουν παράλληλα ή σε αντίθετη φορά με τους μπροστινούς.

Get it on Google Play Download on the App Store