SUV 245 ίππων καίει με το σταγονόμετρο!

Ο τίτλος είναι πέρα για πέρα αληθινός και σκιαγραφεί ένα μοντέρνο και πολυτελές SUV! Ένα μοντέλο που είναι δημοφιλές, προσφάτως ανανεωμένο και προσφέρεται στο υποψήφιο αγοραστικό κοινό του, εξαιρετικά ολοκληρωμένο! Τόσο σε ότι αφορά τη γκάμα κινητήρων, όσο και τον εξοπλισμό άνεσης κι ασφάλειας!

Αν απορείτε πώς είναι δυνατόν ένα τόσο δυνατό SUV να είναι ταυτόχρονα και τόσο οικονομικό, η λύση δίνεται μέσω της plugin υβριδικής τεχνολογίας. Αυτή επιτρέπει την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση (μέχρι ένα αριθμό χιλιομέτρων), που συνδυαστικά με τον αποδοτικό θερμικό κινητήρα προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, αλλά και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Για να μην σας κρατάμε άλλο σε αγωνία, ο λόγος φυσικά για το νέο VW Tiguan 1.4 eHybrid με τους 245 ίππους και το DSG κιβώτιο 6 σχέσεων, το οποίο προσφέρεται αποκλειστικά στην έκδοση R-Line eHybrid. Η τιμή της ξεκινάει από τα 40.220 ευρώ (λιανική τιμή προ φόρων 30.568 ευρώ) και πραγματικά περιλαμβάνει τα πάντα!

Πιο συγκεκριμένα:

  • 7 αερόσακους
  • Ψηφιακό πίνακα οργάνων
  • Αυτόματη πέδηση με αναγνώριση πεζών
  • Σύστημα διατήρησης λωρίδας
  • Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης του οδηγού
  • Cruise control
  • Υποβοήθηση μεγάλης σκάλας
  • Αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης
  • Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
  • Δερμάτινη επένδυση στο λεβιέ ταχυτήτων
  • Εσωτερική επένδυση οροφής σε μαύρο χρώμα
  • Ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών
  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες
  • Αυτόματος κλιματισμός Air Care Climatronic
  • Καλώδιο φόρτισης για οικιακή πρίζα
  • Καλώδιο φόρτισης για wallbox
  • Σύστημα Infotainment “Ready 2 Discover” με οθόνη αφής 8 ιντσών
  • Σπορ δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι

Προηγμένη τεχνολογία με έμφαση στην κατανάλωση!

Η βάση του Tiguan eHybrid είναι ο γνωστός 1.4 TSI κινητήρας της μάρκας με τους 150 ίππους, μαζί με ένα ισχυρό κι αποδοτικό ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 115 ίππων. Συνδυαστικά η δύναμή του αγγίζει τους 245 ίππους κι η ροπή τα 400 Nm. Το ηλεκτρικό μοτέρ αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία λιθίου, χωρητικότητας 13 kWh και σχηματίζει μια συμπαγή μονάδα μαζί με το ειδικά σχεδιασμένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 6 σχέσεων. Η κίνηση μεταδίδεται στον εμπρός άξονα. Η μπαταρία φορτίζει σε 3 ώρες και 40 λεπτά από ένα wallbox των 3,6 kW, ενώ σε απλή πρίζα δεν χρειάζονται πάνω από 5 ώρες για να φτάσει  στο 100% της χωρητικότητάς της.

Αν η μπαταρία του είναι πλήρως φορτισμένη, τότε το Tiguan eHybrid θα ξεκινήσει ηλεκτρικά με το πρόγραμμα E-Mode. Η αυτονομία στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία αγγίζει τα 50 χλμ. αναπτύσσοντας μάξιμουμ ταχύτητα 130 χλμ./ώρα. Στην υβριδική λειτουργία HybridMode, ο ηλεκτρικός κινητήρας υποστηρίζει τον turbo βενζινοκινητήρα TSI άμεσου ψεκασμού, κατά την επιτάχυνση. Για πιο γρήγορες επιδόσεις υπάρχει η λειτουργία GTE, που ο κινητήρας TSI και το ηλεκτρομοτέρ συνεργάζονται αγόγγυστα για να παρέχουν τη μέγιστη ισχύ των 245 ίππων. Μοναδικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 7,5 δλ., τελική 205 χλμ./ώρα) με μικτή κατανάλωση που αγγίζει αυτή ενός scooter, αφού δεν ξεπερνάει τα 1,8 λτ./100 χλμ., ενώ έχει και μηδενικά τέλη χάρη στα μόλις 41 γρ./χλμ.!

Εντυπωσιακό μέσα – έξω!

Το VW Tiguan ανανεώθηκε πρόσφατα και διακρίνεται για τα νέα εμπρός και πίσω τμήματά του. Στο εμπρόσθιο μέρος ξεχωρίζει η φαρδύτερη μάσκα, τα νέα LED φώτα (για πρώτη φορά είναι διαθέσιμοι προβολείς IQ.LIGHT – LED matrix), το πιο ψηλό καπό, αλλά και οι σπορ R-Line λεπτομέρειες. Εξίσου νέος είναι κι ο πίσω προφυλακτήρας αλλά και τα ανασχεδιασμένα LED φωτιστικά σώματα.

Η καμπίνα είναι άρτια από όλες τις απόψεις. Τόσο με τη σύγχρονη σχεδίαση που φέρει πλήθος τεχνολογίας, όσο και με τη στιβαρή κατασκευή της, που σου βροντοφωνάζει ότι θα αντέξει στο χρόνο. Με την πρώτη ματιά ξεχωρίζουν ακόμα ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, αλλά κι η ευανάγνωστη οθόνης αφής του infotainment. Ψηλαφώντας λίγο περισσότερο το ταμπλό, θα εντυπωσιαστείτε από την εκτεταμένη χρήση ποιοτικών και μαλακών υλικών, αλλά κι από το υψηλής ποιότητας φινίρισμα. Σε ότι αφορά τους χώρους επιβατών, στο εσωτερικό του ανανεωμένου Volkswagen Tiguan eHybrid φιλοξενούνται με άνεση πέντε ενήλικες, ενώ χαρακτηριστική παραμένει η δυνατότητα μετακίνησης των πίσω καθισμάτων. Ο χώρος αποσκευών στην υβριδική έκδοση αγγίζει τα 420 λίτρα κι ικανοποιεί με το σχήμα του.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σούπερ ντούπερ SUV από 20.990 ευρώ!
Σούπερ ντούπερ SUV από 20.990 ευρώ!
Το πιο οικονομικό 4κίνητο των 14.940 ευρώ
Το πιο οικονομικό 4κίνητο των 14.940 ευρώ
Το πιο γενναιόδωρο αυτοκίνητο με 16.790 ευρώ
Το πιο γενναιόδωρο αυτοκίνητο με 16.790 ευρώ
Το brutal, άνετο κι οικονομικό premium SUV!
Το brutal, άνετο κι οικονομικό premium SUV!
Αυτόματα SUV από 17.890 ευρώ!
Αυτόματα SUV από 17.890 ευρώ!
To νέο diesel 4x4 SUV με τη χαμηλότερη τιμή
To νέο diesel 4x4 SUV με τη χαμηλότερη τιμή
To σπορ diesel SUV των 21.995 ευρώ
To σπορ diesel SUV των 21.995 ευρώ
Το SUV του «λαού» σε τιμή κανόνι
Το SUV του «λαού» σε τιμή κανόνι
Ασυμβίβαστο SUV από 25.370 ευρώ!
Ασυμβίβαστο SUV από 25.370 ευρώ!
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Ford Puma που ρίχνει «7άρες»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes με 1.500άρη κινητήρα βενζίνης
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Audi Q3 TFSI e & Sportback με όφελος 3.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 15.990€ το νέο Dacia Duster. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορ SUV με 204 PS και κόστος 3€/100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store