Aποκαλυπτήρια για το νέο SsangYong Musso

To μοντέλο που γνωρίσαμε ως σκληροτράχηλο SUV «powered by Mercedes», αλλάζει εντελώς πλεύση και μας επανασυστήνεται ως ένα πολυτελές διπλοκάμπινο pick up. Μια μεταμόρφωση που είχε ξεκινήσει από το Musso Sports της 1ης γενιάς, ολοκληρώνεται μέσα από 4 διαφορετικές εκδόσεις της ολοκαίνουριας εκδοχής.

Βασισμένο στην ίδια πλατφόρμα με το Rexton, το Musso διαθέτει πλαίσιο τύπου σκάλας και ανάρτηση με σουστόφυλλα πίσω, χαρακτηριστικά ξεκάθαρα προσανατολισμένα στις εκτός δρόμου δυνατότητες και την αντοχή στην φορτο-εκφόρτωση. Μια διαδικασία που απλουστεύεται χάρις σε μία από τις μεγαλύτερες καρότσες της κατηγορίας με το μήκος του δαπέδου να φτάνει τα 1,3 μέτρα, το πλάτος το 1,57, το βάθος τα 57 εκατοστά ενώ το ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται στον 1 τόνο. Παρόλο τον off road χαρακτήρα, η εμπρός ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια προκειμένου να βελτιώνει το πάτημα και την αίσθηση του μπροστινού, εμπνέοντας εμπιστοσύνη στον οδηγό.

Δείτε επίσης: Τι ισχύει τελικά για την αγορά αγροτικού;

Ιδιαίτερης μνείας χρήζει το γεγονός πως στο σετάρισμα του πλαισίου έχει συνδράμει και ο Pininfarina, ώστε να διασφαλιστούν όσο το δυνατόν χαμηλότερα τα επίπεδα θορύβου και κραδασμών (δείκτης NVH).

Κάτω από το καπό βρίσκουμε τον πετρελαιοκινητήρα e-XDi220 των 2.157 κ.εκ της SsangYong, απόδοσης 181 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 400 Nm από τις 1.400 έως 2.800 σ.α.λ., ενώ συνδυάζεται είτε με 6τάχυτο χειροκίνητο είτε με ένα αυτόματο της Aisin ίσων σχέσεων.

Διαβάστε επίσης: «Πρώτοι αγρότες» οι Έλληνες!

To σύστημα τετρακίνησης είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, με την κίνηση να μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς υπό κανονικές συνθήκες. Αναλόγως ρύθμισης μπορεί να στείλει ροπή στους εμπρός κατά βούληση ή και να «κλειδώσει» την κατανομή στο 50-50. Δεν λείπουν τα καθιερωμένα συστήματα ελέγχου της καθόδου (hill descent control) και υποβοήθησης εκκίνησης σε ανωφέρειες (hill start assist).

To νέο Musso θα διατίθεται σε 4 διαφορετικές εκδόσεις. Η βασική ΕΧ διαθέτει -μεταξύ άλλων- ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και απλό ηχοσύστημα, η πλουσιότερη Rebel ανεβαίνει στις 18 ίντσες και προσθέτει σύστημα πολυμέσων με υποστήριξη Google CarPlay, Android Auto και κάμερα οπισθοπορείας. Η πιο premium εκδοχή έρχεται με την μορφή της Sacaren και τα δερμάτινα καθίσματα nappa, ενώ το «σκληροπυρηνικό» Musso Rhino είναι έκδοση περιορισμένης παραγωγής και ξεχωρίζει χάρις στις μπάρες της καρότσας, τα φώτα LED α λα Jurassic Park στην οροφή και τα πλαϊνά σκαλοπάτια.

 

Get it on Google Play Download on the App Store