Renault Clio R.S. 16 με κινητήρα 275 ίππων από Megane R.S.!

Για τον εορτασμό των 40 χρόνων της Renault Sport και την επιστροφή της στην Formula 1, η Renault εξέλιξε το πρωτότυπο Clio R.S. 16 με τα άκρως δυναμικά χαρακτηριστικά, η πρεμιέρα του οποίου θα γίνει σήμερα 27 Μαΐου στο F1 Grand Prix του Μονακό. 

Οι μηχανικοί της γαλλικής μάρκας χρειάστηκαν λιγότερο από πέντε μήνες για την εξέλιξή του, ενώ σε σχέση με το Clio R.S. διαθέτει πάρα πολλές αλλαγές σε κάθε επίπεδο. Καταρχήν για τους τεχνικούς ήταν μια μεγάλη πρόκληση να περάσουν τον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων, το σύστημα ψύξης και διάφορα ακόμα παρελκόμενα του Megane R.S. 275 Trophy-R στο μικρότερο Clio.

Το εγχείρημα τελικά πέτυχε και έτσι το μοναδικό αυτό Clio R.S. 16 εφοδιάζεται με τον 2λιτρο turbo κινητήρα ισχύος 275 ίππων και 360 Nm ροπής, συνδυασμένος με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Επιδόσεις δεν αναφέρει η Renault, ωστόσο μπορούμε να θεωρήσουμε ότι θα είναι αισθητά ταχύτερο από το μεγαλύτερο Megane R.S. 275 Trophy-R.

Εκτός από τον κινητήρα, το Clio R.S. 16 χρησιμοποιεί και τις αναρτήσεις του Megane με τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, όπως επίσης και τα φρένα με τους μεγάλους δίσκους εμπρός διαμέτρου 350 χιλιοστών. Ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας προέρχεται από την αγωνιστική έκδοση του ClioR.S., το Clio R3T και διαθέτει 50% μεγαλύτερη ακαμψία.

Μία ακόμα πρόκληση ήταν πως θα χωρέσουν οι ζάντες των 19 ιντσών σε ένα αμάξωμα που έχει σχεδιαστεί να τοποθετούνται μέχρι 18άρες ζάντες. Η λύση ήταν να κόψουν μερικώς τα φτερά και να προστεθούν προσθήκες από σύνθετες ίνες.

Εκτός από αυτές τις εξωτερικές αλλαγές, το μοναδικό αυτό Clio R.S. 16 ξεχωρίζει από τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, το διαχύτη πίσω και τη μεγάλη αεροτομή, καθώς και τα γραφικά στο αμάξωμα, τα οποία σε συνδυασμό με το κίτρινο χρώμα παραπέμπουν στην Formula 1 R.S.16.

Παρακολουθείστε παρακάτω και το βίντεο από τη δημιουργία του Clio R.S. 16:

Get it on Google Play Download on the App Store