Δοκιμή Mitsubishi Space Star 1.2

Η Mitsubishi με το λανσάρισμα του νέου μικρού της μοντέλου Space Star, επαναπροσδιορίζει την θέση της στην κατηγορία και δίνει έμφαση σε οικονομία, ευελιξία και πρακτικότητα. Το Mitsubishi Space Star είναι ένα εξολοκλήρου νέο αυτοκίνητο, το οποίο δεν έχει καμία απολύτως ομοιότητα με το Colt που αντικαθιστά, ενώ σε σχέση με αυτό έχει ελαφρύνει κατά 120 κιλά (845 κιλά έναντι 965). Σχεδιαστικά το νέο μικρό παγκόσμιο και κατασκευασμένο στην Ταϊλάνδη μοντέλο της Mitsubishi, χαρακτηρίζεται για το πλήθος των καμπύλων του επιφανειών και το κόμπακτ διαστάσεων αμάξωμά του (3.710 χλστ. έναντι 3.940 χλστ. το Colt 5d) με τον πολύ χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή (Cd 0.27).

Αριστη σχέση τιμής – εξοπλισμού

Στα πιο σημαντικά του πλεονεκτήματα ανήκει το πολύ καλό value for money που προσφέρει, αφού κοστίζει από 10.990 ευρώ (με απόσυρση) και ο εξοπλισμός του είναι υπερπλήρης σε κάθε επίπεδο, περιλαμβάνοντας ESP, 6 αερόσακους, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, ηλεκτρονικό κλιματισμό, αυτόματη ενεργοποίηση φώτων και υαλοκαθαριστήρων, ζάντες αλουμινίου, φιμέ παράθυρα κ.α. Επίσης, την ερχόμενη άνοιξη θα ξεκινήσει και η διάθεση του Space Star με το μικρότερο κινητήρα του 1.0 λίτρου ισχύος 71 ίππων στην τιμή των 9.690 ευρώ (χωρίς απόσυρση).

Πρακτικό εσωτερικό με καλή ποιότητα

Ευχάριστο σχεδιαστικά αν και με μουντό διάκοσμο είναι το εσωτερικό του νέου Mitsubishi Space Star, όπου και εδώ κυριαρχούν οι πολλές καμπύλες επιφάνειες, καθώς και η κεντρική κονσόλα που προεξέχει. Σε επίπεδο κατασκευής τα σκληρά πλαστικά ικανοποιούν με την συναρμογή τους, ωστόσο σε ποιότητα είναι υποδεέστερα έναντι ανταγωνιστικών μοντέλων. Ο οδηγός του Space Star θα εξοικειωθεί γρήγορα με τα επιμέρους χειριστήρια, οι πολλοί αποθηκευτικοί χώροι και θήκες εξυπηρετούν, ενώ όσον αφορά στην θέση οδήγησης το τιμόνι είναι χαμηλά τοποθετημένο και δεν ρυθμίζεται σε βάθος. Περνώντας στους χώρους, τέσσερα ενήλικα άτομα θα μετακινηθούν άνετα και με τους πίσω να έχουν στη διάθεσή τους επαρκή αέρα για τα πόδια, όχι όμως και για τα κεφάλια. Στα μείον και ο χώρος αποσκευών των 235 λίτρων, ο οποίος είναι από τους μικρότερους της κατηγορίας.

Μεγάλο ατού ο νέος 1.200άρης κινητήρας

Το νέο 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο των 1.193 κ.εκ. με απόδοση 80 ίππων και 106 Nm ροπής ταιριάζει ιδανικά στο ελαφρύ Space Star, κινώντας το σβέλτα και οικονομικά. Ο εν λόγω κινητήρας με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (MIVEC) εμφανίζει θετικό τράβηγμα  από τις χαμηλές στροφές, ανεβάζει με ευκολία ρυθμούς, είναι πρόθυμος στις εντολές του οδηγού και οι κραδασμοί από τους τρεις κυλίνδρους είναι ελάχιστοι. Επιπλέον, ο θόρυβος που παράγει δεν ενοχλεί και οι ρυθμοί των επιταχύνσεων είναι σβέλτοι (0-100 χλμ./ώρα σε 11,7 δλ. και τελική 180 χλμ./ώρα), παρά τις μακριές σχέσεις του εύχρηστου και με θετικό κούμπωμα επιλογές του κιβωτίου ταχυτήτων. Στα συν και η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, η οποία σε ρεαλιστικούς ρυθμούς κυμαίνεται γύρω στα 6 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 στα 100 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. ?μεση λειτουργία παρουσιάζει και το σύστημα start/stop AS&G, ωστόσο το πεντάλ του συμπλέκτη δεν είναι ιδιαίτερα εύχρηστο αφού έχει νεκρή διαδρομή και «πιάνει» από πολύ χαμηλά.

Εστιασμένο στην άνεση και ευελιξία στο δρόμο

Το νέο Mitsubishi Space Star είναι ένα αστικού κυρίως χαρακτήρα αυτοκίνητο, το οποίο αποτελεί «εργαλείο» πόλης, αφού είναι ευέλικτο (κύκλος στροφής 4,6 μέτρων), πολύ εύκολο στους χειρισμούς και με «ζωηρό» κινητήρα. Η ανάρτηση με τη μαλακή ρύθμιση φιλτράρει αποτελεσματικά τις περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων και ο θόρυβος κύλισης είναι χαμηλός. Όμως υπάρχουν και κάποια στοιχεία στην συμπεριφορά του στο δρόμο που θα μπορούσαν να αναθεωρηθούν. Το τιμόνι με την ηλεκτρική υποβοήθηση βαραίνει με έντονα τεχνητό τρόπο στη θέση της ευθείας και στερείται επαναφοράς σε διορθώσεις πορείας, ενώ στις στροφές ελαφραίνει χωρίς να μεταφέρει επαρκή πληροφόρηση. Επιπλέον, η μαλακή ανάρτηση επιτρέπει την εμφάνιση αισθητών κλίσεων του αμαξώματος στις στροφές και ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας αναπηδά σε ανωμαλίες του οδοστρώματος με αποτέλεσμα ο οδηγός να νιώθει ένα ελάφρωμα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

(+): Τιμή – εξοπλισμός, κατανάλωση, κινητήρας, απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας, ευελιξία, ευκολία στην οδήγηση

(-): Αίσθηση και επαναφορά τιμονιού, αναπηδήσεις πίσω ανάρτησης, ευρεία χρήση σκληρών πλαστικών, μικρός χώρος αποσκευών, αέρας για τα κεφάλια πίσω

Καύσιμο
Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.193
Κύλινδροι/βαλβίδες
3/12
Ταχύτητες
5
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)
80/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
106/4.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
11,7
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
180
Αστική (λτ./100 χλμ.)
5,0
Υπεραστική (λτ./100 χλμ.)
3,9
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
4,3
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
100
Εμπρός ανάρτηση
ΜακΦέρσον, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα
Αερ. δίσκοι
Πίσω φρένα
Ταμπούρα
Υποβοήθηση τιμονιού
Ταμπούρα
Μήκος (χλστ.)
3.710
Πλάτος (χλστ.)
1.665
Ύψος (χλστ.)
1.500
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.450
Βάρος (κιλά)
845
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
235
Αστέρια
(4)
Ασφάλεια ενηλίκου
90%
Ασφάλεια παιδιού
72%
Ασφάλεια πεζού
73%
Επικουρικά συστήματα
55%
ESP
 
Αερόσακοι
6
Αυτόνομη πέδηση
 
Διατήρηση Λωρίδας
 
Έλεγχος τυφλών σημείων
 
Αναγνώριση πινακίδων
 
Αυτόματα φώτα
 
Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
 
Ψηφιακός πίνακας οργάνων
 
Σύστημα πολυμέσων
 
Κάμερα οπισθοπορείας
 
Ηλεκτρικά παράθυρα
4
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
6.990
Get it on Google Play Download on the App Store