Αρχοντικό premium SUV 163 PS σε «παλιά» τιμή

Τα SUV αρέσουν στην πλειοψηφία του κοινού, γεγονός που αποτυπώνεται έμπρακτα και στις πωλήσεις τους. Αναμφίβολα ακόμα πιο αρεστά είναι τα premium μοντέλα, πόσο μάλλον δε όταν προέρχονται από ένα κατασκευαστή με μακρόχρονη παράδοση στους τομείς της ασφάλειας, της τεχνολογίας και της πολυτέλειας. Κοινώς, τη Mercedes-Benz με την ευρύτατη γκάμα από SUV, τόσο με θερμικούς κινητήρες, όσο και με εξηλεκτρισμένους.

Τιμές προ 2ετίας

Το αρχικό της «αστέρι» η υπάρχουσα, δεύτερης γενιάς GLA αποτελεί σημείο αναφοράς για τα premium C-SUV. Οι τιμές της έχουν παραμείνει σχεδόν ίδιες εδώ και δύο χρόνια και ξεκινούν από τις 34.300 ευρώ στην έκδοση 180 με τον 1.33 λτ. κινητήρα των 136 ίππων. Αμέσως πιο πάνω τοποθετείται η 200 με το ίδιο μοτέρ αλλά με 163 ίππους και τιμή από 36.450 ευρώ, με στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο των 7 ταχυτήτων.

Δύναμη στον «αυτόματο»

Το αλουμινένιο 4κύλινδρο turbo μηχανικό αυτό σύνολο των 1.332 κ.εκ. αποδίδει 163 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής στις 1.620-4.000 σ.α.λ., έχοντας το διπλού συμπλέκτη 7άρι DCT να αξιοποιεί την ισχύ. Η κλιμάκωση αγγίζει το ιδανικό, ενώ εξασφαλίζει ανεπαίσθητα ανεβάσματα και πολύ καλά κατεβάσματα. Τα paddles πίσω από το τιμόνι διευκολύνουν τη χειροκίνητη λειτουργία, σε περίπτωση που ο οδηγός θέλει να εκμεταλλευτεί την ισχύ και το «στήσιμο» του αυτοκινήτου. Από πλευράς επιδόσεων, η μήκους 4,4 μ. και βάρους 1,5 τόνων GLA 200 φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα σταματά στα 210 χλμ./ώρα. Επιπλέον, ο 1.33 λτ. κινητήρας δεν έχει ιδιαίτερα μεγάλες απαιτήσεις σε βενζίνη, ζητώντας κατά μέσο όρο σε πραγματικές συνθήκες 8,4 λίτρα/100 χλμ. Οι εκπομπές CO2 βρίσκονται στα 152 γρ./χλμ. και συνεπάγονται 106,4 ευρώ τέλη κυκλοφορίας.

Ακλόνητη στο δρόμο

Ο αποδοτικός κινητήρας συνεργάζεται με ένα στιβαρό πλαίσιο και με ανεξάρτητες αναρτήσεις σε όλους τους τροχούς, με σχετικά σφιχτή ρύθμιση και με τον οδηγό να απολαμβάνει άνεση και ασφάλεια σε κάθε διαδρομή. Η ποιότητα κύλισης βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο και οι αναρτήσεις φιλτράρουν με καλό τρόπο τις ανωμαλίες, ακόμα και τις έντονες, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου σε λογικούς χωματόδρομους. Όταν ο οδηγός θελήσει να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες της GLA 200 ανταμείβεται με μικρές κλίσεις και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης.

Πολυτέλεια και άνεση χώρων

Η γοητευτική εξωτερικά Mercedes GLA, προκαλεί εντύπωση με τον εσωτερικό της «κόσμο». Το πρώτο στοιχείο που τραβά τα βλέμματα, είναι η ενιαία τεχνοτροπία Widescreen, η οποία συνδυάζει δυο οθόνες 10,25 ιντσών (στάνταρ είναι 7 ιντσών) και «παντρεύει» τον πίνακα οργάνων με το σύστημα πολυμέσων. Από πλευράς υλικών, η GLA στέκει επάξια στο ύψος των Mercedes. Παχύ αφρώδες υλικό στο ταμπλό, πολύ καλό για τις πόρτες και τα υπόλοιπα σημεία, με προσοχή να δίνεται μέχρι στα πατάκια. Πρόσθετα οι επιβάτες της GLA έχουν στη διάθεσή τους άπλα χώρων, ακόμα κι αν πρόκειται για άτομα με ύψος στο 1,85. Το πορτμπαγκάζ των 435 λίτρων είναι αρκετό, ενώ την πρακτικότητα ενισχύει πολύ το πίσω συρόμενο κάθισμα (60:40).

EVauto.gr: Το νέο site για την ηλεκτροκίνηση!

Get it on Google Play Download on the App Store