Άρχοντας το Hyundai Tucson από την πρώτη έκδοση

Τα SUV είναι γνωστό ότι βρίσκονται ψηλά στην προτίμηση των αγοραστών, αφού συγκεντρώνουν πολλά πλεονεκτήματα και καλύπτουν κάθε ανάγκη του οικογενειακού τους κοινού. Ειδικά τα μικρομεσαία εμφανίζουν πληρότητα σε όλους τους τομείς, όπως είναι σε χώρους, ασφάλεια, εξοπλισμό, ανέσεις και τεχνολογία. Για να αποκτήσει κανείς τώρα ένα C-SUV χωρίς να κάνει παραχωρήσεις, θα πρέπει να υπολογίζει από 30.000 ευρώ και άνω, δίχως αυτό απαραίτητα να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν μοντέλα με λιγότερα χρήματα.

Ένα τέτοιο παράδειγμα αρχοντικού και εντυπωσιακού σε όλα του SUV, που ξεκινά από τις 27.290 ευρώ και δεν του λείπει τίποτα, είναι το Hyundai Tucson 1.6 T-GDi 48V Hybrid 150 hp Exclusive. Πρόκειται για ένα από τα πιο πληθωρικά μικρομεσαία SUV (είναι πολύ κοντά στα μεσαία), με πλουσιοπάροχο εξοπλισμό, από την πρώτη κιόλας έκδοση. Πιο αναλυτικά περιλαμβάνει τα εξής:

  • 7 αερόσακους
  • Αυτόνομη πέδηση
  • Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
  • Ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών
  • Οθόνη αφής 8 ιντσών
  • Κάμερα οπισθοπορείας
  • Διζωνικό κλιματισμό
  • Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών
  • Αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων
  • Όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες
  • Επιλογή προφίλ οδήγησης Πλήρη φώτα LED εμπρός

Καρδιά του συγκεκριμένου Tucson, είναι ο αποδοτικός 1.6 T-GDi κινητήρας, των 150 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και με τη ροπή των 250 Nm στις 1.500-4.000 σ.α.λ. Το μηχανικό αυτό σύνολο εμφανίζει θετικό τράβηγμα και ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, ανεβάζει εύκολα ρυθμούς και διατηρεί άνετα σβέλτες ταχύτητες σε συνθήκες ταξιδιού. Πρόσθετα το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V Hybrid υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης με ροπή κατά την εκκίνηση και την επιτάχυνση. Επιπλέον, με το  6τάχυτο Intelligent Manual Transmission (iMT) κιβώτιο ταχυτήτων με ηλεκτρικό συμπλέκτη, το μοτέρ σβήνει στο ρολάρισμα και ενεργοποιείται τάχιστα, όταν ο οδηγός πατήσει γκάζι ή φρένο. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Hyundai, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,3 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 189 χλμ./ώρα, με μεικτή κατανάλωση 6,6 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 150 γρ./χλμ.

Ένα ακόμα σημείο που το νέο Tucson εντυπωσιάζει, είναι το ισοπεδωτικό του πάτημα. Το πρώτο στοιχείο που αντιλαμβάνεται ο οδηγός του, είναι ο τρόπος που οι ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς αναρτήσεις διαχειρίζονται τις μύριες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Σε συνδυασμό και με την άριστη ποιότητα κύλισης, οδηγός και επιβάτες απολαμβάνουν πολύ άνετες μετακινήσεις και ταξίδια, για τα οποία άλλωστε προορίζεται το αυτοκίνητο. Το Tucson καλύπτει με μεγάλη ευκολία χιλιόμετρα στους αυτοκινητόδρομους, ενώ είναι ιδιαίτερα σταθερό και σε πιο στενούς δρόμους με στροφές. Εκεί οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μικρές και οι τάσεις υποστροφής με πιεσμένο το γκάζι μέσα στην στροφή «σβήνουν» ομαλά από το ESP.

Πριν όμως από όλα αυτά, το Tucson κλέβει τις πρώτες εντυπώσεις με τον ιδιαίτερα ξεχωριστό και δυναμικό εξωτερικό του σχεδιασμό. Μαζί με τις τονισμένες του διαστάσεις  (μήκος 4.500 χλστ., πλάτος 1.865 χλστ., ύψος 1.650 χλστ. και μεταξόνιο 2.680 χλστ.) επιβάλλεται στο δρόμο και δεν περνάει απαρατήρητο. Αντίστοιχα και το εσωτερικό του ενθουσιάζει με την πρώτη ματιά, ταιριάζοντας premium και high-tech χαρακτηριστικά. Το ταμπλό με τις απαλές καμπύλες «αγκαλιάζει» τις δύο οθόνες, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10,25 ιντσών και την οθόνη αφής 8 ιντσών (10,25 ιντσών στις πιο ακριβές εκδόσεις). Οι περισσότερες επιφάνειες του ταμπλό και των εμπρός θυρών καλύπτονται από μαλακές επενδύσεις, ενώ η στιβαρή συναρμογή και οι ενώσεις ακριβείας τονίζουν την προσοχή που έχει δοθεί στην κατασκευή του αυτοκινήτου. Όσον αφορά τους χώρους, έως 5 άτομα θα κάτσουν χωρίς παραχωρήσεις, έχοντας στη διάθεσή τους ένα μεγάλο πορτ μπαγκάζ 577 λίτρων.

Get it on Google Play Download on the App Store