Νέο μεσαίο Renault Talisman με αρχικό ντίζελ κινητήρα 1.5 dCi

Η Renault αποκάλυψε σήμερα το νέο μεσαίο της μοντέλο Talisman, αντικαθιστώντας το Laguna, ύστερα από τρεις γενιές και 22 χρόνια παρουσίας. Το αμάξωμά του με μήκος 4,85 μ., πλάτος 1,87 μ., ύψος 1,46 μ. και μεταξόνιο 2,81 μ. διαθέτει δυναμικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, ενώ ταυτόχρονα αποπνέει πολυτέλεια. Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι το προφίλ του και το πίσω άκρο θυμίζουν μοντέλα της Audi.

Υψηλές ανέσεις προσφέρει το εσωτερικό του νέου Renault Talisman, όπου στο ταμπλό με τη λιτή αισθητική κυριαρχεί η μεγάλη -τύπου tablet- οθόνη στην κεντρική κονσόλα του συστήματος πολυμέσων R-Link 2. Αυτή έχει διάσταση 8,7 ιντσών (στη βασική έκδοση υπάρχει οθόνη 4,2 ιντσών), διαθέτει ανάλυση και γραφικά υψηλής ποιότητας και ευκρίνειας και οι λειτουργίες της ελέγχονται με τα δάκτυλα, όπως ακριβώς στα tablet. Από εκεί ελέγχονται διάφορες λειτουργίες και εφαρμογές, καθώς και ο κλιματισμός. Ιδιαίτερα γενναιόδωρο είναι και σε χώρους το Talisman, στο εσωτερικό του οποίου υπάρχουν 25 αποθηκευτικοί χώροι, ενώ τεράστιο είναι το πορτ μπαγκάζ των 603 λίτρων. Φυσικά ο εξοπλισμός είναι αντίστοιχος με ενός μεγάλου πολυτελούς αυτοκινήτου, τόσο σε ανέσεις όσο και σε τεχνολογία και συστήματα ασφαλείας.

Το Talisman εφοδιάζεται με δύο κινητήρες βενζίνης και τρεις πετρελαίου. Τα μηχανικά σύνολα βενζίνης είναι τα (πιθανώς 1.6 λτ.) TCe 150 και το TCe 200 (με 7τάχυτο αυτόματο EDC), ενώ τα ντίζελ είναι το 1.5 dCi 110 (με 95 γρ./χλμ. CO2) και τα 1.6 dCi 130 και 160 (με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή EDC, (στάνταρ στο 160). Το Talisman βασίζεται στην πλατφόρμα CMF (Common Module Family) του ομίλου και πολλά μέρη της προέρχονται από το Espace. Επίσης, η κατασκευή του αυτοκινήτου γίνεται στο εργοστάσιο Douai της Renault στη Γαλλία, όπου επενδύθηκαν 420 εκατομμύρια ευρώ για τον εκσυγχρονισμό του.

Μεταξύ των σημείων αναφοράς του Talisman είναι και το σύστημα 4Control με τις ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις και τις επιλογές Comfort, Sport, Eco, Neutral και Perso. Ανάλογα με την επιλογή διαμορφώνεται αντίστοιχα η σκληρότητα των αμορτισέρ, η απόκριση του κινητήρα και του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων EDC και το βάρος του τιμονιού.

Εκτός από το σεντάν αμάξωμα θα παρουσιαστεί και το πιο πρακτικό στέισον βάγκον, ενώ αμφότερα θα τα δει το κοινό στις 17 Σεπτεμβρίου στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Τέλος, οι πωλήσεις του στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν προς τα τέλη του 2015. 

Get it on Google Play Download on the App Store