Μπαμ και κάτω με SUV πολύ μουράτο

Η σχεδίαση παίζει μεγάλο ρόλο σε όλα τα πράγματα, από τα πιο απλά έως τα πιο πολυσύνθετα. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για ένα αυτοκίνητο, το οποίο αποτελεί μια περιουσία ανεξαρτήτως χρημάτων, ενώ με αυτό κάθε οδηγός συμβιώνει για αρκετά χρόνια. Οπότε θέλει να έχει ξεχωριστή αισθητική, έτσι ώστε να του κεντρίζει πάντα το ενδιαφέρον, κάθε φορά που το βλέπει, αλλά και να διατηρεί ένα μοντέρνο προφίλ με το πέρασμα των ετών.

Όπως ισχύει για το νέο Hyundai Tucson, το οποίο μαγνητίζει αμέσως τα βλέμματα και εντυπωσιάζει με τον ευφάνταστο ντιζάιν του και την πληθωρικότητά του. Από όποια μεριά και να το δει κανείς είναι ιδιαίτερα μυώδες και αιχμηρό, χάρη στις σμιλεμένες επιφάνειές του. Το νέο Tucson είναι το πρώτο SUV της Hyundai που υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία Sensuous Sportiness και παραπέμπει σε «muscle car». Ανατρεπτικό είναι το εμπρός άκρο του με τολμηρά γεωμετρικά σχήματα, έντονες γωνίες και τα πρώτα στον κόσμο παραμετρικά κρυμμένα φώτα, ή «Parametric Hidden Lights».

Αυτά δεν γίνονται αντιληπτά εάν είναι σβηστά, όμως όταν ανάβουν, τα εξωτερικά, πλαϊνά τμήματα της μάσκας, μετατρέπονται σε φωτεινά σώματα σε σχήμα φτερού. Ασυνήθιστα είναι και τα πίσω φανάρια με τις κρυφές παραμετρικές λεπτομέρειες, ενώ ο κρυμμένος υαλοκαθαριστήρας κάτω από την αεροτομή της οροφής είναι ακόμα μια πρωτιά για τη Hyundai. Την επιβλητικότητά του ενισχύουν με τη σειρά τους και οι διαστάσεις, με μήκος 4.500 χλστ., πλάτος 1.865 χλστ., ύψος 1.650 χλστ. και μεταξόνιο 2.680 χλστ.

Επιφωνήματα ενθουσιασμού συγκεντρώνει και το εσωτερικό του νέου Tucson, όχι μόνο για τον σχεδιασμό, αλλά για την τεχνολογία, τους χώρους, την ποιότητα κατασκευής και την πολυτέλεια που αποπνέει. Πρόσθετα, ο πλήρης ενδείξεων ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών και η οθόνη αφής των 10,25 ιντσών (8 ιντσών στις βασικές εκδόσεις) με τα πλήκτρα αφής στην κεντρική κονσόλα αποτελούν επιπλέον σημεία αναφοράς. Νέο στοιχείο αποτελεί η τεχνολογία Multi-Air Mode με τους κρυφούς και ορατούς αεραγωγούς. Η καμπίνα του Tucson διακρίνεται και για τους γενναιόδωρους χώρους. Στο πίσω κάθισμα ο χώρος για τα πόδια είναι υπεραρκετός ακόμα και για τους πιο ψηλούς, ενώ το πορτ μπαγκάζ των 577 λίτρων χωράει πολλές βαλίτσες.

Πληρότητα εμφανίζει και σε εξοπλισμό. Από την πρώτη έκδοση 1.6 T-GDi 48V Hybrid 150 hp Exclusive των 26.790 ευρώ διαθέτει 7 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων, διζωνικό κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, φώτα LED, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών κ.λπ. Όσοι θελήσουν την έκδοση των 180 ίππων, τότε με 28.390 ευρώ το αρχικό Premium εφοδιάζεται επιπλέον με πλήρη φώτα LED πίσω, μοχλό ανάκλησης των πίσω καθισμάτων και ζάντες 18 ιντσών.

Εξετάζοντας τους κινητήρες, ο αρχικός 1.600άρης turbo με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V αποδίδει 150 ίππους και 250 Nm, επιταχύνει το Tucson στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,3 δλ. και η τελική αγγίζει τα 189 χλμ./ώρα. Η μέση εργοστασιακή κατανάλωση και εκπομπές CO2 είναι 6,6 λτ./100 χλμ. και 150 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Το «180άρι» έχει και περισσότερη ροπή (265 Nm), επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,4 δλ. και φτάνει τα 205 χλμ./ώρα τελικής, με ίδια εργοστασιακή κατανάλωση και ρύπους με το Tucson των 150 ίππων.

To νέο Tucson εντυπωσιάζει και με την οδική του συμπεριφορά. Το πρώτα στοιχεία που ενθουσιάζουν τον οδηγό είναι η υψηλή άνεση που παρέχουν οι ανεξάρτητες αναρτήσεις, όπως και ο αρχοντικός τρόπος που κινείται, μαζί με τη σιγουριά που αποπνέει σε κάθε διαδρομή. Κύριο πεδίο δράσης του είναι τα ταξίδια στις εθνικές οδούς, όπου μεταφέρει ξεκούραστα στους επιβάτες του. Εξίσου σταθερό είναι και επαρχιακούς δρόμους με στροφές, όπου οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μικρές και οι τάσεις υποστροφής με πιεσμένο το γκάζι «σβήνουν» ομαλά από το ESP.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Κούρεμα εξόδων με Hybrid SUV των 25.340 ευρώ
Κούρεμα εξόδων με Hybrid SUV των 25.340 ευρώ
Χαρισματικό B-SUV «καίει» λιγότερα ευρώ από ντίζελ!
Χαρισματικό B-SUV «καίει» λιγότερα ευρώ από ντίζελ! …
Ποιο νέο μικρομεσαίο SUV «φυσάει» σε όλα του;
Ποιο νέο μικρομεσαίο SUV «φυσάει» σε όλα του;
Το καλύτερο 1.000άρι turbo SUV με 17.690 ευρώ
Το καλύτερο 1.000άρι turbo SUV με 17.690 ευρώ
Για πάντα μαζί με το νέο υβριδικό Honda HR-V
Για πάντα μαζί με το νέο υβριδικό Honda HR-V
Με ποιο SUV των 17.840€ έχεις ήσυχο το κεφάλι σου;
Με ποιο SUV των 17.840€ έχεις ήσυχο το κεφάλι σου; …
Μαθήματα οικονομίας παραδίδει το Toyota C-HR
Μαθήματα οικονομίας παραδίδει το Toyota C-HR
6 SUV μικρομεσαία diesel στις χαμηλότερες τιμές
6 SUV μικρομεσαία diesel στις χαμηλότερες τιμές
Αυτά είναι τα 3 φθηνότερα ιαπωνικά SUV στην Ελλάδα
Αυτά είναι τα 3 φθηνότερα ιαπωνικά SUV στην Ελλάδα …
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Ford Ranger Raptor στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Opel Astra στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Mazda CX-60 PHEV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου και πιο ακριβού Toyota Hilux GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Abarth 595/695 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο σπορ και ακριβό Toyota Yaris GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου καλοκαιρινού VW T-Roc Cabriolet
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes-AMG SL στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store