Νέο Suzuki S-CROSS: Ό,τι θέλεις από ένα SUV!

Τι χρειάζεται κάποιος από ένα αυτοκίνητο σήμερα; Ολοκληρωμένο χαρακτήρα πρωτίστως, που να συνδυάζει μια σειρά από αρετές. Άνεση χώρων, χαμηλή κατανάλωση, ασφαλή οδική συμπεριφορά, SUV αμάξωμα κατά προτίμηση, λιγοστά πάγια έξοδα, προσιτή τιμή και υβριδική τεχνολογία. Με λίγα λόγια όλα όσα παρέχει το νέο Suzuki S-CROSS!

Suzuki S-CROSS: Η προσιτή πολυτέλεια

H δεύτερη γενιά του ιαπωνικού μικρομεσαίου SUV αναβαθμίστηκε ολιστικά, ωστόσο διατήρησε την τιμή του σε εξαιρετικά προσιτά επίπεδα. Η πρώτη έκδοση GL τιμάται στις 22.330 ευρώ και περιλαμβάνει τα πάντα: 7 αερόσακους, συστήματα αυτόνομης πέδησης, προειδοποίησης & αποφυγής αλλαγής λωρίδας, προειδοποίησης εκτροπής αυτοκινήτου, αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, ενεργό cruise control και air condition, μεταξύ άλλων. Για να αποκτήσετε το μοναδικό αυτοκίνητο στην κατηγορία με 4 προγράμματα λειτουργίας στο σύστημα τετρακίνησης, απαιτούνται 27.330 ευρώ για το πιο πλήρες εξοπλιστικά S-CROSS GL+ και το σύστημα ALLGRIP SELECT.

Αναλυτικότερες πληροφορίες για την τιμή του Suzuki S-CROSS θα βρεις στους τιμοκατάλογους της Suzuki

S-CROSS με την υβριδική τεχνολογία της Suzuki

Το κατόρθωμα της Suzuki δεν είναι μόνο πως κράτησε τις τιμές χαμηλά, αλλά το γεγονός πως τις συνδυάζει αποκλειστικά με υβριδική τεχνολογία. Όλες οι εκδόσεις του SUZUKI S-CROSS κινούνται από το mild hybrid σύνολο του 1.400άρη BoosterJet και του συστήματος των 48 Volt, το οποίο μέσω ενός μικρού ηλεκτρικού μοτέρ συνεισφέρει 14 ίππους και 53 Nm όταν κρίνεται ότι τα 129 άλογα και τα 235 Nm ροπής του βενζινοκινητήρα χρειάζονται υποβοήθηση. Η τεχνολογία Strong Hybrid επιτρέπει και κίνηση μόνο με ηλεκτρικό ρεύμα, φορτίζοντας παράλληλα τη μπαταρία τόσο μέσω της ανάκτησης ενέργειας (κατά την επιβράδυνση) όσο και χρησιμοποιώντας τον βενζινοκινητήρα. Άξιο μνείας επίσης το γεγονός πως συνεργάζεται άψογα με το σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP SELECT, το οποίο λειτουργεί ανεξάρτητα από το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας.

S-CROSS με υβριδική τεχνολογία & σύστημα ALLGRIP

Ένας συνδυασμός που προσφέρει πολύ καλές επιταχύνσεις τόσο από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ.), όσο κυριότερα εν κινήσει όπου η πλούσια ροπή, η ηλεκτρική συνδρομή και η ιδεατή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου (χειροκίνητου ή αυτόματου) φροντίζουν για την άκοπη παροχή ισχύος, σε κάθε πάτημα του δεξιού πεντάλ.

Ένα πάτημα που δεν συνοδεύεται από ανάλογες απαιτήσεις σε καύσιμο, καθώς το S-CROSS παρουσιάζει εξαιρετικά νούμερα και στις τιμές κατανάλωσης. Το δικίνητο ανακοινώνεται στα 5,3 λίτρα/100 χλμ. και το 4WD στα 5,9 λίτρα/100 χλμ. μέσης κατανάλωσης. Από πλευράς τελών, το 2WD δεν πληρώνει ούτε ένα ευρώ χάρη στα 120 γρ.CO2/χλμ., ενώ ο κάτοχος του 4WD καλείται να καταβάλει μόνο 84,48 ευρώ (132 γρ.CO2/χλμ.).

Αμφότερα τιμούν την παράδοση της Suzuki εκτός δρόμου, με το τετρακίνητο να διαθέτει αναμενόμενα περισσότερες δυνατότητες πέρα από την άσφαλτο. Η απόσταση των 175 χλστ. από το έδαφος εξασφαλίζει αρκετό «αέρα» από τις πέτρες στα διαφορικά, με το σύστημα ALLGRIP SELECT να δίνει στον οδηγό 4 διαφορετικές επιλογές στην κατανομή της ισχύος. Στο Auto στέλνει ροπή στον πίσω άξονα μόνο όταν χρειάζεται, στο Sport η απόκριση του γκαζιού γίνεται πιο άμεση και μεταφέρεται περισσότερη ροπή πίσω, το Snow είναι για όλες τις ολισθηρές επιφάνειες και το Lock κατανέμει τη μέγιστη ροπή στους πίσω τροχούς.

Suzuki S-CROSS: Η περιπέτεια συναντά την άνεση

Με τέτοια επιβλητική σχεδίαση, εξάλλου, το S-CROSS «φωνάζει» για περιπέτεια. Παράλληλα, οι σχεδιαστές της Suzuki πέτυχαν κάτι εντυπωσιακό αναφορικά με τις διαστάσεις. Ενώ φαίνεται μεγαλύτερο, παραμένει κόμπακτ προς όφελος και της ευελιξίας, με 4.300 χλστ. μήκος, 1.785 χλστ. πλάτος, 1.580 χλστ. ύψος, 2.600 χλστ. μεταξόνιο. Παρόλα αυτά, 5 επιβάτες να βολεύονται άνετα, έχοντας στη διάθεσή τους ένα ευρύχωρο πορτ μπαγκάζ 430 λίτρων (1.230 με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα).

Χώροι, ποιότητα και τεχνολογία είναι το τρίπτυχο που χαρακτηρίζει την καμπίνα. Το μαλακό πλαστικό στο ταμπλό ανεβάζει το επίπεδο κατασκευής, ενώ η οθόνη αφής των 7 ιντσών (9 στην κορυφαία έκδοση GLX) προσφέρει infotainment και όλες τις λειτουργίες συνδεσιμότητας (Bluetooth, Apple CarPlay, Android Auto).

Είτε εντός είτε εκτός δρόμου, το S-CROSS χαρακτηρίζεται από την άνεση με την οποία μεταφέρει τους επιβάτες του. Η απορροφητική ανάρτηση συνεργάζεται με πλούσια ηχομόνωση, κρατώντας μακριά παρασιτικούς και αεροδυναμικούς θορύβους. Λακκούβες, σαμαράκια και φρεάτια αντιμετωπίζονται επιτυχώς από την ανάρτηση, προσδίδοντας έναν ευχάριστα ποιοτικό τόνο στην κίνηση του C-SUV της Suzuki. Στις στροφές, δε, το πάτημα είναι σίγουρο και η παρεχόμενη πρόσφυση υψηλή, καθιστώντας τον έλεγχο πανεύκολο για τον οδηγό. Πέρα από την άσφαλτο, τα κακοτράχαλα τερέν «ισοπεδώνονται» από τροχούς και αναρτήσεις, ενώ η τετρακίνηση δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να πάει αρκετά πιο μακριά από τα όρια της ασφάλτου.

Get it on Google Play Download on the App Store