Σφαίρα πάει η Hyundai στην Ευρώπη

Μετά από ένα επιτυχημένο πρώτο εξάμηνο για την Hyundai στην Ευρώπη, ακολουθεί το 3ο τρίμηνο με ένα ακόμη εντυπωσιακό ρεκόρ. Στη διάρκεια των πρώτων εννέα μηνών του 2018 οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 7,1% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2017, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA). Η εταιρεία διέθεσε 425.854 οχήματα το διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2018, εκ των οποίων πάνω από 134.000 οχήματα το 3ο τρίμηνο, αναδεικνύοντας το στο καλύτερο 3ο τρίμηνο στην ιστορία της Hyundai στην Ευρώπη.

Διαβάστε ακόμη: «Τραπέζι» το Hyundai i30 N στο τεστ αποφυγής ταράνδου (+video)

Τον Σεπτέμβριο, η Hyundai ξεπέρασε τη γενική τάση της αγοράς, αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς της στο 4,2% – το καλύτερο της αποτέλεσμα. Από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο, το μερίδιο αγοράς ήταν 3,5%, σύμφωνα με τις ετήσιες επιδόσεις της εταιρείας. Το θετικό αποτέλεσμα αντανακλά σε μια ομαλή μετάβαση στη νέα πιστοποίηση WLTP, χωρίς διακοπή διάθεσης των μοντέλων της. Το Hyundai Kona έχει ήδη πουλήσει περίπου 60.000 οχήματα από την έναρξη της διάθεσής του στα τέλη του 2017, τα i10, i20 και i30 συνεχίζουν να πωλούν αρκετά μεγάλους όγκους, ενώ και το νέο Tucson επίσης γνωρίζει μεγάλη επιτυχία, συνεχίζοντας τη διάκρισή του ως το καλύτερο μοντέλο της Hyundai στην Ευρώπη.

Παράλληλα, η Hyundai κατατάχθηκε και πάλι μεταξύ των κορυφαίων μαρκών σε αναγνωρισιμότητα παγκοσμίως, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση που δημοσίευσε ο ανεξάρτητος οργανισμός Interbrand. Η αξία της Hyundai σε παγκόσμιο επίπεδο έχει αυξηθεί κατά 3% σε σχέση με το 2017 φθάνοντας το ρεκόρ των 13,5 δις δολαρίων ΗΠΑ. Αυτό το αποτέλεσμα κατατάσσει την εταιρεία στα κορυφαία 40 Best Global Brands για 4η συνεχόμενη χρονιά και την φέρνει στην 36η θέση. Η Hyundai Motor διατηρεί την 6η θέση στην κατάταξη των εταιρειών αυτοκινήτου.

Διαβάστε ακόμη: Το νέο Hyundai Santro των 4.660 ευρώ

Get it on Google Play Download on the App Store