Honda Civic με έκπτωση και δώρο το μεταλλικό χρώμα

Η Honda διαθέτει πλέον μια πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα αυτοκινήτων, αποτελούμενη από φουλ υβριδικά μοντέλα και το αμιγώς ηλεκτρικό Honda e. Μεταξύ αυτών, το νέο Civic e:HEV στην 11η γενιά του που κυκλοφόρησε εδώ και λίγους μήνες, δεν έχει καμία απολύτως σχέση και πουθενά συγκριτικά με το προγενέστερο.

Κομψός δυναμισμός

Καταρχήν, απέκτησε πιο ισορροπημένο σχεδιασμό, αλλά πάντα με γνώμονα το δυναμισμό. Τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα εντείνουν την αίσθηση του πλάτους, το μακρύ και χαμηλό εμπρός καπό ενισχύει το σπορτίφ προφίλ του, όπως και το πίσω παρμπρίζ με την έντονη κλίση και το ενσωματωμένο σπόιλερ στο τελείωμα της πόρτας του χώρου αποσκευών. Επίσης, με μήκος που φτάνει πλέον τα 4.551 χιλιοστά είναι με διαφορά μακρύτερο από τα μικρομεσαία χάτσμπακ και τοποθετείται στη μεσαία κατηγορία.

Αρτιότητα σε όλα τα επίπεδα εντός

Εντελώς αλλαγμένο είναι και το εσωτερικό του νέου Honda Civic e:HEV, όπου και εδώ υιοθετήθηκε ένας πιο κομψός και μινιμάλ σχεδιασμός. Οι οθόνες δεν θα μπορούσαν να λείπουν, όπως είναι των 10,2 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και των 9 ιντσών για το infotainment. Η εργονομία βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα, τόσο από τον εύκολο χειρισμό των διακοπτών, όσο και του μενού του συστήματος πολυμέσων. Όσο για την ποιότητα κατασκευής, κερδίζει τον παρατηρητή από τις πρώτες στιγμές, με τα μαλακά υλικά και τα σκληρά να είναι γεροδεμένα και καλοβαλμένα, με ελάχιστα διάκενα. Την αρτιότητα συμπληρώνουν και οι άνετοι χώροι για όλους τους επιβάτες, καθώς και το πορτ μπαγκάζ των 410 λίτρων με το μεγάλο άνοιγμα.

Δεν καίει και είναι γρήγορο

Οι μηχανικοί της Honda έφτιαξαν ένα κορυφαίο full hybrid σύστημα κίνησης, γιατί ταιριάζει δύναμη με χαμηλή κατανάλωση και σπορτίφ χαρακτηριστικά. Το e:HEV συνδυάζει δυο ηλεκτροκινητήρες ισχύος 184 ίππων και 315 Nm ροπής, οι οποίοι δίνουν την κίνηση και ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson με 143 ίππους. Η μετάδοση γίνεται μέσω κιβωτίου eCVT, το οποίο δεν έχει καμία σχέση με αντίστοιχα συστήματα, αφού αν δεν γνωρίζει κανείς νομίζει ότι είναι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται μέσα σε 7,8 δλ., ενώ η μπαταρία των 1,05 kWh προσφέρει αρκετή ηλεκτρική κίνηση σε αστικούς κυρίως ρυθμούς. Η δε ρεαλιστική μεικτή κατανάλωση βρίσκεται στα 5,3 λίτρα/100 χλμ. ή πέφτει κατά ένα λίτρο στην πόλη.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (PS) 184
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm) 315
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.993
Ισχύς βενζινοκινητήρα (PS/σ.α.λ.) 143/6.000
Ροπή βενζινοκινητήρα (Nm/σ.α.λ.) 186/4.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 7,8
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 180
Κατανάλωση* (λτ./100 χλμ.) 5,3
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 108-114
Βάρος (κιλά) 1.517-1.533
*Δοκιμής

Οδική συμπεριφορά για σεμινάριο

Ο τρόπος που πατάει και κινείται το νέο Honda Civic e:HEV προκαλεί θαυμασμό στον οδηγό του, γιατί το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ καλά στημένο στο δρόμο. Η νέα και πιο άκαμπτη πλατφόρμα μαζί με τις ιδανικά ρυθμισμένες ανεξάρτητες αναρτήσεις και την πολύ προσεγμένη ηχομόνωση, κάνουν θαύματα. Καταρχήν, το νέο Civic περνάει από λακκούβες, σαμαράκια, σπασίματα κ.λπ. χωρίς να ενοχλούνται οι επιβάτες του. Υπό πίεση ο χρήστης αισθάνεται το πλαίσιο να «δένει» το αυτοκίνητο με το οδόστρωμα, εκμεταλλευόμενο τις πολύ μικρές κλίσεις. Συν του ότι λαμβάνει πλούσια πληροφόρηση από το τιμόνι και έχει στη διάθεσή του κορυφαία σε αίσθηση και απόδοση φρένα.

Όφελος 50% στο τέλος ταξινόμησης

Το νέο Honda Civic e:HEV προσφέρεται τώρα με έκπτωση 50% στο τέλος ταξινόμησης. Αυτό ισοδυναμεί με όφελος 2.250 ευρώ στην έκδοση Elegance (από 39.250 ευρώ), 2.400 ευρώ στην Sport (από 41.100 ευρώ) και 2.600 ευρώ στην Advance (από 45.100 ευρώ). Να σημειωθεί ακόμα ότι το νέο Civic δεν επιβαρύνεται με επιπλέον χρεώσεις μεταλλικού χρώματος και συνοδεύεται με 5 χρόνια εγγύηση και οδική βοήθεια εντελώς δωρεάν. Προσιτό σίγουρα δεν είναι για το ευρύ κοινό, όμως είναι ένα αυτοκίνητο με κορυφαία χαρακτηριστικά και με εξοπλισμό που περιλαμβάνει τα πάντα από την πρώτη έκδοση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που στοιχίζουν λιγότερο
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που στοιχίζουν λιγότερο …
Νηστεία στη βενζίνη με το Kia Niro Hybrid
Νηστεία στη βενζίνη με το Kia Niro Hybrid
Στη χαμηλότερη τιμή το νέο Jeep Avenger
Στη χαμηλότερη τιμή το νέο Jeep Avenger
Nissan Juke Hybrid με κατανάλωση από 0 λτ./100 χλμ.
Nissan Juke Hybrid με κατανάλωση από 0 λτ./100 χλμ.
Το C-SUV PHEV που κοστίζει τα λιγότερα λεφτά
Το C-SUV PHEV που κοστίζει τα λιγότερα λεφτά
Ποιο αυτοκίνητο έχει ίδιες τιμές τρία χρόνια;
Ποιο αυτοκίνητο έχει ίδιες τιμές τρία χρόνια; …
Παγωμένη η τιμή του Honda Jazz ένα χρόνο!
Παγωμένη η τιμή του Honda Jazz ένα χρόνο!
Σωτήριο το Honda HR-V με 4 λίτρα κατανάλωση
Σωτήριο το Honda HR-V με 4 λίτρα κατανάλωση
Νέο Full Hybrid μικρομεσαίο SUV είναι ό-niro
Νέο Full Hybrid μικρομεσαίο SUV είναι ό-niro
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store