Νέα BMW M8 Gran Coupe με έως 625 ίππους

1

Λίγους μήνες μετά την παρουσίαση της M8 Coupe, ήρθε και η σειρά της M8 Gran Coupe για όσους ήθελαν τη δύναμη και τις επιδόσεις της Coupe, αλλά με περισσότερους χώρους.

Δείτε ακόμη: Η ασύλληπτη τιμή της νέας BMW M8 στην Ελλάδα

Κάτω από το μακρύ και μυώδες εμπρός καπό της BMW M8 Gran Coupe των 5.098 χλστ. μήκους και 1.980 κιλών βάρους, φιλοξενείται ο 4.4 λτ. V8 M TwinPower Turbo κινητήρας. Η απόδοσή του φτάνει τους 600 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και τα 750 Nm ροπής μεταξύ 1.800-5.600 σ.α.λ. ή τους 625 ίππους στην ισχυρότερη Competition. Οι επιδόσεις είναι αναμενόμενα καταιγιστικές, αφού η μεγάλη BMW επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,3 δλ. και από 0-200 χλμ./ώρα σε 11,2 δλ. (3,2 δλ. και 11,0 δλ. η Competition) και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα ή φτάνει τα 305 χλμ./ώρα με το προαιρετικό M Driver’s Package. Όσον αφορά την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2, κυμαίνονται μεταξύ 10,5-10,7 λτ./100 χλμ. και 240-244 γρ./χλμ. αντίστοιχα.

Η κίνηση στους δύο ή στους  τέσσερις τροχούς περνάει μέσω του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου M Steptronic και της τετρακίνησης M xDrive με το Active M Differential. Το M xDrive επιτρέπει στο αυτοκίνητο να μετατρέπεται από τετρακίνητο σε πισωκίνητο, ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού. Υπό κανονικές συνθήκες, η ισχύς μεταδίδεται στους δυο άξονες με την περισσότερη ροπή να φτάνει στον πίσω άξονα. Στο πρόγραμμα M Dynamic – 4WD Sport, το ποσοστό της ροπής που στέλνεται στον πίσω άξονα αυξάνεται, ενώ όταν ο οδηγός απενεργοποιήσει το σύστημα ευστάθειας (DSC), μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα προγράμματα 4WD, 4WD Sport και 2WD, με το τελευταίο να στέλνει το 100% της δύναμης στους πίσω τροχούς.

Δείτε ακόμη: Πόσα άλογα έχει χάσει BMW M5 με 658.000 χλμ.;

Για την επαφή με την άσφαλτο φροντίζουν οι ζάντες των 20 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 275/35 εμπρός και 285/35 πίσω, ενώ για την επιβράδυνση υπάρχουν αεριζόμενοι και διάτρητοι δίσκοι με 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και μονού εμβόλου πίσω. Οι αλουμινένιες αναρτήσεις με τα διπλά ψαλίδια εμπρός και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω διαθέτουν ειδικό σετάρισμα και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, των οποίων η σκληρότητα μεταβάλλεται με το πάτημα ενός κουμπιού και μέσω των επιλογών Comfort, Sport και Sport Plus.