Chevrolet Corvette θέλει να γίνει BMW M3!

Τις προάλλες είδαμε μια BMW M3, με καρδιά Mustang. Καμία εντύπωση, καθώς οι Αμερικανοί βάζουν V8 μέχρι και σε μηχανές γκαζόν. Μια Corvette, όμως, με τα μηχανικά μέρη της M3 E36; Αυτό, όντως, συνιστά γεγονός.

Ένα συνεργείο απέκτησε την συγκεκριμένη Corvette C3 σε τιμή ευκαιρίας, με μια «μικρή» έλλειψη: δεν υπήρχε κινητήρας κάτω από το καπό. Εξ ου και η εξευτελιστική τιμή των 500 δολαρίων που την αγόρασαν. Πλαίσιο και αμάξωμα ήταν σε  σχετικά καλή κατάσταση, οπότε με το κατάλληλο μοτέρ και ένα καλό σετ αναρτήσεων, ένα αυτοκίνητο ιδανικό για track days υπήρχε ως σκεπτικό. Επειδή, λοιπόν, το ζητούμενο ήταν οι επιδόσεις στην πίστα, οι Αμερικανοί επέδειξαν έξοχη αυτογνωσία και αναγνώρισαν πως ένας θηριώδης πολύλιτρος V8 στο εμπρός μέρος, θα δημιουργούσε ζητήματα στην ισορροπία.

Δείτε ακόμα: Σχεδόν 2,5 εκατ. ευρώ για την τελευταία μπροστομήχανη Corvette!

Αντίθετα, ένα πολύστροφο ευρωπαϊκό σύνολο με συμπαγείς διαστάσεις θα μπορούσε να τοποθετηθεί πιο πίσω στο μηχανοστάσιο. Άρα και πιο κοντά στο κέντρο, με την ανάλογη επίπτωση στην κατανομή των μαζών. Ο S52 των 3.2 λίτρων από την Βαυαρία αποτέλεσε την επιλογή, με τα 321 άλογά του να αναλαμβάνουν δράση. Στην προκειμένη μιλάμε για ένα ευρωπαϊκών προδιαγραφών, καθώς τα αντίστοιχα αμερικανικών περιορίζονται στους 240. Συνήθως κάτω από το καπό της C3, συναντάμε τον 7λιτρο L68 των 400 ίππων. Οπότε καθαρά αριθμητικά, πρόκειται για detuning. Το χαμηλότερο βάρος, όμως, και η καλύτερη κατανομή του αναμφίβολα καθιστούν ικανότερο το εμβληματικό muscle car στην διαχείριση των καμπών.

Διαβάστε επίσης: Η BMW M3 E30 Sport Evo συναντά τις «κόρες» της (+video)

Επιπλέον βαυαρική πινελιά τα χρώματα της M GmbH, μετά της Warsteiner. Το επίσημο livery, δηλαδή, των εργοστασιακών M3 E30 που αγωνίζονταν στο DTM και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ!


Get it on Google Play Download on the App Store