Ανακοινώθηκαν όλες οι τεχνικές προδιαγραφές του BMW i8


Η BMW ανακοίνωσε πλήρη στοιχεία για το νέο πρωτοποριακό σπορ plug-in υβριδικό μοντέλο της i8 μαζί με νέες φωτογραφίες, το οποίο εντυπωσιάζει τόσο με την σχεδίασή του όσο και με τις τεχνικές του προδιαγραφές και τα «εξωτικά» υλικά και μέθοδο παραγωγής (δείτε εδώ). Το 2+2 θέσεων αμάξωμα του BMW i8 είναι κατασκευασμένο από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακόνημα, αλουμίνιο και συνθετικά υλικά, διατηρώντας χαμηλά το συνολικό του βάρος προς όφελος των επιδόσεων, αφού ο θερμικός του κινητήρας έχει χωρητικότητα μόλις 1.5 λίτρων, όμως αποδίδει 231 ίππους.

Πιο αναλυτικά:

Θερμικός κινητήρας  
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 1.499
Κύλινδροι/βαλβίδες  3/12
Ισχύς (hp/σ.α.λ.) 231/5.800
Ροπή (Nm σ.α.λ.) 320/3.700
Ηλεκτροκινητήρας  
Ισχύς (hp/σ.α.λ.) 131/4.800
Ροπή (Nm σ.α.λ.) 250/0
Συνδυαστική ισχύς (hp) 362
Επιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 4,4
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) 2,6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 250
Τελ. ταχ. με ηλετροκινητήρα (χλμ./ώρα) 120
Αυτονομία με δεξαμενή 30/42 λτ. (χλμ.)    440/600
Αυτονομία με ηλεκ. ενέργεια (χλμ.)    37
Κατανάλωση  
Μεικτή (λτ./100 χλμ.) 2,1
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 49
Ηλεκτρική ενέργεια (kWh/100 χλμ.) 11,9
Διαστάσεις – Βάρος  
Μήκος (χλστ.) 4.689
Πλάτος (χλστ.) 1.942
Ύψος (χλστ.) 1.293
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.800
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 117
Βάρος (κιλά) 1.485
Χώρος αποσκευών (λτ.) 154
Μετάδοση  
Κίνηση εμπρός Μέσω του ηλεκτροκινητήρα
Κίνηση πίσω Μέσω του θερμικού κινητήρα
Ταχύητες 6 (auto)
Ταχύτητες για ηλεκτροκινητήρα 2 (auto)
Αναρτήσεις – Τροχοί – Φρένα  
Εμπρός ανάρτηση Αλουμινίου με διπλούς συνδέσμους
Πίσω ανάρτηση Αλουμινίου με 5πλούς συνδέσμους
Εμπρός ελαστικά 195/50 R20
Πίσω ελαστικά 215/45 R20
Εμπρός φρένα 4πίστονα 340×29,2 χλστ.
Πίσω φρένα 340×19,2 χλστ.
Get it on Google Play Download on the App Store