BMW M550d xDrive με τρία turbo και ισχύ 435 ίππων

H νέα BMW Σειρά 5 η οποία παρουσιάστηκε πριν από λίγες μέρες εντυπωσιάζει σε κάθε επίπεδο και κυρίως με τις τεχνολογίες αιχμής που διαθέτει, ωστόσο και η προγενέστερη Σειρά 5 παραμένει «μάχιμη», ειδικά στις πιο δυνατές εκδόσεις της.

Στην γκάμα των ντίζελ, κορυφαίο μοντέλο ήταν η M550d xDrive με το 3.0 λτ. 6κύλινδρο μηχανικό σύνολο, εργοστασιακής ισχύος 381 ίππων και 740 Nm ροπής, από τις 2.000 σ.α.λ., με επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,7 δευτερόλεπτα

Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος G-Power παρουσιάζει τη νέα πρόταση αναβάθμισης για την BMW M550d xDrive, αυξάνοντας την ισχύ της στα 435 άλογα και κυρίως, τη ροπή στα 850 Nm, μέσω της συσκευής plug-and-play Bi-Tronik 5 V1. Αυτή τοποθετείται μεταξύ του εργοστασιακού «εγκέφαλου» και του κινητήρα λειτουργώντας μόνο όταν το θέλει ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου.

Εναλλακτικά και για αυτούς που θέλουν να απολαμβάνουν συνεχώς όλη αυτή την αύξηση της ισχύος και της ροπής, η G-Power μπορεί να τοποθετήσει τον νέο «εγκέφαλο» D-Tronik 2V1, αλλάζοντας τη χαρτογράφηση του μοτέρ και κατά συνέπεια, τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του. Στο πεδίο των επιδόσεων, όποια και από τις δύο είναι η επιλογή του ιδιοκτήτη, η τελική ταχύτητα της BMW M550d αυξάνεται στα 330 χλμ./ώρα.

Εκτός όμως από τον κινητήρα, η G-Power δίνει τη δυνατότητα τοποθέτησης των σφυρήλατων ζαντών Hurricane RR σε μέγεθος 20 ή 21 ιντσών και σε μαύρο, γκρι ή ασημί χρωματισμό, βελτιώνοντας και την εμφάνιση της M550d.

Όσο για το κόστος όλων των παραπάνω, εάν επιλεγεί η συσκευή Bi-Tronik 5 V1 τότε η τιμή είναι στα 3.550 ευρώ, ενώ για την D-Tronik 2 το κόστος είναι στα 3.300 ευρώ. Οι νέες ζάντες κοστίζουν 2.166 ευρώ η μία στις 20 ίντσες ή 2.334 ευρώ η μία στις 21 ίντσες.


Get it on Google Play Download on the App Store