Οικογενειακά Hyundai 1.0 T-GDi με 20.500 ευρώ

Τα Hyundai με τον 1.0 T-GDi αποτελούν χρυσές τομές στην αγορά, καταφέρνοντας να συνδυάζουν προσιτές τιμές, ολοκληρωμένο χαρακτήρα και πολύ καλές επιδόσεις, με χαμηλά πάγια έξοδα. Ένας κινητήρας-πασπαρτού, ο οποίος δίνει κίνηση τόσο σε ένα από τα καλύτερα μικρομεσαία χάτσμπακ, όσο και σε ένα από τα πιο all around crossovers. Bayon και i30 τα κάνουν όλα με τον τρικύλινδρο τούρμπο των 998 κ.εκ., σε εξαιρετικά εξοπλισμένες εκδόσεις και ζητώντας μόνο ένα ποσό στην περιοχή των 20.500 ευρώ, για να γίνουν δικά σας.

Πάμε να δούμε τα δυο κορεατικά μοντέλα ενώπιος ενωπίω, σε μια ανάλυση των τεχνικών, οδηγικών και οικονομοτεχνικών τους χαρακτηριστικών, που τα καθιστούν  «ταμάμ» για τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς.

Hyundai Bayon 1.0 T-GDi 100 PS

Στην τιμή των 20.540 ευρώ η Hyundai προσφέρει το Bayon με τον 1.000άρη turbo κινητήρα των 100 ίππων στη δεύτερη έκδοση εξοπλισμού Premium, η οποία περιλαμβάνει τα πάντα. (βλ. παρακάτω). Να σημειωθεί ότι το αρχικό μοντέλο Exclusive έχει χαμηλότερη τιμή κατά 800 ευρώ (19.740 ευρώ), αλλά χωρίς ζάντες, αυτόματο κλιματισμό, ψηφιακό πίνακα οργάνων και κάποια ακόμα αξεσουάρ.

Το Bayon 1.0 T-GDi 100 PS Premium ενσωματώνει τον περισσότερο εξοπλισμό -και με διαφορά- μεταξύ των SUV με τιμή κοντά στις 20.000 ευρώ, προσφέροντας ένα ολοκληρωμένο πακέτο παροχών άνεσης και ασφάλειας. Σε αυτά έρχονται να προστεθούν οι εξαιρετικοί χώροι, που παρά τις συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις (μήκος 4.180 χλστ.), καθίζουν τέσσερις ενήλικες και ένα πιτσιρίκι δίχως καμία παραχώρηση. Εξαιρετικός, ειδικά δεδομένου του αναλογικά μικρού μεγέθους, είναι και ο χώρος αποσκευών των 411 λίτρων, με το κανονικότατο και πλήρως αξιοποιήσιμο σχήμα.

Στα πολύ θετικά γνωρίσματα του Bayon ανήκει και ο 1.000άρης turbo κινητήρας των 100 ίππων και 172 Nm ροπής. Διαθέτει καλή ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές, έχει δύναμη στις μεσαίες και μαζί με το σωστής κλιμάκωσης 6άρι κιβώτιο πετυχαίνει γρήγορες επιδόσεις και λογική κατανάλωση (7,5 λτ./100 χλμ. στη δοκιμή). Συν του ότι είναι ευέλικτο στην πόλη, ευθύβολο στην εθνική οδό και στρίβει με ασφάλεια, ακόμα και όταν πιεστεί.

Τιμή: από 20.540 ευρώ. Εξοπλισμός (έκδοση Premium):

  • 6 αερόσακοι
  • Αυτόματη έκτακτη πέδηση
  • Προειδοποίηση εκτροπής και διατήρησης λωρίδας
  • Αναγνώριση οδικών σημάτων
  • Αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων
  • Φώτα LED
  • Αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων
  • Οθόνη αφής 8 ιντσών
  • Ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών
  • Κάμερα οπισθοπορείας
  • Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
  • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και αναδιπλούμενοι καθρέπτες
  • Αυτόματος κλιματισμός
  • Σκούρα κρύσταλλα
  • Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών
Τεχνικά χαρακτηριστικά*
Κυβισμός (κ.εκ.) 998
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 100/4.500-6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 172/1.500-4.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,7
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 183
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)** 7,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 118
*Εργοστασιακές μετρήσεις
**Δοκιμής

Hyundai i30 1.0 T-GDi 120 PS

Άκρως συμφέρουσα, αλλά και ολοκληρωμένη, επιλογή συνιστά και το i30 1.0 T-GDi Premium, για τους παραδοσιακούς που αρνούνται τα SUVs και επιμένουν στα παλιά, καλά, μικρομεσαία χάτσμπακ. Και εδώ ο εξοπλισμός δείχνει το δρόμο στον ανταγωνισμό των 20.000 ευρώ, περιλαμβάνοντας τα πάντα σε επικουρικά συστήματα και ανέσεις. Μιλώντας για αυτές, μια τετραμελής οικογένεια ή παρέα θα βολευτούν με χαρακτηριστική ευκολία, απολαμβάνοντας παράλληλα υψηλή ποιότητα κατασκευής και πολύ καλό φινίρισμα στα υλικά. Στα ίδια επίπεδα και ο χώρος αποσκευών, που αγγίζει τα 400 λίτρα (395).

Αναφορικά με τον πρωταγωνιστή κάτω από το καπό, ο 1.0 T-GDi παίρνει εδώ την κορυφαία του μορφή, με απόδοση 120 ίππων. Η προσεγμένα ραφιναρισμένη λειτουργία σε κάνει να ξεχνάς πως είναι τρικύλινδρος, με το τράβηγμα να εμφανίζεται δυνατά από τις 2.000 σ.α.λ. και να μην φθίνει ενόσω ανεβαίνουν οι στροφές. Οι επιδόσεις είναι καλές, αλλά αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο είναι τα χαμηλά νούμερα κατανάλωσης στο trip computer (κοντά στα 7 λτ./100 χλμ.). Ένα ακόμα στοιχείο που εκτιμάται δεόντω είναι η άνεση από την ανάρτηση, που καταφέρνει να αντιμετωπίζει  τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων και ταυτόχρονα να εξασφαλίζουν πολύ καλό πάτημα , ακόμα και σε πιεσμένους ρυθμούς.

Τιμή από: 20.590 ευρώ. Εξοπλισμός (έκδοση Premium): 

  • 6 αερόσακοι
  • Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος
  • Σύστημα διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας
  • Αυτόματη λειτουργία μεσαίων και μεγάλων φώτων
  • Οθόνη αφής 8 ιντσών
  • Κάμερα οπισθοπορείας
  • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω
  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και αναδιπλούμενοι καθρέπτες
  • Air condition
  • Προβολείς ομίχλης
  • Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών
Τεχνικά χαρακτηριστικά*
Κυβισμός (κ.εκ.) 998
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 120/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 172/1.500-4.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,2
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 196
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)** 7,2
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 120-137
Βάρος (κιλά) 1.216-1.365
*Εργοστασιακές μετρήσεις
**Δοκιμής

Get it on Google Play Download on the App Store