Πρεμιέρα για το νέο Suzuki Vitara στην Έκθεση του Παρισιού

Είκοσι έξι χρόνια από το λανσάρισμα του πρώτου Vitara το 1988, η Suzuki επαναφέρει το δημοφιλές αυτό όνομα, για να ανταγωνιστεί την ραγδαίως αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών SUV, ενώ τοποθετείται μια κατηγορία πιο κάτω από το SX4 S-Cross. Η παραγωγή του θα ξεκινήσει στις αρχές του 2015 στο εργοστάσιο Magyar Suzuki στην Ουγγαρία και θα αποτελεί ένα παγκόσμιο SUV.

Εξωτερικά το νέο Vitara εμφανίζει κάποια στοιχεία που παραπέμπουν στο παλαιότερο Vitara, όπως είναι το σχετικά επίπεδο καπό με τους αεραγωγούς στα πλαϊνά και το τραπεζοειδές μοτίβο εμπρός. Οι επίπεδες επιφάνειες κυριαρχούν και στο πλάι, ενώ το πίσω άκρο του είναι μάλλον αδιάφορο. Ευχάριστο στοιχείο αποτελεί η διχρωμία σε διάφορους τόνους και οι 15 συνολικά δυνατότητες εξατομίκευσης που του χαρίζουν το απαραίτητο νεανικό στιλ. Άτολμο σχεδιαστικά είναι το εσωτερικό, όπου η χρωματιστή επένδυση στο ταμπλό σπάει τη μονοτονία. Επίσης, το διαστάσεων MxΠxΥ: 4.175×1.775×1.610 χλστ., με μεταξόνιο 2.500 χλστ. και ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 185 χλστ. νέο Vitara, διαθέτει χώρο αποσκευών 375 λίτρων.

Το νέο Suzuki Vitara τροφοδοτείται με κινητήρες 1.6 λίτρων βενζίνης και πετρελαίου απόδοσης 120 ίππων αντίστοιχα. Ωστόσο μεταξύ τους υπάρχει μεγάλη διαφορά σε ροπή, αφού ο βενζίνης αποδίδει 156 Nm στις 4.400 σ.α.λ. και ο ντίζελ 320 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Για τη μετάδοση της κίνησης υπάρχει 5άρι μηχανικό κιβώτιο για το 1.6 βενζίνης και 6τάχυτο για το 1.6 ντίζελ, ενώ αυτόματο 6 σχέσεων προσφέρεται με τον κινητήρα βενζίνης.

Το σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP που εφοδιάζει το νέο Vitara διαθέτει τις επιλογές Auto, Sport, Snow και Lock μέσω του περιστροφικού χειριστηρίου που βρίσκεται δίπλα από το χειρόφρενο. Στην Auto εμπλέκεται αυτόματα η τετρακίνηση μόλις οι εμπρός τροχοί σπινάρουν, στην Sport υπάρχει καλύτερη απόκριση για διαδρομή με στροφές, η Snow προορίζεται για ολισθηρές επιφάνειες και το σύστημα χρησιμοποιεί την τετρακίνηση από προεπιλογή και στην Lock μεταφέρεται η ροπή στους τροχούς με τη λιγότερη πρόσφυση μέσω διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

Τέλος, η ανάρτηση αποτελείται από την τυπική δομή με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, ενώ δισκόφρενα υπάρχουν σε όλους τους τροχούς (τα εμπρός αεριζόμενα).

Get it on Google Play Download on the App Store