Η ντίβα των μικρομεσαίων premium αυτοκινήτων

Υπάρχουν αυτοκίνητα στην αγορά που ξεχωρίζουν με τη δυναμική τους εμφάνιση τους (είναι ομολογουμένως αρκετά), μιας και οι σχεδιαστές πλέον φροντίζουν να μας προσφέρουν σπορτίφ κι ευπαρουσίαστα μοντέλα. Όμως, ανάμεσα σε αυτά και ειδικά στη μικρομεσαία κατηγορία, ένα διαφέρει και σαν άλλη ντίβα κοιτάει τον ανταγωνισμό της με ύφος μπλαζέ, μιας και γνωρίζει ότι είναι ωραία, ενώ παρά τον premium χαρακτήρα της προσφέρεται σε λογική τιμή!

Φυσικά αναφερόμαστε στην καλλίγραμμη Mercedes CLA, που επιβάλλεται με το σπορ και πολυτελές συνάμα παρουσιαστικό της. Επιπρόσθετα, το μικρομεσαίο τετράθυρο κουπέ γερμανικό μοντέλο έχει στη φαρέτρα του και μια πλούσια γκάμα κινητήρων (βενζίνης, πετρελαίου και plug-in hybrid), καλύπτοντας έτσι όλα τα γούστα, αλλά κι όλα τα βαλάντια. Εμείς θα αναφερθούμε στην έκδοση CLA 180 με τους 136 ίππους, από τον κινητήρα των 1.33 λίτρων, η τιμή της οποία ξεκινάει από τα 30.414 ευρώ. Ο εξοπλισμός ακόμα και στην αρχική έκδοση είναι άκρως ικανοποιητικός περιλαμβάνοντας: 7 αερόσακους, σύστημα προστασίας πεζών, αυτόματο κλιματισμό, σύστημα πολυμέσων ΜBUX με οθόνη 7 ιντσών, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, αυτόνομη πέδηση, cruise control & speed limiter, κ.α.!

Υπέροχη από άκρη σε άκρη!

Είναι γεγονός πως το παρουσιαστικό της Mercedes CLA σε αιχμαλωτίζει με το δυναμισμό που αποπνέει. Αν και βασίζεται στην A-Class, η CLA ουδεμία σχέση έχει με το μικρομεσαίο hatchback, παρά μόνο στη μάσκα. Από εκεί κι έπειτα, το εμπρόσθιο μέρος είναι εξαιρετικά επιθετικό, με το δυναμισμό να συνεχίζεται με την τοξοειδή οροφή και το τύπου κουπέ τελείωμα. Η αιχμηρή εμφάνιση του αυτοκινήτου των 4.688 χλστ. μήκους ενισχύεται από το σφηνοειδές προφίλ του, συνδράμοντας και στην επίτευξη ενός πολύ χαμηλού αεροδυναμικού συντελεστή, στο μόλις 0,23.

Business class καμπίνα!

Η αίσθηση της πολυτέλειας κατακλύζει τον οδηγό της CLA με το που ανοίξει την χωρίς πλαίσιο πόρτα. Κατασκευαστικά,  έχει γίνει χρήση αφρώδους υλικού σε ολόκληρο το ταμπλό και στο πάνω μέρος των εμπρός θυρών, με τη συναρμογή να είναι στιβαρή. Στο ανώτερο σημείο του ταμπλό ξεχωρίζει το λεπτό πάνελ με τις οθόνες του συστήματος MBUΧ, όπου στην αρχική έκδοση περιλαμβάνονται δύο οθόνες 7 ιντσών, μία για τον πίνακα οργάνων και μία για το σύστημα πολυμέσων. Βέβαια στον προαιρετικό εξοπλισμό, διατίθενται οι μεγαλύτερες των 10,25 ιντσών, οι οποίες ταιριάζουν πολύ καλύτερα στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου και συνάμα παρέχουν περισσότερες πληροφορίες. Στη βάση της κεντρικής κονσόλας βρίσκονται τα μοντέρνα χειριστήρια αεροπορικού τύπου και πιο πίσω το touchpad για το σύστημα infotainment. Η CLA είναι άνετη για τους επιβάτες της, παρέχοντας ικανοποιητικό αέρα για το κεφάλι και τα πόδια, ενώ η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ βρίσκεται στα 460 λτ.

Εύρωστος κινητήρας!

Κάτω από το μακρύ καπό της CLA υπάρχει ο δυνατός turbo κινητήρας των 1.332 κ.εκ. που αποδίδει 136 ίππους και 200 Nm ροπής, από τις μόλις 1.460 σ.α.λ. Αρωγός στην επίτευξη των πολύ καλών επιδόσεων είναι και το χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο, με την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 9,4 δλ. και με την τελική ταχύτητα να αγγίζει το χορταστικό νούμερο των 216 χλμ./ώρα. Τέλος, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ανέρχονται στα 133 γρ./χλμ. (85,12 ευρώ ετήσια τέλη), με τη μέση εργοστασιακή κατανάλωση να μην ξεπερνάει τα 5,4 λτ./100 χλμ. Εκτός των απόλυτων αριθμών, ο 1.33 λτ. κινητήρας ικανοποιεί και με τον τρόπο λειτουργίας του, όντας ελαστικός από το χαμηλό φάσμα στροφών, τραβώντας δυνατά έως και τον κόφτη!

Βράχος στο δρόμο!

Το εντυπωσιακό παρουσιαστικό της Mercedes CLA συνοδεύεται και από δυναμική οδική συμπεριφορά. Το στιβαρό πλαίσιο και το σωστό set up της ανάρτησης, (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω), εξασφαλίζει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και αυξημένη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες. Στις στροφές, ο οδηγός μπορεί να κινηθεί ταχύτατα εκμεταλλευόμενος τις δυνατότητες του κινητήρα, αλλά και της λειτουργίας της ανάρτησης. Ακόμα κι υπό καθεστώς έντονης πίεσης η CLA 180 είναι προβλέψιμη, ενώ αν ο οδηγός το παρακάνει τα ηλεκτρονικά συστήματα θα επιβάλλουν την τάξη διακριτικά. Επιπλέον, έχει στη διάθεσή του δυνατά και αποτελεσματικά φρένα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το καλύτερο νέο χάτσμπακ με 18.890 ευρώ
Το καλύτερο νέο χάτσμπακ με 18.890 ευρώ
602 λίτρα πορτ μπαγκάζ με μόνο 18.090 ευρώ
602 λίτρα πορτ μπαγκάζ με μόνο 18.090 ευρώ
600 λτ. πορτ μπαγκάζ με 4,5 λτ. κατανάλωση
600 λτ. πορτ μπαγκάζ με 4,5 λτ. κατανάλωση
600 λίτρα πορτ μπαγκάζ με 19.900 ευρώ
600 λίτρα πορτ μπαγκάζ με 19.900 ευρώ
Σπορ και κυριλέ αυτοκίνητο με 20.990 ευρώ
Σπορ και κυριλέ αυτοκίνητο με 20.990 ευρώ
Υβριδικό Hyundai i30 σε ασυναγώνιστη τιμή
Υβριδικό Hyundai i30 σε ασυναγώνιστη τιμή
Κορυφαίο αυτοκίνητο με 6 ευρώ τη μέρα
Κορυφαίο αυτοκίνητο με 6 ευρώ τη μέρα
To ασυμπίεστο 5θυρο αυτοκίνητο των 16.690 ευρώ
To ασυμπίεστο 5θυρο αυτοκίνητο των 16.690 ευρώ
Ποιο 5θυρο αυτοκίνητο χαίρεσαι να φορτώνεις;
Ποιο 5θυρο αυτοκίνητο χαίρεσαι να φορτώνεις; …
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ποια η τιμή του VW ID.4 GTX 299 PS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Renault Arkana στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat 500X με τιμές από 17.880 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store