H Renault Sport ανακοίνωσε το νέο αγωνιστικό της πλάνο

Η παρουσίαση της R.S. 16, του πρώτου μονοθεσίου της νέας ομάδας Renault Sport Formula 1 Team, με την οποία η Renault επιστρέφει με πλήρη εμπλοκή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1, σηματοδοτεί μια σειρά σημαντικών εξελίξεων για την εταιρεία.

Η Renault Sport, το κομμάτι της εταιρείας που είναι υπεύθυνο για όλες τις αγωνιστικές δραστηριότητες της Renault, αλλά και τα σπορ της μοντέλα, αλλάζει δομή με τη δημιουργία δύο βασικών τμημάτων με στόχο τη βέλτιστη διαχείριση των παραπάνω δραστηριοτήτων.

Η Renault Sport Cars θα είναι υπεύθυνη για τη δημιουργία, εξέλιξη και προώθηση των σπορ επιβατικών μοντέλων της Renault. Έχοντας δημιουργήσει ήδη αυτοκίνητα θρύλους. όπως η σειρά των Clio R.S. και το Renault Megane R.S. 275 Trophy-R το οποίο κρατά τον τίτλο του ταχύτερου προσθιοκίνητου αυτοκινήτου παραγωγής στη θρυλική πίστα του Nurburgring (7’ 54’’ 36), η Renault Sport Cars θα αυξήσει τη γκάμα της με μοντέλα που θα ξεχωρίζουν για την οδική αίσθηση και τις επιδόσεις που προσφέρουν.

Η Renault Sport Racing θα έχει την ευθύνη για το σύνολο των αγωνιστικών υποχρεώσεων της Renault, συμπεριλαμβανομένης της εμπλοκής στη Formula 1, η οποία θα συμβάλει τα μέγιστα στην προβολή της μάρκας σε παγκόσμιο επίπεδο και ιδιαίτερα σε αναπτυσσόμενες αγορές όπως εκείνες της Κίνας και της Ινδίας. Η νέα δομή θα δώσει επιπλέον ώθηση στην εμπλοκή της μάρκας με τους αγώνες, όπως για παράδειγμα τη Formula E όπου στην πρώτη χρονιά του θεσμού, η Renault μέσω της  ομάδας e.dams κατέκτησε τον τίτλο επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία της στα ηλεκτρικά οχήματα πέρα από τον τομέα των πωλήσεων και σε επίπεδο αγώνων.

Η ιστορία της Renault είναι γεμάτη από ιστορίες τεχνολογικής πρωτοπορίας, αλλά και επιτυχιών στους αγώνες. Η επιστροφή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1, όπου έχει κατακτήσει 168 αγώνες και 12 τίτλους, συνεχίζει αυτή τη μακρά παράδοση.

Η Renault στους αγώνες αυτοκινήτου:

  • 1898: Ο Louis Renault στο τιμόνι της Type A Voiturette ανεβαίνει ταχύτερα απ’ όλους το δρόμο (rue Lepic) με την μεγαλύτερη κλίση στο Παρίσι
  • 1902: Η Type K εφοδιασμένη με τον πρώτο 4κυλινδρο κινητήρα της Renault κερδίζει το ράλι Παρίσι – Βιέννη
  • 1906: Πρώτη συμμετοχή και νίκη για τη Renault σε Grand Prix σε δημόσιους δρόμους γύρω από το Le Mans.
  • 1925: Νίκη για τη Renault στο ράλι Monte Carlo
  • 1926: Παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας σε διάρκεια 24 ωρών
  • 1956: Κατάρριψη του παγκοσμίου ρεκόρ ταχύτητας με το πρωτότυπο Étoile Filante
  • 1971: Ξεκινά το γαλλικό πρωτάθλημα Formula Renault
  • 1973: Κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι
  • 1977: Η Renault παρουσιάζει τον πρώτο υπερτροφοδοτούμενο (Turbo) κινητήρα στην ιστορία της F1
Get it on Google Play Download on the App Store