Το Citroen ë-C4 C-Cross σας έχει στα πούπουλα!

Είναι πραγματικά μαγευτικό να βρίσκεσαι μέσα στο αυτοκίνητό σου και να απολαμβάνεις ανέσεις υψηλού επιπέδου, σε τέτοιο βαθμό που να μη θέλεις να βγεις έξω από αυτό και να ευχαριστιέσαι την πιο κοντινή, έως τη μακρύτερη διαδρομή! Και όταν φτάνεις στον προορισμό σου, να κατεβαίνεις από το αυτοκίνητο «ατσαλάκωτος».

Μια τέτοια περίπτωση είναι το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μικρομεσαίο crossover της Citroen, το ë-C4 C-Cross, το οποίο συνδυάζει άνεση κατά την κίνηση, μοναδικό σχεδιασμό, αλλά και υψηλή τεχνολογία, τόσο άνεσης όσο και ασφάλειας. Συνδυαστικά μάλιστα με το δυνατό ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων προσφέρει κι αξιόλογες επιδόσεις με μηδενικούς ρύπους και χαμηλό κόστος! Το αντισυμβατικό γαλλικό ηλεκτρικό crossover προσφέρεται στην αρχική του έκδοση με τιμή από 28.348 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης, ικανοποιώντας εξοπλιστικά και τον πλέον απαιτητικό αγοραστή. Συγκεκριμένα διαθέτει:

  • 6 αερόσακους
  • Αυτόνομη πέδηση με αναγνώριση πεζών και δικύκλων
  • Σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης
  • Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας
  • Σύστημα αναγνώρισης ορίων ταχύτητας
  • Αυτόματο διζωνικό κλιματισμό
  • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω
  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες
  • Πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος
  • Ανάρτηση με Progressive Hydraulic Cushions
  • Ψηφιακό πίνακα οργάνων 5,5 ιντσών
  • Ηχοσύστημα με έγχρωμη οθόνη αφής 10 ιντσών

Όμορφο και δυναμικό!

Όπως έχουμε γράψει από την πρώτη γνωριμία μας με το Citroen C4 C-Cross, αυτό διακρίνεται με τον ευφάνταστο σχεδιασμό του. Αυτός ενισχύει με τη σειρά του τον πολυτελή χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ενσωματώνοντας ξεκάθαρα τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Citroen. Στο ë-C4 C-Cross για να τονιστεί ο ηλεκτρικός χαρακτήρας του υπάρχουν μερικές προσθήκες όπως το γράμμα «ë» στα φτερά και στο πίσω μέρος του αμαξώματος, καθώς και οι μπλε λεπτομέρειες στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα, αλλά και στα πλευρικά μαρσπιέ του αυτοκινήτου.

Άνετο εσωτερικό σαν το σαλόνι σας!

Η καμπίνα βρίθει πολυτέλειας κάτι που γίνεται ξεκάθαρο με την πρώτη επαφή. Άπαντες θα εκτιμήσουν τα πολύ αναπαυτικά καθίσματα Advanced Comfort, που θα τους προσφέρουν ξεκούραστες διαδρομές. Παρέχουν μια ευχάριστη αίσθηση άνεσης, ευεξίας και υποστήριξης, δίνοντας στους επιβάτες την εντύπωση ότι κάθονται σε μια πολυθρόνα και είναι απομονωμένοι από το δρόμο, στοιχείο στο οποίο συμβάλλει σημαντικά κι η απουσία οποιουδήποτε μηχανικού θορύβου λόγω ηλεκτροκινητήρα. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων, αλλά και τη μεγάλη οθόνη των 10 ιντσών του infotainment. Στον πίνακα οργάνων, ο οδηγός μπορεί να ενημερωθεί για το επίπεδο φόρτισης ή αυτονομίας του αυτοκινήτου και να έχει παράλληλα πρόσβαση σε τρεις βασικές πληροφορίες: την ένδειξη ισχύος, τη ροή ενέργειας, ή την κατανάλωση που συνδέεται με τη λειτουργία κλιματισμού.

Στην οθόνη αφής των 10 ιντσών στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας του αυτοκινήτου, ο οδηγός μπορεί να δει την κατάσταση λειτουργίας του συστήματος ηλεκτροκίνησης, τις ρυθμίσεις για την εξ αποστάσεως φόρτιση και την προθέρμανση της καμπίνας. Όταν δε το αυτοκίνητο βρίσκεται σε διαδικασία φόρτισης, στην οθόνη αφής εμφανίζονται πληροφορίες που αφορούν τον χρόνο που απομένει για την πλήρη φόρτιση, την αυτονομία σε χιλιόμετρα ή το ποσοστό φόρτισης της μπαταρίας που ανακτήθηκε. Όλα τα παραπάνω οι φίλοι της τεχνολογίας μπορούν να τα δουν και μέσω της εφαρμογής My Citroen! Κι αν έχετε μεγάλη παρέα ή οικογένεια, μην ανησυχείτε μιας και 3 άτομα στις πίσω θέσεις θα βολευτούν χωρίς την παραμικρή παραχώρηση, όπως κι οι αποσκευές τους στο χώρο των 380 λίτρων με το διπλό δάπεδο και το τετραγωνισμένο σχήμα.

Σοφιστικέ τεχνολογία κίνησης!

Μια μεγάλη εταιρεία όπως η Citroen, δεν θα μπορούσε να μη μετέχει στα ηλεκτρικά τεκταινόμενα της εποχής και στην περίπτωση του ë-C4 C-Cross εφαρμόζεται με τον καλύτερο τρόπο. Το ηλεκτρικό Citroen C4 CCross ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 136 ίππων και 260 Nm ροπής με τρία προγράμματα οδήγησης, όπου ανάλογα την επιλογή διαμορφώνεται αντίστοιχα η κατανάλωση κι η τελική αυτονομία. Η πηγή ενέργειας του ηλεκτροκινητήρα είναι μια μπαταρία ιόντων λιθίου 50 kWh. Αυτό που πάντοτε θα μας ενθουσιάζει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η αμεσότητα της επιτάχυνσης σε κάθε πάτημα του δεξιού πεντάλ. Σε ότι αφορά τώρα τις απόλυτες επιδόσεις, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 9,4 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα σταματάει στα 150 χλμ./ώρα (στο Sport Mode). 

Η μετάδοση της δύναμης στους εμπρός τροχούς, εξασφαλίζεται από το κιβώτιο μιας σχέσης με λειτουργία Brake, με την οποία ανακτάται περισσότερη ενέργεια με την πέδηση ή όταν δεν πατάει ο οδηγός το γκάζι. Σε ότι αφορά την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, σύμφωνα με τη Citroen το όμορφο ë-C4 C-Cross, απαιτεί 15,3 kWh/100 χλμ. και σαφώς επωφελείστε κι από τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας! Η μπαταρία των 50 kWh προσφέρει αυτονομία σε μεικτή χρήση 350 χλμ. Η φόρτιση μπορεί να υλοποιηθεί είτε σε οικιακή πρίζα, είτε σε ταχυφορτιστή με τα δυο ειδών καλώδια που προσφέρει στάνταρ η Citroen. Με wallbox 32A, ο χρόνος περιορίζεται σε 7,5 ώρες σε μονοφασική παροχή και στις 5 σε τριφασική, ενώ σε ταχυφορτιστή 100kW συνεχούς ρεύματος θέλει 30 λεπτά για το 80% της συνολικής χωρητικότητας! Η Citroen εξασφαλίζει ότι ακόμα και στα 160.000 χλμ. η πτώση της απόδοσης δεν θα πέσει κάτω από το 70%, ενώ προσφέρει και 8ετή εγγύηση.

Απολαυστικό σε κάθε διαδρομή!

Με το Citroen ë-C4 C-Cross θα εντυπωσιαστείτε από την αίσθηση απομόνωσης που σας προσφέρει από τα τεκταινόμενα του περιβάλλοντος. Τα πάντα εξελίσσονται σε πλήρη ησυχία και το γαλλικό ηλεκτρικό SUV είναι απολαυστικό σε όποια διαδρομή κι αν χαράξετε. Η ανάρτηση με τα Progressive Hydraulic Cushions (υδραυλικά στοπ), ενισχύει το αίσθημα άνεσης, μιας και «ισοπεδώνει» κάθε κακοτεχνία του δρόμου! Τα καλά νέα συνεχίζονται και στις στροφές, με το ηλεκτρικό C4 C–Cross να μην αρνηθεί το στρίψιμο! Η ανάρτηση πέρα από την άνεση προσφέρει και άφθονη πρόσφυση ενισχύοντας το αίσθημα ασφάλειας του οδηγού, συνδυαστικά με τα δυνατά κι αποδοτικά φρένα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Άνετο βενζινοκίνητο καίει 4,5 λτ./100 χλμ.
Άνετο βενζινοκίνητο καίει 4,5 λτ./100 χλμ.
To μοναδικό προνόμιο του Toyota Corolla
To μοναδικό προνόμιο του Toyota Corolla
Tο full hybrid αυτοκίνητο με την άπιαστη τιμή
Tο full hybrid αυτοκίνητο με την άπιαστη τιμή
Το ηλεκτρικό Honda Jazz των 22.700 ευρώ
Το ηλεκτρικό Honda Jazz των 22.700 ευρώ
Όλα τα Plug-in hybrid SUV χωρίς εταιρικό φόρο
Όλα τα Plug-in hybrid SUV χωρίς εταιρικό φόρο
Τα Plug-in hybrid SUV με τα λιγότερα λεφτά!
Τα Plug-in hybrid SUV με τα λιγότερα λεφτά!
Αυτοκίνητο κάνει 250 χλμ. με ένα τάλιρο
Αυτοκίνητο κάνει 250 χλμ. με ένα τάλιρο
Νέο SUV κάνει 405 χλμ. με 10 ευρώ!
Νέο SUV κάνει 405 χλμ. με 10 ευρώ!
Ποιο υβριδικό αυτοκίνητο δεν είναι σαν τα άλλα;
Ποιο υβριδικό αυτοκίνητο δεν είναι σαν τα άλλα; …
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Ford Puma που ρίχνει «7άρες»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes με 1.500άρη κινητήρα βενζίνης
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Audi Q3 TFSI e & Sportback με όφελος 3.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 15.990€ το νέο Dacia Duster. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store