Τα ιαπωνικά αυτοκίνητα στις χαμηλότερες τιμές

Οι ιαπωνικές μάρκες αυτοκινήτων έχουν παραδοσιακά πολλούς «οπαδούς» στην Ελλάδα, οι οποίοι τα προτιμούν για διάφορους λόγους, μεταξύ των οποίων και για την αξιοπιστία τους. Βέβαια ένα καινούργιο αυτοκίνητο δεν το επιλέγει κανείς μόνο γιατί έχει -θεωρητικά- λιγότερες πιθανότητες να βγάλει βλάβη, αλλά και για άλλους βασικούς τομείς που σχετίζονται με χρήματα. Όπως είναι η τιμή και η κατανάλωση καυσίμου. Στην συγκεκριμένη περίπτωση τα παρακάτω αυτοκίνητα συνδυάζουν όλα τα προαναφερθέντα ζητούμενα, δηλαδή είναι ιαπωνικά, τα φθηνότερα σε τιμές και με χαμηλή κατανάλωση. Πρόσθετα, δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας και μπαίνουν ελεύθερα στο Δακτύλιο της Αθήνας, γιατί εκπέμπουν κάτω από 120 γρ./χλμ. CO2.

Mazda2 1.5 G75: Από 15.686 ευρώ

Η τιμή των 15.686 ευρώ που ξεκινά το Mazda2 είναι η χαμηλότερη που μπορεί να βρει κανείς σε αυτοκίνητο της κατηγορίας των μικρών μοντέλων. Στην αρχική έκδοση Emotion διαθέτει όλα τα απαραίτητα στον εξοπλισμό του, μαζί με οθόνη 8 ιντσών για το infotainment. Ο βασικός 1.500άρης κινητήρας με τους 75 ίππους και τη ροπή των 143 Nm παρέχει καλές επιδόσεις και πρωτίστως χαμηλές απαιτήσεις σε καύσιμο. Στα σημαντικά ατού του Mazda2 προστίθεται η ευχάριστη και πολύ καλή οδική του συμπεριφορά. Στο σπορτίφ εξωτερικού σχεδιασμού Mazda2, το εσωτερικό του είναι πιο μινιμάλ και εστιάζει στην εργονομία. Από πλευράς κατασκευής έχει γίνει ευρεία χρήση σκληρών πλαστικών στιβαρής συναρμογής. Όσο για τους χώρους τέσσερα άτομα θα βολευτούν αλλά χωρίς περίσσιες ανέσεις. Λίγα είναι τα 250 λίτρα του χώρου αποσκευών για τα δεδομένα του B-Segment.

Βασικός εξοπλισμός: 6 αερόσακοι • Οθόνη αφής 8 ιντσών • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω • Ηλεκτρικοί καθρέπτες • Air condition. Τιμή: από 15.686 ευρώ.

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.496 κ.εκ. • Ισχύς: 75 hp/6.000 σ.α.λ. • Ροπή: 143 Nm/3.500 σ.α.λ. • 0-100 χλμ./ώρα: 11,3 δλ. • Τελική ταχύτητα: 171 χλμ./ώρα • Μεικτή κατανάλωση: 4,8 λτ./100 χλμ. • Εκπομπές CO2: 109 γρ./χλμ.

Suzuki Ignis 1.2 Hybrid 83 hp: Από 15.880 ευρώ

To Ignis είναι πιο ψηλό από τα κλασικά μίνι χάτσμπακ, τόσο στο συνολικό ύψος του αμαξώματος (1.605 χιλιοστά), όσο και στην απόσταση από το έδαφος (180 χιλιοστά). Ουσιαστικά είναι ένα μίνι SUV και από τα οικονομικότερα μάλιστα στην τιμή των 15.880 ευρώ. Την κίνησή του αναλαμβάνει το 4κύλινδρο 1.2 Dualjet μηχανικό σύνολο των 83 ίππων, με το ενσωματωμένο ήπιο υβριδικό σύστημα 12V. Ο εν λόγω κινητήρας είναι επαρκέστατος για το Ignis και το πολύ σημαντικό είναι ότι καίει λίγη βενζίνη (5,7 λτ./100 χλμ. στη δοκιμή). Παράλληλα είναι εξαιρετικά ευέλικτο στην πόλη και πανεύκολο στην οδήγηση. Στα θετικά του γνωρίσματα ανήκει το πολύ καλά φτιαγμένο εσωτερικό του, όπου θα φιλοξενηθούν εύκολα τέσσερα άτομα. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 260 λίτρα, ενώ το συρόμενο πίσω κάθισμα στις πιο πλούσιες εκδόσεις αυξάνει πολύ την πρακτικότητα.

Βασικός εξοπλισμός: 6 αερόσακοι • Αυτόματη λειτουργία φώτων • Προβολείς LED • Προβολείς ομίχλης • Air condition • Ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέπτες • Ράδιο CD/MP3.

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.197 κ.εκ. • Ισχύς: 83 hp/6.000 σ.α.λ. • Ροπή: 107 Nm/2.800 σ.α.λ. • 0-100 χλμ./ώρα: 12,7 δλ. • Τελική ταχύτητα: 165 χλμ./ώρα • Μεικτή κατανάλωση δοκιμής: 5,7 λτ./100 χλμ. • Εκπομπές CO2: 109 γρ./χλμ.

Toyota Aygo X 1.0 72 hp: Από 15.470 ευρώ

Το νέο Toyota Aygo X ξεχωρίζει για το νεανικό του στιλ και το Crossover παρουσιαστικό του, το οποίο τονίζουν τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά τμήματα. Εντύπωση προκαλούν οι μεγάλες ζάντες των 17 ιντσών (φτάνουν έως τις 18 ίντσες), στοιχείο που του δίνει περισσότερο «αέρα» από το έδαφος. Επίσης, σε σχέση με το προγενέστερο Aygo μεγάλωσε αισθητά και σε μήκος (3,7 μέτρα), αφού βασίζεται στην πλατφόρμα του νέου Yaris. Οι πόντοι που πήρε ωφέλησαν τους χώρους, αν και πάλι δεν ξεχωρίζει σε αυτό τον τομέα από τον ανταγωνισμό. Στο πίσω κάθισμα ο αέρας για τα πόδια είναι λίγος, ενώ μειονέκτημα αποτελούν τα πίσω παράθυρα που δεν ανοίγουν προς τα κάτω, όπως και το μικρό άνοιγμα των πίσω θυρών. Το πορτ μπαγκάζ των 231 λίτρων μεγάλωσε κατά 60 λίτρα συγκριτικά με το προηγούμενο Aygo. Από πλευράς ποιότητας περισσότερο ικανοποιεί σε επίπεδο συναρμογής, παρά σε επιλογή υλικών. Βασικό πλεονέκτημα του Aygo X αποτελεί η πολύ καλή οδική του συμπεριφορά και το στιβαρό του πάτημα. Ο 1.000άρης κινητήρας των 72 ίππων από την πλευρά του έχει την απαιτούμενη ζωντάνια και οι απαιτήσεις του σε βενζίνη είναι χαμηλές, όμως ο θόρυβος που φτάνει στα αυτιά των επιβατών είναι αισθητός.

Βασικός εξοπλισμός: 6 αερόσακοι • Αυτόματο φρενάρισμα • Διατήρηση λωρίδας  • Αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας • Αυτόματη λειτουργία προβολέων • Οθόνη αφής 7 ιντσών • Air condition • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός.

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 998 κ.εκ. • Ισχύς: 72 hp/6.000 σ.α.λ. • Ροπή: 93 Nm/4.400 σ.α.λ. • 0-100 χλμ./ώρα: 14,9 δλ. • Τελική ταχύτητα: 158 χλμ./ώρα • Μεικτή κατανάλωση δοκιμής: 6,0 λτ./100 χλμ. • Εκπομπές CO2: 108 γρ./χλμ.

Get it on Google Play Download on the App Store