Σπορ SUV με 351 άλογα δεν καίει τίποτα!

Μπορεί να σας φαίνεται υπερβολικός ο τίτλος, όμως περιγράφει επακριβώς το αυτοκίνητο που θα σας παρουσιάσουμε! Για την ακρίβεια ήταν μια από τις ατάκες που ξεστομίσαμε όταν μας ρώτησαν πως θα περιγράφαμε το συγκεκριμένο μοντέλο σε κάποιον. Και είπαμε ότι πρόκειται για ένα σύγχρονο σπορ SUV με 351 άλογα που δεν καίει τίποτα!

Είναι γεγονός, η ηλεκτρική Mustang Mach-E κατορθώνει να σου κολλάει την πλάτη χάρη στην καταιγιστική επιτάχυνση που χαρίζουν οι 351 ίπποι και τα 580 Nm ροπής, με την κατανάλωση ρεύματος να κυμαίνεται σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα! Βέβαια η νέα Mustang Mach-E είναι διαθέσιμη για παραγγελία στην Ελλάδα, σε εκδόσεις με κίνηση στον πίσω άξονα, αλλά κι ως τετρακίνητη με μπαταρία ιόντων λιθίου Standard Range χωρητικότητας 75 kWh, ή Extended Range 98 kWh. Όλες οι εκδόσεις περιλαμβάνουν πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό και καλύπτονται από την 8ετή εγγύηση FordProtect για να απολαμβάνετε πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.

Τιμολογιακά η Mustang Mach-E ξεκινάει από τα 57.587 ευρώ, κόστος που αφορά την έκδοση με την μπαταρία των 75 kWh, με ισχύ 269 ίππων, ροπή 430 Nm, κίνηση στον πίσω άξονα και αυτονομία 470 χλμ. Με τη μεγαλύτερη μπαταρία των 98 kWh που προσφέρει αυτονομία 610 χλμ. και έχει ισχύ 294 ίππων κοστίζει από 62.959 ευρώ. Για όσους θέλουν τετρακίνηση, με τιμή από 63.474 ευρώ ξεκινάει η έκδοση των 269 ίππων και 580 Nm ροπής, με μπαταρία 75 kWh, με την αυτονομία να αγγίζει τα 410 χλμ. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η Mach–E με τους 351 ίππους και τη μπαταρία των 98 kWh, που προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για 540 χλμ. Σε αυτή τη περίπτωση η τιμή της ξεκινάει από τα 68.712 ευρώ.

Ένα εξίσου μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Mustang Mach-E είναι ο πλούσιος εξοπλισμός. Ακόμα κι από τη αρχική έκδοση Base με την κίνηση στον πίσω άξονα που προσφέρει:

  • 8 αερόσακους
  • Υποβοήθηση έναντι σύγκρουσης τρίτης γενιάς με συνδυασμό ραντάρ και κάμερας
  • Σύστημα αποτροπής σύγκρουσης Collision Mitigation
  • Αυτόνομη πέδηση
  • Adaptive Cruise Control με αυτόματη ακινητοποίηση και επανεκκίνηση
  • Σύστημα προειδοποίησης και διατήρησης λωρίδας
  • Σύστημα επιτήρησης τυφλών σημείων με προειδοποίηση για διερχόμενο όχημα Cross Traffic Alert
  • Ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,2 ιντσών
  • Σύστημα infotainment με οθόνη αφής 15,5 ιντσών
  • Αυτόματους προβολείς και αυτόματη αλλαγή μεγάλης σκάλας
  • Επιπρόσθετο αποθηκευτικό χώρο 81 λίτρων εμπρός
  • Κλείδωμα πλαϊνών θυρών χωρίς κλασσικές χειρολαβές
  • Σύστημα εισόδου και εκκίνησης μέσω κινητού τηλεφώνου (PaaK), που περιλαμβάνει πληκτρολόγιο αφής στην μεσαία κολώνα και 7ψήφιο κωδικό πρόσβασης
  • B&O Ηχοσύστημα 10 ηχείων
  • Ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα χώρου αποσκευών
  • Σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης
  • Αυτόματο ηλεκτρονικό διζωνικό σύστημα κλιματισμού
  • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
  • Θερμαινόμενα δερμάτινα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού
  • Ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών

Κάνει τα κεφάλια να γυρίσουν!

Με την πρώτη ματιά γίνεται αντιληπτό σε κάποιον πως το αυτοκίνητο που παρατηρεί είναι της οικογένειας Mustang. Η Mach-E δεν ξεφεύγει από αυτή την πεπατημένη, με το μακρύ καπό, το εμβληματικό λογότυπο με το άλογο, τα έντονα «νεύρα» που διατρέχουν όλο το αμάξωμα από άκρη σε άκρη, αλλά και τα χαρακτηριστικά πίσω φώτα με τα τρία ανεξάρτητα στοιχεία φωτισμού να αποτελούν χαρακτηριστικά γνωρίσματα του νέου ηλεκτρικού μοντέλου! Αν και SUV η κυρτή σχεδίαση της οροφής, προσδίδει κουπέ στοιχεία, τονίζοντας κατά αυτόν τον τρόπο τον σπορ χαρακτήρα της Mach-E. Τέλος, εντύπωση κάνει η απουσία αεραγωγών (αναμενόμενο σε ένα ηλεκτρικό μοντέλο) και χειρολαβών στις πόρτες!

Φουτουριστική και ποιοτική καμπίνα

Με το καλημέρα γίνεται αντιληπτό, πως οι σχεδιαστές της Mustang MachE ήθελαν να κάνουν το κάτι παραπάνω για το ηλεκτρικό τους SUV. Αρχικά, είπαν να μας εντυπωσιάσουν με τον τρόπο εισόδου στην καμπίνα, η οποία υλοποιείται μέσω ενός κουμπιού στη μεσαία κολώνα. Όταν μπείτε στην καμπίνα θα σας ενθουσιάσει η νέα αρχιτεκτονική του ταμπλό, που συμβάλλει στη δημιουργία ενός ευρύχωρουμοντέρνου και high-tech εσωτερικού. Στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η κάθετα τοποθετημένη οθόνη με διαγώνιο 15,5 ιντσών μέσω της οποίας ελέγχεται το προηγμένο σύστημα πολυμέσων SYNC4, αλλά και το σύστημα του κλιματισμού. Ο οδηγός λαμβάνει την απαραίτητη πληροφόρηση από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων με διάσταση 10,2 ιντσών.

Κατασκευαστικάδεν θα έχετε το παραμικρό παράπονο, αφού τα υλικά που έχουν επιλεγεί είναι ποιοτικά και πολύ σωστά ταιριασμένα μεταξύ τους. Όσο προσεκτικά κι αν ψηλαφήσετε το ταμπλό δεν πρόκειται να βρείτε κάποια ατέλεια, ενώ εσείς κι οι επιβάτες σας θα βολευτείτε με εξαιρετική άνεση! Το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 402 λίτρων, ενώ επιπλέον υπάρχουν και 81 λίτρα διαθέσιμου χώρου κάτω από το εμπρόσθιο καπό, εμπνευσμένο από το Megabox του Puma, που μπορεί να φιλοξενήσει ένα μέρος των αποσκευών σας. Ο χώρος αυτός είναι πλήρως αδιάβροχος, διαθέτοντας σύστημα αποστράγγισης!

Συνεχής δύναμη και εξαιρετικό στρίψιμο!

Οι 351 ίπποι και τα 580 Nm ροπής της 4κίνητης έκδοσης της Mustang Mach-E προσφέρουν καταιγιστικές επιδόσεις! Για να δει ο οδηγός στον ψηφιακό πίνακα οργάνων τα πρώτα 100 χλμ./ώρα χρειάζονται μόλις 5,1 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα. Η καθαρή χωρητικότητα της μπαταρίας στην Extended Range έκδοση είναι 88 kWh, προσφέροντας αυτονομία που φτάνει έως τα 540 χιλιόμετρα. Σε ότι αφορά τη φόρτιση τώρα, σε wallbox των 7,4 kW απαιτούνται 13-17 ώρες για να φτάσει η μπαταρία από το 10 στο 80%, ενώ σε τριφασικό wallbox των 11 kW απαιτούνται 6-7 ώρες! Εντυπωσιακή είναι και η κατανάλωση, αφού χρειάζεται 18,7 kWh/100 χλμ., τα οποία ισοδυναμούν με περίπου 3 ευρώ/100 χλμ.!

Από τα πρώτα μέτρα θα εκπλαγείτε πώς παρά το αυξημένο βάρος (2,2 τόνοι), η Mustang MachE κινείται αέρινα και με ανεπανάληπτη ευκολία ακόμα και στα στενά της πόλης. Στον αυτοκινητόδρομο θα σας ταξιδέψει «αεροπορία» ενώ η άνεση είναι πολύ καλή χάρη στην ηχομόνωση, την απουσία θερμικού μοτέρ και την πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Στις στροφές διαπιστώνεις τον fun to drive χαρακτήρα της, μιας και η σφιχτή ανάρτηση φροντίζει να κρατάει το μυώδες αμάξωμα στην πορεία που χαράζει ο οδηγός, με το πίσω μέρος να συμμετέχει όσο πρέπει, αυξάνοντας την οδηγική ευχαρίστηση. Παρά το σφιχτό set up και το αυξημένο βάρος, οι περισσότερες ανωμαλίες του οδοστρώματος μένουν εκτός καμπίνας με την Mach-E να περνάει ατάραχη πάνω από αυτές. Κι ανάλογα τα κέφια του οδηγού, μπορούν να επιλεγούν τρία διαφορετικά προφίλ οδήγησης, τα WhisperActive και Untamed (είναι το πιο άγριο από τα τρία), που παραμετροποιούν ανάλογα την απόκριση του κινητήρα και του κιβωτίου, αλλάζουν τον τεχνικό ήχο του μοτέρ και διαφοροποιούν τα γραφικά της οθόνης, καθώς επίσης και τον εσωτερικό φωτισμό.

Get it on Google Play Download on the App Store