Μάστερ σεφ στα ντίζελ το Citroen C3 1.5 BlueHDi

Η οικονομία στις αγορές και στη καθημερινότητα έχει γίνει τρόπος ζωής για τους περισσότερους, πόσο δε μάλλον τον τελευταίο καιρό όπου ο κόσμος δεν προλαβαίνει τις ανατιμήσεις. Γεγονός που αφορά και το χώρο του αυτοκινήτου, δεδομένου ότι οι εν δυνάμει αγοραστές ψάχνουν ένα μοντέλο που θα έχει προσιτή τιμή και χαμηλές απαιτήσεις σε καύσιμο. Αν σε όλα αυτά προστεθούν και άλλα «υλικά», όπως ο σικ σχεδιασμός και οι αυξημένες ανέσεις, τότε έχουμε το τέλειο «πιάτο».

Ο «Μάστερ σεφ» στα ντίζελ αυτοκίνητα του B-Segment, είναι το νέο Citroen C3 1.5 BlueHDi, αφού συνδυάζει όλα τα προαναφερθέντα ζητούμενα. Καταρχήν, προσφέρεται στη χαμηλότερη τιμή από οποιοδήποτε άλλο καινούργιο diesel που πωλείται στην Ελλάδα. Στην αρχική, νέα έκδοση You! κοστίζει από 20.300 ευρώ, με όλο το απαραίτητο εξοπλισμό. Πιο αναλυτικά διαθέτει τα εξής:

  • 6 αερόσακους
  • Προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας
  • Αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας
  • Προβολείς LED
  • Προβολείς ομίχλης
  • Οθόνη αφής 5 ιντσών
  • Air condition
  • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες

Με μόνο 600 ευρώ παραπάνω (20.900 ευρώ), η επόμενη έκδοση C-Series συμφέρει τα μάλα και δικαιολογεί με το παραπάνω τα επιπλέον χρήματα. Πρόσθετα εξοπλίζεται με:

  • Έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών
  • Αυτόματο κλιματισμό
  • Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω
  • Ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες
  • Οροφή Bi-Ton
  • Διακοσμητικά απόχρωσης Bronze
  • Αυτόματη λειτουργία προβολέων και υαλοκαθαριστήρων
  • Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών

Από τα καλύτερα κύρια «συστατικά» του Citroen C3, είναι ο πετρελαιοκινητήρας 1.5 BlueHDi. Το κλασικό 4κύλινδρο και 8βάλβιδο μηχανικό αυτό σύνολο με τους 99 ίππους και τη μπόλικη ροπή των 250 Nm, δεν χρειάζεται τη βοήθεια υβριδικού συστήματος. Η πραγματική του κατανάλωση είναι μόλις 5 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 117 γρ./χλμ. μπαίνει ελεύθερα στο Δακτύλιο της Αθήνας και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Παράλληλα προσφέρει γρήγορες επιταχύνσεις από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ.) και εν κινήσει, αφού από τις περίπου 1.500 σ.α.λ. και άνω τραβάει και είναι γεμάτος μέχρι τις μεσαίες στροφές. Επίσης, η μακριά 5η ταχύτητα κρατά χαμηλά τις στροφές του κινητήρα σε συνθήκες ταξιδιού, αν και ο επιλογέας με τις μακριές διαδρομές δεν είναι ο πιο εύχρηστος.

Αναμενόμενα για Citroen, η άνεση αποτελεί ένα ακόμα βασικό στοιχείο από το «μενού» του αυτοκινήτου. Άλλωστε οι επιβάτες του θα την εκτιμήσουν δεόντως στους γεμάτους ανωμαλίες δρόμους, μαζί με τα πολύ αναπαυτικά καθίσματα. Οι αναρτήσεις του αν και μαλακές, δεν επιτρέπουν στο αμάξωμα του Citroen C3 να εμφανίζει τάσεις πλεύσης ή έντονες κλίσεις στις στροφές.

Τις αυξημένες ανέσεις ενισχύει με τη σειρά της και η ευρυχωρία για όλους τους φιλοξενούμενους. Στο πίσω κάθισμα μάλιστα, ο σχεδόν επίπεδος σχεδιασμός του, συν το πολύ διαθέσιμο πλάτος, διευκολύνουν τη φιλοξενία ενός τρίτου ατόμου στη μέση. Αρκετά ικανοποιητικός είναι και ο χώρος αποσκευών των 300 λίτρων με το μεγάλο άνοιγμα και τα επίπεδα τοιχώματα.

Get it on Google Play Download on the App Store