Δοκιμή Volkswagen Passat 1.4 TSI ACT 150 PS Variant

Με το νέο, 8ης γενιάς Passat, η Volkswagen γίνεται πιο ανταγωνιστική όσο ποτέ άλλοτε στην πολύ απαιτητική κατηγορία των μεσαίων οικογενειακών αυτοκινήτων, ανεβάζοντας και άλλο τον πήχη σε ποιότητα, πρεστίζ, χώρους, τεχνολογία, ασφάλεια κ.λπ. Σε σχέση με το προγενέστερο Passat, το νέο είναι πιο κοντό σε μήκος κατά 2 χλστ. (4.767 χλστ.), διαθέτει μακρύτερο μεταξόνιο κατά 79 χλστ. (2.791 χλστ.), είναι πιο πλατύ κατά 12 χλστ. (1.832 χλστ.) και πιο χαμηλό κατά 14 χλστ. (1.456 χλστ.). Παράλληλα, είναι σημαντικά πιο κομψό από πριν, επιβλητικό και δείχνει πιο premiumτόσο στην σεντάν, όσο και στην πιο πρακτική έκδοση με το στέισον βάγκον αμάξωμα (Variant) της δοκιμής.

Το νέο Passat Variant κοστίζει στην αρχική έκδοση Trendline με τον 1.4 TSI 125 PS κινητήρα από 22.720 ευρώ (21.760 ευρώ) και με πλήρη εξοπλισμό ανέσεων και ασφαλείας. Με τον πιο προηγμένης τεχνολογίας κινητήρα 1.4 TSI ACT, η τιμή του ανεβαίνει στις 26.220 ευρώ στην έκδοση Comfortline και είναι ακριβότερη κατά 1.700 ευρώ από την αντίστοιχη με τους 125 ίππους (δείτε εδώ τον τιμοκατάλογο).

  

Πολυτελές εσωτερικό με τεράστιους χώρους

Το νέο Volkswagen Passat ξεχωρίζει παραδοσιακά για τους μεγάλους χώρους του και την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής. Σε αυτή τη γενιά διακρινεται και για την πολυτελή του αισθητική, η οποία ενισχύει την premium εικόνα του αυτοκινήτου. Στο ταμπλό κυριαρχούν οι ευθείες γραμμές, η πλατιά κεντρική κονσόλα με την οθόνη αφής των 6,5 ιντσών του συστήματος infotainment, το σπορτίφ τριών ακτινών τιμόνι και ο ευανάγνωστος και πλήρης ενδείξεων πίνακας οργάνων. Ο οδηγός θα βρει αμέσως την κατάλληλη θέση και θα νιώσει άνετα, έχοντας στη διάθεσή του πολλαπλές ρυθμίσεις για το κάθισμα και το τιμόνι. Τα υψηλά στάνταρ στον τομέα της ποιότητας κατασκευής ενισχύει η ευρεία χρήση μαλακών πλαστικών στο ταμπλό και στις πόρτες, η γερή συναρμογή και του πολύ προσεγμένο φινίρισμα. Από πλευράς χώρων, το εσωτερικό του νέου Passat είναι σε θέση να φιλοξενήσει με περίσσιες ανέσεις έως 5 επιβάτες και με τους πίσω να κάθονται σταυροπόδι. Όσο για τον χώρο αποσκευών των 650 λίτρων, είναι απλά τεράστιος. Πολύ έξυπνη λύση αποτελεί η ο «κρυφός» κοτσαδόρος, ο οποίος εμφανίζεται με το πάτημα του κουμπιού που υπάρχει στο πορτ μπαγκάζ.

Πολύ καλή οδική συμπεριφορά και ασφαλής αίσθηση

Το ολοκαίνουργιο Volkswagen Passat βασίζεται σε πιο μεγάλη εκδοχή της πλατφόρμας MQB και παρά τις μεγάλες του διαστάσεις καταφέρνει και δείχνει ευέλικτο στην οδήγηση. Μόνο κατά το παρκάρισμα σε περιορισμένους χώρους γίνεται ουσιαστικά αντιληπτός ο όγκος του, ωστόσο η κάμερα οπισθοπορείας που κρύβεται πίσω από το σήμα της VWαποδεικνύεται εξαιρετικά χρήσιμη. Η ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και των τετραπλών συνδέσμων πίσω είναι σχετικά σφιχτή προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς, χωρίς παράλληλα να επιβαρύνεται σημαντικά η προσφερόμενη άνεση. Κινούμενο στις ευθείες, το νέο Passat παρουσιάζεται ακλόνητο ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες, δίχως να προκαλεί καμία τάση ανησυχίας σε οδηγό και επιβάτες. Παράλληλα, στις στροφές το αμάξωμά του εμφανίζει μειωμένες κλίσεις και ουδέτερες αντιδράσεις ακόμα και σε οριακούς ρυθμούς, ενώ ο οδηγός λαμβάνει πολύ καλή αίσθηση από το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης και τα αποτελεσματικά φρένα.

Αποδοτικός και με εξαιρετική λειτουργία ο 1.4 TSI ACT 150 PS

Η πιο ισχυρή έκδοση του 1.4 TSI κινητήρα με τους 150 ίππους και το σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση και πολιτισμένη λειτουργία. Το μηχανικό αυτό σύνολο παρουσιάζει θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές χάρη και στην ροπή των 250 Nm από τις 1.500 σ.α.λ., έχει γραμμική απόδοση και ανεβάζει με ευκολία στροφές. Παράλληλα ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται καθόλου την αλλαγή από 4κύλινδρη λειτουργία σε 2κύλινδρη και το αντίστροφο, παρά μόνο από την σχετική ένδειξη στην οθόνη του πίνακα οργάνων. Η κατανάλωσή του σε σβέλτους ρυθμούς ταξιδιού κυμαίνεται στα 7 λτ./100 χλμ, ωστόσο στην πόλη ανεβαίνει κατά περίπου 2 λίτρα.

(+): Ποιότητα, χώροι για επιβάτες και αποσκευές, οδική συμπεριφορά, κινητήρας – επιδόσεις, πρακτικές λύσεις, τεχνολογία, premium εικόνα

(-): Κατανάλωση στην πόλη

Καύσιμο
Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.395
Κύλινδροι/βαλβίδες
4/16
Ταχύτητες
6
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)
150/5.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
250/1.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
8,6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
218
Αστική (λτ./100 χλμ.)
6,2
Υπεραστική (λτ./100 χλμ.)
4,5
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
5,1
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
119
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
107,1
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Πολλαπλών συνδέσμων, αντ. δοκός
Εμπρός φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρένα
Δίσκοι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρομηχανική
Μήκος (χλστ.)
4.767
Πλάτος (χλστ.)
1.832
Ύψος (χλστ.)
1.477
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.791
Βάρος (κιλά)
1.429
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
650
Αστέρια
(5)
Ασφάλεια ενηλίκου
85%
Ασφάλεια παιδιού
87%
Ασφάλεια πεζού
66%
Επικουρικά συστήματα
76%
ESP
 
Αερόσακοι
6
Ηλεκτρικά παράθυρα
4
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
25.260
Get it on Google Play Download on the App Store