XXL πορτ μπαγκάζ 602 λίτρων με 18.590 ευρώ

Οι χώροι που προσφέρει ένα αυτοκίνητο ανήκουν στους πιο βασικούς τομείς που εξετάζει ο ενδιαφερόμενος αγοραστής. Σίγουρα δεν θα χρειαστούν στην πλειοψηφία των καθημερινών μετακινήσεων, όμως όταν έρθει η ώρα να γίνει ένα ταξίδι και να μετακινηθούν 4 επιβάτες με όλες τις αποσκευές, τότε είναι άκρως απαραίτητοι.

Άνεση χώρων σημαίνει μεγαλύτερο αυτοκίνητο από ένα μικρό SUV ή μικρομεσαίο χάτσμπακ, οπότε ανάλογα ανεβαίνει και το κόστος αγοράς. Και όμως, όσοι θέλουν να μεταφέρουν την οικογένειά τους χωρίς να κάνουν δίχως καμία παραχώρηση στα μπαγκάζια και δεν δύναται να ξοδέψουν πολλά χρήματα, τότε τη λύση δίνει το νέο Hyundai i30 Tourer. Οι τιμές του ξεκινούν από 18.590 ευρώ με τον 1.5 DPi 110 HP κινητήρα, από 19.490 ευρώ με τον 1.0 T-GDi 120 HP και από 21.490 ευρώ με τον 1.5 T-GDi 160 HP 48V Hybrid. Οπότε σε κάθε περίπτωση οι τιμές είναι άκρως προσιτές και συμφέρουσες, συνδυαστικά με ένα πλήρες επίπεδο εξοπλισμού.

Από την πρώτη έκδοση Premium περιλαμβάνει τα εξής: 6 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, προειδοποίηση εκτροπής και διατήρησης λωρίδας, οθόνη 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, air condition, αυτόματα φώτα, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών κ.λπ. Με 1.100 ευρώ παραπάνω, η δεύτερη έκδοση Distinctive ενσωματώνει επιπλέον αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, κεντρικό υποβραχιόνιο, σκούρα κρύσταλλα και 17άρες ζάντες.

Το i30 Tourer διαφέρει από το Hatchback από την τρίτη κολώνα και πίσω, ενώ τα +245 χλστ. στο μήκος των 4.585 χλστ. προστέθηκαν στον πίσω πρόβολο. Αναμενόμενα πιο κερδισμένος είναι ο πολύ μεγάλος χώρος αποσκευών των 603 λίτρων, ο οποίος φτάνει τα 1.650 λτ. με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων (493/1.541 λτ. στο 48V Hybrid).

Όσον αφορά τους κινητήρες και τις επιδόσεις, ο αρχικός ατμοσφαιρικός 1.5 DPi αποδίδει 110 ίππους και 144 Nm ροπής, προσφέρει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 12,3 δλ., η μεικτή κατανάλωση είναι 6,0-6,7 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 137-153 γρ./χλμ. Ο 1.000άρης turbo των 120 ίππων και 172 Nm ροπής επιταχύνει το στέισον βάγκον i30 από 0-100 χλμ./ώρα σε 11,2 δλ., με κατανάλωση και εκπομπές CO2 στα 5,4-6,2 λτ./100 χλμ. και 123-141 γρ./χλμ.

Δείτε πώς θα είναι τα μελλοντικά κοκ-πιτ της Hyundai (+video)

Το πιο δυνατό 1.5 T-GDI 48V Hybrid έχει ισχύ 160 ίππων και 253 Nm. Φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 8,4 δλ., καταναλώνει 5,6-6,6 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 126-148 γρ./χλμ. CO2. Πρόσθετα, τα turbo μηχανικά σύνολα συνδυάζονται και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT των 7 ταχυτήτων.

Get it on Google Play Download on the App Store