Ferrari 488 GTB γίνεται F40 και μας στέλνει «στον ψυχίατρο»

138

Υπάρχει μια -αρκετά απόλυτη, είναι η αλήθεια- άποψη που θέλει την εμβληματική F40 να είναι η τελευταία πραγματική Ferrari. Φυσικά κάτι τέτοιο είναι πέρα για πέρα μηδενιστικό, καθώς από το 1987 (όταν παρουσιάστηκε) και έπειτα έχουν περάσει τις πύλες του εργοστασίου στο Μαρανέλο μερικά από τα πιο ονειρικά τετράτροχα όλων των εποχών. Ενδεικτικά να αναφέρουμε την αμέσως επόμενη F50, την πρόσφατη LaFerrari, τις 599 GTB458 Italia, 360 Stradale και ούτω καθεξής. To γεγονός ότι ήταν το τελευταίο μοντέλο που εξελίχθηκε υπό το βλέμμα του «Γέρου» (του μοναδικού Enzo Ferrari, βεβαίως) έχει παίξει τον ρόλο του στην γιγάντωση του μύθου. Και το Cavallino Rampante δεν ξεχνά…

Δείτε ακόμα: Ηλεκτρικό hypercar 1.800 ίππων με έμπνευση από… άγρια ορχιδέα!

Τον τελευταίο καιρό παρατηρείται μια ολοένα αυξανόμενη τάση στις παρουσιάσεις ρετρό, πανάκριβων αυτοκινήτων βασισμένων σε σύγχρονα μοντέλα. Πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα από την SP38 και το δίδυμο Monza SP1-SP2 δύσκολα μπορεί να συναντήσει κανείς. Εκτός κι αν πρόκειται για την σύγχρονη μετενσάρκωση της F40, στο σώμα της 488 GTB Pista. Εκεί παραδίδουμε οικειοθελώς διπλώματα και ταυτότητες, με προορισμό την πλησιέστερη ψυχιατρική κλινική.

Προς το παρόν -και μεγάλο κρίμα- πρόκειται μόνο για μια ψηφιακά επεξεργασμένη φωτογραφία της κορυφαίας 488 GTB από την FMPNick. Κατευθείαν ξεχωρίζει η διαμόρφωση του πίσω μέρους, το οποίο φιλοξενεί μια από τις πιο ιστορικές αεροτομές στην ιστορία της αυτοκίνησης. Οι πλαϊνοί αεραγωγοί σε σχήμα βέλους δεν θα μπορούσαν να λείπουν, ούτε η προσαρμογή του εμπρός προφυλακτήρα στο μοτίβο της επικής «Ιταλίδας». Εννοείται ότι και οι τρεις κάθετες στο προφίλ της αεροτομής είναι παρούσες.

Διαβάστε επίσης: Nέα Ferrari 488 GTB Pista Piloti μόνο για…πιλότους

Το ψηφιακό project ονομάζεται F48 και αποτελεί την ιδανικότερη τροφή για όνειρα, έχοντας την ελπίδα πως η Ferrari μπορεί κάποια στιγμή να υλοποιήσει κάτι αντίστοιχο. Μέχρι τότε βολευόμαστε με τα 720 άλογα του twinturbo V8 των 3.9 λίτρων, την επιτάχυνση των 2,85 δλ. (που στην πραγματικότητα μπορεί να γίνουν 2,26) για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, τα 7,6 δλ. για τα πρώτα 200 χλμ./ώρα και την τελική ταχύτητα των 340 χλμ./ώρα.