«Τούμπανο» SEAT Leon Cupra και ξεχνάς το VW Golf R

Αν υπάρχει ένα χαρακτηριστικό για το οποίο μπορεί κανείς να ψέξει το Leon Cupra, είναι η υπερ του δέοντος συγκρατημένη εμφάνιση. Τα 300 άλογα του 2λιτρου TSI δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά. Ούτε με την δεύτερη. Για την ακρίβεια, αν δεν προσέξουμε τις 19αρες ζάντες και τους χρωματικούς συνδυασμούς κάποιων εκδόσεων, δύσκολα ξεχωρίζουμε το κορυφαίο ισπανικό χάτσμπακ από τα μικρότερα 1.0 και 1.4 TSI.

Δείτε ακόμα: Ένα άλογο απέναντι στα 300 του SEAT Leon Cupra (+video)

Ευτυχώς που υπάρχουν βελτιωτικοί οίκοι σαν την JE Design, που αναλαμβάνουν να διορθώσουν αυτή την αδικία. Το βασικό συστατικό του νέου look είναι οι φαρδύτεροι θόλοι των τροχών και οι νέοι προφυλακτήρες. Αμφότεροι μετατρέπουν εμφανισιακά το διακριτικό hot hatch σε «αγρίμι», συνοδευόμενοι από χαμήλωμα της ανάρτησης κατά 20 χλστ. και ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά 265/30. Από κοντά και η ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή με την νέα εξάτμιση και τον ανασχεδιασμένο διαχύτη.

Το συνολικό κόστος της αισθητικής αναβάθμισης και του στησίματος ξεπερνά τις 10.000 ευρώ, κάτι που φέρνει το Leon Cupra 300 των 30 χιλιάδων πιο κοντά στο ομογάλακτο -αλλά τετρακίνητο- VW Golf R των 45.000 και 310 ίππων. Από πλευράς επιδόσεων ο «Ισπανός» δυσκολεύεται κόντρα στο σύστημα 4Motion, μένοντας στα 5,8 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έναντι 5,1 του κορυφαίου Golf (που γίνονται 4,8 δλ. με το προαιρετικό 7τάχυτο DSG). Εμφανισιακά προτιμούμε ασυζητητί το βελτιωμένο Leon, ενώ για όσους θέλουν μηχανολογική τόνωση η JE Design ετοιμάζει το αντίστοιχο πακέτο, που θα ανεβάσει την απόδοση στους 380 ίππους και την τελική στα 285 χλμ./ώρα (από 250 του εργοστασιακού), με κόστος κοντά στις 3.000 ευρώ.

Διαβάστε επίσης: VW Golf R με «πειραγμένο» μοτέρ από Audi RS 3 (+video)

Οπότε το ερώτημα έχει ως εξής: βελτιωμένο Leon Cupra 380 ίππων με την συγκεκριμένη εμφάνιση ή εργοστασιακό Golf R;


Get it on Google Play Download on the App Store