Κινητήρας και επιδόσεις του νέου Suzuki Jimny

Πλήρης αποκάλυψη για το νέο Suzuki Jimny, μετά και τα τεχνικά χαρακτηριστικά που ανακοίνωσε σήμερα η ιαπωνική εταιρία, σε συνέχεια των επίσημων φωτογραφιών που δημοσιεύτηκαν πριν δυο εβδομάδες.

Όπως σας είχαμε ενημερώσει, το νέο Jimny παίρνει κίνηση από έναν νέο ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.462 κ.εκ. απόδοσης 102 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 130 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Δυο κιβώτια θα στέλνουν την δύναμη στους τέσσερις τροχούς, ένα 5τάχυτο χειροκίνητο κι ένα 4αρι αυτόματο. Με το πρώτο η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 145 χλμ./ώρα, ενώ το αυτόματο «κόβει» 5 χλμ./ώρα, σταματώντας να επιταχύνει στα 140.

Δείτε επίσης: Πρώτες επίσημες φωτογραφίες του νέου Suzuki Jimny

Το πλαίσιο είναι, φυσικά, τύπου σκάλας και η ανάρτηση αποτελείται από άκαμπτο άξονα εμπρός – πίσω, με τις διαστάσεις να συνεχίζουν στο λιλιπούτειο μοτίβο του προκατόχου. Το συνολικό μήκος δεν ξεπερνά τα 3,5 μέτρα (3.480 χλστ.), το πλάτος είναι οριακά πάνω από το 1,60 (1.645 χλστ.) και το ύψος από το 1,70 (1.725 χλστ.), ενώ το μεταξόνιο ανέρχεται στα 2.250 χλστ. Όλα αυτά, βέβαια, αποσκοπούν στις εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες και την ευελιξία χειρισμών σε κακοτράχαλα μονοπάτια, με το τίμημα να πληρώνεται στην χωρητικότητα του χώρου αποσκευών, η οποία περιορίζεται μόλις στα 85 λίτρα. Με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων πάντως, ανεβαίνει στο καθόλα ικανοποιητικό νούμερο των 377 λίτρων.

Σε πλήρη συνάρτηση με την στόχευση διαστάσεων και ανάρτησης, το σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP PRO της Suzuki εγγυάται την ικανότητα του νέου Jimny στην υπερπήδηση πάσης φύσεως εκτός -και εντός- δρόμου κωλυμάτων. Διαθέτει 3 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας, με το 2H να στέλνει την κίνηση στους δυο τροχούς και να συστήνεται για χρήση στην άσφαλτο, το να μετατρέπει το Jimny σε τετρακίνητο για δύσκολες συνθήκες εντός και την πλειονότητα των καταστάσεων εκτός, ενώ το 4L εμπλέκει το «αργό» κιβώτιο προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι εκκινήσεις σε λασπωμένες επιφάνειες, αλλά και γενικά οι extreme συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κανείς μακριά από την άσφαλτο.

Διαβάστε ακόμα: Δοκιμή Suzuki Vitara ντίζελ 4×4 1.6 DDiS 120 HP AllGrip

Η γωνία προσέγγισης φτάνει στο υψηλότατο νούμερο των 37 μοιρών, η αντίστοιχη της αποχώρησης είναι ακόμα μεγαλύτερη (49 μοίρες), ενώ αυτή της ράμπας ανέρχεται στις 28 μοίρες.

Στην πλούσια έκδοση το νέο Jimny φέρει το σύστημα Suzuki Safety Support, που ενσωματώνει λειτουργίες παρέμβασης για την αποφυγή σύγκρουσης όπως το Dual Sensor Brake Support (DSBS), που ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα (δίσκοι εμπρός-ταμπούρα πίσω) αν διαγνώσει πως επίκειται πρόσκρουση. Δεν λείπουν και τα συστήματα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας (lane departure warning and weaving alert function), αλλά και η αυτόματη ρύθμιση της μεγάλης σκάλας στα φώτα (high beam assist), ώστε να μην τυφλώνεται η απέναντι διερχόμενη κίνηση.

Get it on Google Play Download on the App Store