Τι παρατηρείτε στις εξατμίσεις του νέου Audi S4 TDI;

Το νέο Audi S4 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην ιστορία του με κινητήρα TDI, τόσο με το σεντάν όσο και με το στέισον βάγκον (Avant) αμάξωμα. Το μεσαίο σπορ αυτοκίνητο εφοδιάζεται με V6 3.0 λτ. μηχανικό σύνολο ισχύος 347 ίππων και με ροπή 700 Nm στις 2.500 – 3.100 σ.α.λ.

Δείτε ακόμη: Η εντυπωσιακή παραγωγή του Audi e-tron (+video)

Σε συνδυασμό με το ηλεκτρικό turbo, το 8άρι αυτόματο κιβώτιο tiptronic και την τετρακίνηση quattro, το βάρους 1.780 κιλών S4 TDI επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα, η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 6,2 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 161-163 γρ./χλμ. Νούμερα αν μη τι άλλο εντυπωσιακά, όταν τέτοιες επιδόσεις είχαν πριν από μερικά χρόνια αμιγώς σπορ αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης.

Το δυναμικό του παρουσιαστικό ενισχύουν εξωτερικά οι σπορ προφυλακτήρες, η μεγάλη μάσκα με τις νίκελ λεπτομέρειες, τα διακριτικά αεροδυναμικά βοηθήματα, οι 18 ιντσών ζάντες, ο διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα και οι τέσσερις οβάλ απολήξεις της εξάτμισης. Από αυτές όμως, μόνο από τις δύο αριστερές βγαίνουν καυσαέρια, αφού οι δεξιές απολήξεις είναι διακοσμητικές. Κάτι που σίγουρα δεν φαίνεται σχεδόν καθόλου, παρά μόνο αν τις προσέξει κανείς πολύ ή παρατηρήσει τις κρύες μέρες του χειμώνα ότι δεν θα «καπνίζουν». Ξεκάθαρα φαίνεται στη φωτογραφία (βλ. παραπάνω) με τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπου εκεί ξεχωρίζει η αριστερή εξάτμιση.

Δείτε ακόμη: Γιατί έχουν γίνει μόδα οι ψεύτικες εξατμίσεις;

Βέβαια δεν είναι κάτι το πρωτοφανές, αφού οι ψεύτικες εξατμίσεις έχουν γίνει μόδα και συναντώνται από πολλούς κατασκευαστές και σε διάφορα μοντέλα.

Get it on Google Play Download on the App Store