Πρώτη γεύση από το νέο Volvo S60

3

Η παρουσίαση του ολοκαίνουργιου S60 είναι προγραμματισμένη για την ερχόμενη Τετάρτη, όμως η Volvo φρόντισε για την προσμονή του κοινού και έδωσε στη δημοσιότητα μερικές φωτογραφίες-teasers.

Βάσει αυτών γίνεται ολοφάνερη η συγγένεια με τη ναυαρχίδα της σουηδικής εταιρίας, το S90, ενώ η συγκεκριμένη εικόνα προϊδεάζει για την κορυφαία έκδοση Polestar Engineered. Τα φωτιστικά σώματα «Thor’s Hammer» είναι και εδώ παρόντα, σε διαφορετικό μοτίβο. Το πίσω μέρος επίσης θα θυμίζει αρκετά το S90, με τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα που «αγκαλιάζουν» τις άκρες του αμαξώματος και την πόρτα του πορτμπαγκάζ, ενδεχομένως σε μικρότερη εκτέλεση-ελέω του μειωμένου πλάτους σε σχέση με το μεγάλο premium μοντέλο.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Volvo XC60 T8 Twin Engine 407 PS

Κάτω από το αμάξωμα απαντώνται σημαντικά νέα. Το κυριότερο αφορά το γεγονός πως το νέο S60 δεν θα προσφέρεται με ντίζελ κινητήρες, προαναγγέλοντας ουσιαστικά την σταδιακή κατάργηση των πετρελαιοκινητήρων από την γκάμα των Σουηδών, προς όφελος της υβριδικής τεχνολογίας. Η οποία τεχνολογία εκφράζεται εντόνως με την μορφή του S60 Polestar Engineered και του Τ8 Τwin Engine.

Διαβάστε επίσης: Νέο Volvo XC40 T5 Twin Engine 1.5 λτ. με 255 ίππους

Ο κινητήρας είναι ο γνωστός 2.0λιτρος twincharged (τούρμπο και κομπρέσορας) των 320 ίππων, που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα ισχύος 90 ίππων. Το ίδιο σύνολο, δηλαδή, που συναντάμε και στο XC90 T8 Twin Engine. Για το νέο S60 η συνδυαστική δύναμη αναμένεται αυξημένη, στους 415 ίππους, με την ροπή να αγγίζει τα 670 Nm.  Για τα μοτέρ που θα απαρτίζουν την υπόλοιπη γκάμα του μεσαίου premium σεντάν, προς το παρόν, δεν υπάρχουν πληροφορίες. Ωστόσο ενδέχεται να αποτελούν ένα κράμα της γκάμας του XC90 και του νέου XC40. Ήτοι το 2.0λιτρο μοτέρ με τούρμπο (Τ6) και 254 ίππους, το ίδιο σύνολο συνδυαζόμενο με κομπρέσορα στους 321 ίππους (Τ8) και στην βάση ο 1.5000αρης των 153 ίππων (Τ3), με ενδιάμεση επιλογή τον νέο 1.5 Twin Engine, που συνδυάζει τα 180 άλογα του 3κυλινδρου βενζινοκινητήρα με 75 ίππους από έναν ηλεκτροκινητήρα.