To Kodiaq RS φέρνει ιστορικές αλλαγές για τη Skoda

To ταχύτερο 7θεσιο στο Nurburgring αναμένεται να παρουσιαστεί με κάθε επισημότητα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου Παρισίου, τον προσεχή Οκτώβριο. Μέχρι τότε έχουμε τα πλάνα από το ρεκόρ του Kodiaq RS στην «Πράσινη Κόλαση» και τη σημερινή -ιδιαίτερα απειλητική, είναι η αλήθεια- φωτογραφία που έδωσε η τσέχικη εταιρία στη δημοσιότητα. Οι οποίες αποκαλύπτουν κοσμοϊστορικά γεγονότα για τα γρήγορα Skoda.

Δείτε ακόμα: Το μοναδικό ρεκόρ του Skoda Kodiaq RS (+video)

Από το 1974 που το «RS» (εκ του Rallye Sport) εμφανίστηκε στα πρωτότυπα 180 και 200 RS, στο επίσημο ντεμπούτο του στο 130 RS που εξελίχθηκε σε θρύλο των ράλι, μέχρι το πρώτο Octavia RS στις αρχές του μιλένιουμ και την πιο πρόσφατη 3η γενιά του τσέχικου μεσαίου, το σήμα ήταν ντυμένο στα πράσινα. Χαρακτηριστικές ήταν μάλιστα οι ασορτί «δαγκάνες» των φρένων, ένας συνδυασμός που όμοιό του δύσκολα συναντάς σε οποιοδήποτε αυτοκινητο, ανεξαρτήτως τιμής και κατηγορίας. Μετά από 44 χρόνια, λοιπόν, το Kodiaq RS σηματοδοτεί την ώρα της αλλαγής.

Διαβάστε επίσης: 1.000.000 SUVs από την Skoda

Πλέον το πράσινο δίνει τη θέση του στο κόκκινο «V» (εκ του victory, νίκη δηλαδή) που προπορεύεται του «RS», προκειμένου να τονίσει τον δυναμισμό, τις εξαιρετικές επιδόσεις και τον αγωνιστικό προσανατολισμό. Πρεμιέρα κάνει στο Kodiaq, όμως όλα τα Skoda RS που θα ακολουθήσουν θα φέρουν τον νέο χρωματισμό. Συγκεκριμένα για το μεγάλο SUV, έχει κάτω από το καπό τον 2λιτρο διπλά υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα 2.0 BiTDI, απόδοσης 239 ίππων και 500 Nm ροπής. Η κίνηση κατανέμεται στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος τετρακίνησης της Haldex, το κιβώτιο λογικά θα είναι το 7αρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG, ενώ στάνταρ θα είναι και το σύστημα DCC (Dynamic Chassis Control) που ελέγχει ηλεκτρονικά την απόσβεση των αμορτισέρ, την ταχύτητα αλλαγής σχέσεων, την απόκριση του γκαζιού, το βάρος του τιμονιού κλπ.

Get it on Google Play Download on the App Store