Τα προηγμένα συστήματα ασφαλείας του VW Polo

10

Χάρη στην πλατφόρμα MQB, το νέο VW Polo διαθέτει μια πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, τα οποία συνήθως τοποθετούνται σε μεγαλύτερα και ακριβότερα αυτοκίνητα. Από τη βασική έκδοση, το νέο Polo εξοπλίζεται με το σύστημα Παρακολούθησης περιβάλλοντος χώρου Front Assist και με το σύστημα Αυτόνομης πέδησης μετά από σύγκρουση, προσφέροντας την πιο ολοκληρωμένη ασφάλεια στην κατηγορία.

Δείτε ακόμη: VW Polo από 12.950 ευρώ και με δόση 143 ευρώ

Σύστημα παρακολούθησης περιβάλλοντος χώρου Front Assist

Το Front Assist με City Emergency Braking και Pedestrian Monitoring, αν ανιχνεύσει πιθανή σύγκρουση με προπορευόμενο όχημα ή πεζό, εκπέμπει ηχητικά και οπτικά σήματα προειδοποιώντας τον οδηγό. Το Front Assist υποστηρίζει τον οδηγό και κατά το φρενάρισμα, εξασφαλίζοντας ότι εφαρμόζεται η μέγιστη δύναμη πέδησης, όπου αυτό χρειάζεται. Αν ο οδηγός δεν φρενάρει, τότε το σύστημα ενεργοποιεί τα φρένα με στόχο να αποφευχθεί η σύγκρουση ή να μειωθεί η ταχύτητα πρόσκρουσης.

Αυτόματο σύστημα πέδησης μετά τη σύγκρουση – Multi Collision break

Το εν λόγω σύστημα προσφέρεται ως στάνταρ εξοπλισμός για πρώτη φορά. Μετά από μια σύγκρουση φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο για να βοηθήσει την αποφυγή δευτερογενών συγκρούσεων ή να μειώσει τη σοβαρότητα τους.

Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού – Fatigue Detection

Το στάνταρ σύστημα αναγνώρισης κόπωσης Fatigue Detection αναγνωρίζει την μη φυσιολογική συμπεριφορά του οδηγού, με σημάδια υπνηλίας μετά από πολύωρη οδήγηση και του προτείνει να κάνει ένα διάλειμμα για να ξεκουραστεί.

Δείτε ακόμη: Νέο VW Polo 1.0 TGI με κατανάλωση 3 ευρώ/100 χλμ.

Προληπτικό σύστημα προστασίας επιβατών – Pre Crash protection

Όταν εντοπίσει υψηλό κίνδυνο ατυχήματος, αυτόματα προχωρά σε προληπτικά μέτρα προστασίας. Για παράδειγμα αφήνει ένα μικρό κενό στα παράθυρα και την ηλιοροφή, για να βελτιστοποιήσει την λειτουργία των πλευρικών αερόσακων και αερόσακων κεφαλής. Οι εμπρός ζώνες τεντώνουν για να σταθεροποιηθούν στη θέση τους ο οδηγός και ο συνοδηγός. Μόλις περάσει ο κίνδυνος, οι ζώνες χαλαρώνουν και τα πλευρικά παράθυρα και η οροφή μπορούν να ανοίξουν ξανά.

Αισθητήρας τυφλού σημείου – Rear Traffic Alert

Μόλις ένα όχημα βρεθεί στο τυφλό σημείο, το σύστημα προειδοποιεί για τυχόν κίνδυνο με μια ένδειξη LED στον εξωτερικό καθρέφτη. Αν παρ’ όλα αυτά ο οδηγός ενεργοποιήσει τα φλας, η ένδειξη LED στον καθρέφτη αρχίζει να αναβοσβήνει για να του τραβήξει την προσοχή. Ο προαιρετικός Αισθητήρας Τυφλού Σημείου λειτουργεί όταν το όχημα κινείται με ταχύτητα πάνω από 15 χλμ./ώρα και προσφέρεται σε συνδυασμό με το σύστημα Rear Traffic Alert.

Έλεγχος κίνησης πίσω από το όχημα – Rear Traffic Alert

Με τη χρήση αισθητήρων που βρίσκονται στον πίσω προφυλακτήρα, το σύστημα ελέγχει την κίνηση στο πίσω μέρος του οχήματος. Αν το αυτοκίνητο πλησιάσει πολύ κοντά σε άλλο όχημα, τότε ενημερώνει με ακουστικά σήματα και μια οπτική ένδειξη στην οθόνη του συστήματος πολυμέσων. Αν δεν αντιδράσει ο οδηγός, τότε το σύστημα φρενάρει το αυτοκίνητο.

Δείτε ακόμη: VW Polo με εγγυημένη τιμή επαναγοράς

Σύστημα Adaptive cruise control με stop & go

Το Adaptive cruise control (στάνταρ στην έκδοση Highline) διατηρεί την προεπιλεγμένη από τον οδηγό ταχύτητα και απόσταση από το προπορευόμενο όχημα εντελώς αυτόματα. Αν η απόσταση μεγαλώνει ή μικραίνει, το σύστημα αυτόματα φρενάρει ή επιταχύνει. Μπορεί ακόμη και να ακινητοποιήσει εντελώς το όχημα, σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.