Οδηγούμε τη νέα BMW X3

Η BMW X3 εισέρχεται πλέον στην τρίτη της γενιά και ήδη βρίσκεται στην Ελλάδα. Στα βασικά της χαρακτηριστικά οι αυξημένες της διαστάσεις, η βελτίωση σε όλους τους τομείς, ο πολύ αναβαθμισμένος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας καθώς και οι αποδοτικοί κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Προκειμένου να την γνωρίσουμε από κοντά η ελληνική αντιπροσωπεία οργάνωσε μία πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση στα Καλάβρυτα όπου είχαμε τη δυνατότητα να έχουμε μία πρώτη δοκιμή σε ασφάλτινες αλλά και χωμάτινες διαδρομές.

Τιμή εκκίνησης κάτω από τις 60.000 ευρώ

Οι τιμές της BMW X3 ξεκινούν από τα 58.130 ευρώ για την X3 xDrive20i με μοτέρ 2.0 λίτρων και 184 ίππους που αποτελεί και τη βασική επιλογή στη βενζίνη. Στη συνέχεια η γκάμα περιλαμβάνει την X3 xDrive30i, επίσης με κινητήρα 2.0 λίτρων αλλά με 252 ίππους η οποία κοστίζει 69.120 ευρώ και την X3 M40i η οποία έχει μηχανικό σύνολο 3.0 λίτρων με 360 ίππους και κοστίζει 88.830 ευρώ. Περνώντας στο πετρέλαιο η βασική έκδοση είναι η X3 xDrive20d με 190 ίππους από τον δίλιτρο κινητήρα και τιμή 59.900 ευρώ. Τέλος υπάρχει και η X3 xDrive30d με μοτέρ 3.0 λίτρων, 265 ίππους και κόστος 72.980 ευρώ. Όλοι οι κινητήρες εφοδιάζονται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων με εξαίρεση την X3 xDrive20i η οποία χρησιμοποιεί μηχανικό έξι σχέσεων.

Διαβάστε ακόμα: Ξεμύτισε η νέα BMW X2 με στολή παραλλαγής!

Επιβλητική εμφάνιση

Η BMW X3 με την κωδική ονομασία G01 έχει ελαφρώς αυξημένες διαστάσεις σε σχέση με την F25 που αντικαθιστά. Το μήκος της φτάνει τα 4.708 χλστ., το πλάτος τα 1.891 χλστ., το ύψος τα 1.676 χλστ. και το μεταξόνιο να αγγίζει τα 2.864 χλστ. Οι συγκεκριμένες διαστάσεις είναι αντίστοιχες της πρώτης γενιάς της BMW X5, κάτι που μαρτυρά πόσο έχει μεγαλώσει το μοντέλο στο πέρασμα των ετών. Σχεδιαστικά πάντως μπορούμε εύκολα να πούμε ότι η νέα BMW X3 είναι μία μικρότερη BMW X5 και αυτό μόνον καλό μπορεί να είναι καθώς είναι ξεχωριστή και άκρως επιβλητική. Ξεχωρίζουμε τα νέα φωτιστικά σώματα, τους ανασχεδιασμένους προβολείς ομίχλης και τις ακόμα μεγαλύτερες, κλασικές για BMW, εισαγωγές αέρα στο καπό. Κατά μήκος του αμαξώματος συναντούμε ακμές και γωνίες ενώ η σχεδίαση των πίσω παραθύρων επανέρχονται στο σχέδιο της πρώτης γενιάς. Εξαιρετικός και ο συντελεστής οπισθέλκουσας (0,29), επίδοση που κατατάσσεται στην κορυφή της κατηγορίας.

Πολυτελές εσωτερικό

bmw x3 fDrive inside 2

Η καμπίνα της νέας BMW X3 είναι αναμφίβολα ένας εξαιρετικός χώρος για να βρίσκεσαι, να οδηγείς ή να μετακινείσαι. Σχεδίαση στα πρότυπα των σύγχρονων μοντέλων της BMW όπου ξεχωρίζουν ο πολυλειτουργικός πίνακας οργάνων με τεχνολογία Black Panel των 12,5 ιντσών καθώς και το σύστημα ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 10,5 ιντσών και χειρισμό από απόσταση. Η ποιότητα των υλικών από την πρώτη ματιά και την πρώτη επαφή γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι είναι στην κορυφή της κατηγορίας ενώ φυσικά τόσο το φινίρισμα όσο και η συναρμογή βρίσκονται σε αντίστοιχο επίπεδο. Πλουσιότατος είναι και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας με highlights τον τριζωνικό κλιματισμό, το head-up display, το surround view με την περιμετρική θέαση, τους προσαρμοζόμενους προβολείς Led και το ηχοσύστημα με την υπογραφή της Harman Kardon.

Οι προσφερόμενοι χώροι για τους επιβάτες είναι κάτι παραπάνω από αρκετοί ενώ ιδίως οι πίσω απολαμβάνουν εξαιρετικό χώρο για τα πόδια τους λόγω και της αύξησης του μεταξονίου. Ο χώρος των αποσκευών παραμένει στα πολύ καλά 550 λίτρα τα οποία είναι εύκολα και πλήρως αξιοποιήσιμα.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή BMW X1 ντίζελ sDrive16d

Άνετη και απολαυστική σε κάθε διαδρομή

bmw x3 fDrive inside 1

Στο δρόμο η BMW X3 δεν σου προσφέρει τίποτα λιγότερο από όσα περιμένεις. Βαρύ, σίγουρο πάτημα, άριστη ποιότητα κύλισης και υψηλά επίπεδα άνεσης ανεξαρτήτου ποιότητας δρόμων και τερέν. Ακόμα και σε βατό χωματόδρομο και παρά τους τροχούς των 20 ιντσών (18 έως 21 ιντσών οι επιλογές) στην καμπίνα υπήρχε η αίσθηση ότι οδηγείς στον αυτοκινητόδρομο. Το τιμόνι είναι άμεσο και γρήγορο στις εντολές του οδηγού και προσφέρει πολύ καλή αίσθηση ενώ το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων για ακόμα μία φορά αποδείχθηκε ότι είναι γρήγορο στις αλλαγές του και εκμεταλλεύεται ιδανικά τη ροπή του κινητήρα συμβάλλοντας τα μέγιστα και στην εξοικονόμηση καυσίμου.

Σε αυτήν την πρώτη δοκιμή καλύψαμε αρκετά χιλιόμετρα με την BMW X3 xDrive30d των 265 ίππων που αναμενόμενα προσέφεραν εξαιρετικές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση η οποία δεν ξεπέρασε τα 8 λίτρα. Στα θετικά ο ήχος του κινητήρα που περισσότερο θύμιζε ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο βενζίνης παρά τούρμπο πετρελαίου. Φυσικά δεν θα πρέπει να παραβλέψουμε την παρουσία της τετρακίνησης xDrive που σε κανονικές συνθήκες κατανέμει τη ροπή στους δύο άξονες σε αναλογία 32/68 ενώ όταν χρειαστεί μπορεί να μοιράσει μέχρι και το 100% της ροπής σε κάθε άξονα.

Περισσότερα για την BMW X3 σύντομα όταν και θα την έχουμε για πλήρη δοκιμή στο www.autogreeknews.gr.

Get it on Google Play Download on the App Store