Με κλειστά μάτια τέτοιο full hybrid αξιόπιστο SUV

Τα SUV είναι αναμενόμενα πιο δημοφιλή στις κατηγορίες των μικρών και μικρομεσαίων, γιατί οι τιμές τους είναι πιο προσιτές (ειδικά στα B-SUV), ενώ εξυπηρετούν και από πλευράς διαστάσεων. Τα μεσαία SUV απευθύνονται σε όσους θέλουν ακόμα μεγαλύτερους χώρους και μεγαλύτερο αμάξωμα για να καλύψουν τις όποιες επιπλέον ανάγκες τους. Εάν έχει και κινητήρα με full hybrid τεχνολογία για να καταναλώνει λιγότερο καύσιμο και να εκπέμπει χαμηλότερους ρύπους, τότε σίγουρα είναι ακόμα καλύτερα.

Το αποκλειστικά full hybrid Honda CR-V e:HEV διαθέτει όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά, συν ένα ακόμα βασικό πλεονέκτημα: η τιμή του είναι χαμηλότερη από άλλων μεσαίων φουλ υβριδικών SUV, αλλά και από μικρομεσαίων SUV. Συγκεκριμένα ξεκινά από το ποσό των 39.800 ευρώ στην πρώτη έκδοση Comfort, συνοδευόμενο με τον παρακάτω εξοπλισμό:

  • 7 αερόσακους
  • Σύστημα αυτόματης πέδησης
  • Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας
  • Σύστημα αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας
  • Αυτόματη λειτουργία φώτων
  • Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα
  • Οθόνη ηχοσυστήματος 5 ιντσών
  • Ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες
  • Αυτόματο κλιματισμό
  • Σύστημα ελέγχου σταθερής ταχύτητας
  • Ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών

Στη δεύτερη έκδοση Elegance η τιμή του ανεβαίνει κατά 2.500 ευρώ (από 42.300 ευρώ), όμως και πάλι είναι ανταγωνιστική για τα δεδομένα της κατηγορίας του. Επιπλέον ενσωματώνει οθόνη αφής 7 ιντσών, πολυτελές ηχοσύστημα με 9 ηχεία και τέσσερις θύρες USB, διζωνικό κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός – πίσω και αυτόματους υαλοκαθαριστήρες. Όσοι θέλουν ακόμα περισσότερα, υπάρχουν οι ακριβότερες εκδόσεις Sport Line, Lifestyle και Executive.

Πλουσιοπάροχο εσωτερικό σε όλα του

Από ένα μεσαίο SUV όπως είναι το Honda CR-V, ο πελάτης έχει αυξημένες απαιτήσεις σε χώρους και ποιότητα. Το ιαπωνικό SUV των 4,6 μέτρων μήκους είναι πολύ ευρύχωρο για όλους τους φιλοξενούμενούς του, οι οποίοι παράλληλα κάθονται ψηλά και απολαμβάνουν πολύ καλή ορατότητα. Στο πίσω κάθισμα θα μετακινηθούν με χαρακτηριστική ευκολία τρία άτομα, καθώς έχουν στη διάθεσή τους πολύ αέρα για τα πόδια και το κεφάλι, μπόλικο πλάτος και χαμηλό κεντρικό τούνελ. Μεγάλος είναι και ο χώρος αποσκευών με τα 497 λίτρα, που γίνονται ακόμα περισσότερα αμέσως με την αναδίπλωση της εταζέρας. Όσον αφορά την ποιότητα, τα υλικά είναι πολύ καλής ποιότητας και με πειστική συναρμογή, αφού ακόμα και σε κακοτράχαλους χωματόδρομους δεν ακούγονται τριγμοί. Η εργονομία επίσης είναι εξαιρετική, ενώ μια συνήθεια θέλουν τα κουμπιά για τον έλεγχο του του eCVT κιβωτίου ταχυτήτων.

Πολύ άνετο στο δρόμο και με λογική κατανάλωση

Η υψηλή άνεση που προσφέρει στο δρόμο το Honda CR-V e:HEV γίνεται αμέσως αισθητή σε οδηγό και επιβάτες, γεγονός που αν μη τι άλλο εκτιμάται δεόντως. Το πολύ καλής ακαμψίας πλαίσιο, οι ανεξάρτητες αναρτήσεις με την ιδανική ρύθμιση, η ψηλή θέση οδήγησης και η ευρυχωρία στην καμπίνα, καθιστούν το CR-V ιδανικό ταξιδιώτη. Παρά τον τονισμένο όγκο και βάρος του (1.685 κιλά), το μεσαίο SUV της Honda διαχειρίζεται άψογα τα φορτία και στις στροφές. Το άμεσο τιμόνι με τις 2,34 στροφές από άκρη σε άκρη βοηθά στο χειρισμό, μαζί με το στιβαρό πάτημα και τις λογικές κλίσεις. Ακόμα καλύτερη συμπεριφορά εντός και εκτός ασφάλτου προσφέρει το τετρακίνητο CR-V, όπου το Intelligent Control System μπορεί να στείλει μέχρι το 60% της ροπής πίσω.

Σύμμαχος του οδηγού ανά πάσα στιγμή είναι το εξελιγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης. Αποτελείται από ένα δίλιτρο κινητήρα ισχύος 145 ίππων και 175 Nm ροπής, συνδυασμένο με δύο ηλεκτρικά μοτέρ απόδοσης 184 ίππων και 315 Nm ροπής. Σε ταχύτητες πόλης μέχρι περίπου τα 60 χλμ./ώρα, το CR-V e:HEV διανύει αρκετές αποστάσεις σαν αμιγώς ηλεκτρικό, αντλώντας ενέργεια από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία. Έτσι επιτυγχάνει καταναλώσεις κοντά στα 6 λτ./100 χλμ., όταν σε μεικτές συνθήκες ανεβαίνει στα 8 λτ./100 χλμ.

Ανάλογα τις συνθήκες, το σύστημα επιλέγει αυτόματα ανάμεσα στις λειτουργίες Electric DriveHybrid Drive και Engine Drive. Στην πρώτη κινείται αθόρυβα με τον ηλεκτροκινητήρα. Στην υβριδική, ο κινητήρας βενζίνης και οι ηλεκτροκινητήρες λειτουργούν από κοινού, όπως σε επιτάχυνση κατά την οδήγηση σε υψηλή ταχύτητα και στο Engine Drive, ο βενζινοκινητήρας παρέχει απευθείας ισχύ στο αυτοκίνητο. Το μεγάλο πλεονέκτημα του συστήματος i-MMD είναι ότι χρησιμοποιεί τον κινητήρα βενζίνης κυρίως για την παραγωγή ηλεκτρισμού, ενώ παράλληλα συλλέγει την ενέργεια για την επαναφόρτιση της μπαταρίας.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (PS) 184
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm) 315
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.993
Ισχύς βενζινοκινητήρα (PS/σ.α.λ.) 145/6.200
Ροπή βενζινοκινητήρα (Nm/σ.α.λ.) 175/4.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 180
Κατανάλωση* (λτ./100 χλμ.) 8,0
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 120
Βάρος (κιλά) 1.685
*Δοκιμής

Get it on Google Play Download on the App Store