Ford GT MK II με 700 ίππους και μόνο για πίστα!

Στο πλαίσιο του Goodwood, η Ford μας παρουσίασε το νέο της Ford GT MK II, το οποίο είναι το κύκνειο άσμα του supercar της.

Το συγκεκριμένο μοντέλο θα είναι αποκλειστικά για χρήση εντός πίστας, θα παραχθεί μόλις σε 45 μονάδες και θα στοιχίζει 1,2 εκατομμύρια δολάρια ή 1,063 εκατομμύρια ευρώ!

Δείτε ακόμα: Μεταχειρισμένο Ford GT ακριβότερο από το καινούργιο

Tο νέο Ford GT Mk II αποτελεί προϊόν συνεργασίας της Ford Performance και της Multimatic, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία που αποκόμισε η Ford από την επιτυχημένη παρουσία της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) και το Πρωτάθλημα IMSA WeatherTech SportsCar με το αγωνιστικό Ford GT. Η καρδιά του κτήνους είναι ο 3,5λίτρος κινητήρας EcoBoost ο οποίος αποδίδει 700 ίππους έχοντας «γαργαληθεί» ελαφρώς για να αποδίδει 200 άλογα παραπάνω από το αγωνιστικό μοντέλο, η ισχύς του οποίου περιορίζεται από τους κανονισμούς. Η μετάδοση πραγματοποιείται από το ίδιο 7ταχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο έχει ενισχυθεί για να μπορεί να διαχειριστεί την έξτρα δύναμη. Για την καλύτερη απόδοση κι αξιοπιστία του κινητήρα φροντίζει μία καινοτόμα τεχνολογία ψύξης, που περιλαμβάνει σύστημα ψεκασμού νερού καθώς και ένα μεγάλο, εξωτερικά τοποθετημένο intercooler. Ο ψεκασμός νερού ενεργοποιείται αυτόματα σε υψηλές θερμοκρασίες, παρέχοντας έτσι την απαραίτητη ψύξη ώστε ο κινητήρας του Ford GT Mk II να διατηρεί σε όλες τις συνθήκες ένα σταθερό επίπεδο απόδοσης της ισχύος τους. Η εμφάνιση του κάθε άλλο παρά διακριτική είναι! Στο εμπρόσθιο μέρος υπάρχει ένα νέο splitter στο κατώτερο μέρος του προφυλακτήρα, ενώ υπάρχουν και νέα φτερά, αλλά και μια εισαγωγή αέρα στην οροφή, όμοια με εκείνη του αγωνιστικού μοντέλου. Αλλά αυτά που δεν πρόκειται να περάσουν απαρατήρητα επίσης, είναι η τεράστια αεροτομή στο πίσω μέρος, όπως κι ο αγωνιστικού τύπου διαχύτης, που συνδυαστικά εξασφαλίζουν επιπρόσθετη κάθετη δύναμη κατά 400%.

Διαβάστε επίσης: Αυτό είναι το ελαφρύτερο Ford GT (+video)

Καλά τα άλογα, αλλά επειδή το Ford GT MK II θα πρέπει και να στρίβει επίσης, οι μηχανικοί μπορεί να έχουν ελαφρώσει κατά 90 κιλά το συλλεκτικό μοντέλο, (αφαιρέθηκε το σύστημα ‘ride height’ της ανάρτησης και τα επιλέξιμα προφίλ οδήγησης) με τα αμορτισέρ DSSV 5-δρόμων να συνεργάζονται με μία χαμηλότερη ανάρτηση σταθερού ύψους, κάνοντας έτσι το GT ακόμα πιο τρένο. Πίσω από τις ζάντες των 19 ιντσών διακρίνονται τα κεραμικά φρένα της Brembo εμπρός και πίσω με δίσκους 394 χλστ. και 358 χλστ. αντίστοιχα. Από την όλη αγωνιστική πανδαισία δεν θα μπορούσε να ξεφύγει το εσωτερικό. Εκεί συναντάμε το αγωνιστικό κάθισμα οδηγού της Sparco με ζώνη έξι σημείων (το κάθισμα συνοδηγού είναι προαιρετικό), πλήρες roll cage, σύστημα τηλεμετρίας της MoTeC, αλλά και κάμερα οπισθοπορείας.

Get it on Google Play Download on the App Store