Audi AI:TRAIL quattro: Tο εκτός δρόμου του μέλλοντος

3

Η Audi παρουσιάζει στην 68η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης ένα φουτουριστικό ηλεκτρικό εκτός δρόμου όχημα, το Audi AI:TRAIL quattro, μια ολοκληρωμένη ιδέα για βιώσιμη κινητικότητα πέρα από τους ασφαλτοστρωμένους δρόμους.

Δείτε ακόμη: Βροντερό νέο Audi RS 7 Sportback με 600 ίππους και 800 Nm

Με μήκος 4,15 μ., πλάτος 2,15 μ., ύψος 1,67 μ., τεράστιους τροχούς 22 ιντσών και απόσταση από το έδαφος 35 εκατοστών, το Audi AI:TRAIL μπορεί να περνά μέσα από νερό με βάθος μεγαλύτερο του μισού μέτρου. Σε σκληρό, βραχώδες έδαφος η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική εξασφαλίζει μεγάλη ευελιξία χωρίς μάλιστα η ενσωματωμένη στο δάπεδο μπαταρία να έρχεται σε επαφή με το έδαφος.

Η καμπίνα είναι ένας εκτεταμένος υαλοπίνακας που περιβάλλεται από πολυγωνικά σχήματα και διαθέτει χώρο για μέχρι και τέσσερις επιβάτες. Τα παράθυρα εξασφαλίζουν θέα προς το έδαφος και επιπλέον χώρο στους ώμους και τους αγκώνες. Σχεδόν ολόκληρη η οροφή επιτρέπει την καθαρή θέα προς τον ουρανό και το τοπίο.

Δείτε ακόμη: Audi A7 Sportback με 367 PS και 1,9 λτ. κατανάλωση

Τόσο το παρμπρίζ όσο και η πόρτα του χώρου αποσκευών ανοίγουν διάπλατα, προσφέροντας εύκολη πρόσβαση σε μεγάλους χώρους αποθήκευσης που διαθέτουν ιμάντες για την ασφαλή μεταφορά των αντικειμένων στο ταξίδι. Στον πίσω προφυλακτήρα υπάρχει ένα άλλο ξεχωριστό διαμέρισμα για λερωμένα αντικείμενα.

Αντί για συμβατικούς προβολείς υπάρχουν αυτόνομες πηγές φωτός που βρίσκονται κάτω από τις εμπρός κολόνες και μπορούν να φωτίζουν τόσο προς τα έξω όσο και προς τα μέσα. Επίσης, αντί για μεσαία και μεγάλη σκάλα των προβολέων το Audi AI:TRAIL είναι εξοπλισμένο με πέντε, τριγωνικού σχήματος ηλεκτρικά drones χωρίς έλικες και με ενσωματωμένα φωτεινά στοιχεία LED. Τα drones αυτά μπορούν να προσγειωθούν είτε σε μια ράγα οροφής είτε απευθείας στην οροφή και να συνδεθούν με τις ασύρματες βάσεις φόρτισής τους.

Δείτε ακόμη: Πιο ελκυστικό από ποτέ το Audi A5

Το Audi AI:TRAIL είναι κατασκευασμένο από ατσάλι, αλουμίνιο και ανθρακόνημα, ενώ το συνολικό του βάρος είναι 1.750 κιλά. Ο στόχος με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου είναι να εξασφαλίζουν αυτονομία από 400 έως 500 χλμ. σε βατούς δρόμους εκτός ασφάλτου, ενώ σε πιο δύσβατα εδάφη να φτάνει τα 250 χιλιόμετρα. Την κίνησή του αναλαμβάνουν τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ τοποθετημένα κοντά στους τροχούς, καθένα από τα οποία κινεί απευθείας έναν τροχό. Η μέγιστη απόδοση φτάνει τους 435 ίππους και η ροπή τα 1.000 Nm.