Suzuki Jimny: Διαρροή φυλλαδίου και εσωτερικού

83

Το επερχόμενο Suzuki Jimny μας έχει απασχολήσει ουκ ολίγες φορές, καθώς είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο φαίνεται πως ενδιαφέρει αρκετά το ελληνικό αγοραστικό κοινό. Αυτή τη φορά θα μας απασχολήσει όμως και πάλι, καθώς πλέον έχουμε εικόνα από το εσωτερικό του, αλλά και ημερομηνία της επίσημης παρουσίασής του.

Δείτε ακόμη: Το Suzuki Jimny θα γίνει ένας… Survivor!

Η τέταρτη γενιά του Suzuki Jimny, η οποία θα αποκαλυφθεί επισήμως στις 5 Ιουλίου, φαίνεται ξεκάθαρα πλέον πως έχει αρκετά γωνιώδες αμάξωμα. Η γραμμή οροφής είναι παράλληλη με το έδαφος, ενώ στο εμπρός μέρος κυριαρχεί η μάσκα σε μαύρο χρώμα και τα στρογγυλά φώτα, φλας και προβολείς. Προφυλακτήρες, οροφή και εξωτερικοί καθρέφτες είναι σε μαύρο χρώμα και όπως έχουμε μάθει οι πελάτες θα μπορούν να κάνουν τους δικούς τους χρωματικούς συνδυασμούς στο αμάξωμα. Μάλιστα, όπως φαίνεται και από το φυλλάδιο, θα υπάρχουν δύο εκδόσεις αμαξώματος, με τη μία να λέγεται Jimny Sierra και να έχει μαύρα πλαστικά στα φτερά.

Πλέον όμως βλέπουμε για πρώτη φορά και πως θα είναι το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Όσον αφορά στο εσωτερικό του λοιπόν, αυτό μοιάζει αρκετά με του νέου Ignis, με στοιχεία από το Swift. Σκληρά, ανθεκτικά πλαστικά θα απαρτίζουν την καμπίνα, ενώ θα υπάρχει οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων στο κέντρο του ταμπλό. Από την άλλη, στο πίσω μέρος βλέπουμε πως υπάρχει αρκετό μέταλλο ακάλυπτο, ενώ είναι αυστηρά δύο θέσεων. Οι τελευταίες είναι αναδιπλούμενες, όπως αναδιπλούμενο είναι και το κάθισμα του συνοδηγού, προκειμένου να διευκολυνθεί η φόρτωση μεγάλων αντικειμένων.

Όπως φαίνεται και από το φυλλάδιο, επιβεβαιώνονται οι φήμες που το ήθελαν να βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας, ενώ θα εξακολουθήσει να διαθέτει δυνατότητα επιλογής υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων. Χαρακτηριστικά που το κάνουν μοναδικό στην κατηγορία του και σύμφωνα με τους ιθύνοντες της Suzuki αποτελούν λόγο για να το επιλέξει κάποιος.

Διαβάστε επίσης: Ποιος είναι ο καλύτερος 1.000άρης τούρμπο κινητήρας;

Για τα μοτέρ του ακόμη το τοπίο δεν έχει ξεκαθαρίσει, παρόλα αυτά ο τούρμπο 1.0 λτ. BoosterJet μοιάζει λογική επιλογή, παρέα με τον ατμοσφαιρικό 1.2 λτ. αμφότεροι βενζίνης. Το αυτοκίνητο που βλέπουμε εδώ πάντως, λέγεται πως έχει μοτέρ 660 κ.εκ. τριών κυλίνδρων, με 54 ίππους και θα το φορούν μόνο τα αυτοκίνητα της εκεί αγοράς.