Το νέο υβριδικό-ηλεκτρικό turbo «τζιπ» των 26.800 ευρώ

Ο εξηλεκτρισμός των καινούργιων αυτοκινήτων είναι πλέον δεδομένος, με την κάθε μάρκα να παρουσιάζει νέες τεχνολογίες υβριδικών συστημάτων, προκειμένου να μειώσουν κατανάλωση και ρύπους. Ταυτόχρονα βελτιώνουν την απόδοση και απόκριση των κινητήρων, αφού η προσθήκη ηλεκτροκινητήρα προσθέτει επιπλέον ιπποδύναμη και ροπή.

H Jeep πέρασε πανηγυρικά στην εποχή του εξηλεκτρισμού με το νέο σύστημα e-Hybrid, που έκανε πρεμιέρα στα αντίστοιχα Compass και Renegade. Μια επιλογή που αναβαθμίζει ολιστικά την εμπειρία οδήγησης των SUV της αμερικανικής μάρκας και εδραιώνει τη φίρμα από το Οχάιο ως ηγέτιδα δύναμη στα υβριδικά SUVs. Διόλου τυχαίο, εξάλλου, το γεγονός πως για το πρώτο τρίμηνο του έτους στην Ελλάδα, η Jeep είναι η πλέον δημοφιλής μάρκα στα τετρακίνητα plug-in hybrid ενώ το Compass 4xe είναι το δεύτερο σε πωλήσεις Plug-in Hybrid της αγοράς.

Jeep®-Renegade-e-Hybrid-1

Εξίσου δυναμικά κινείται και το μικρό SUV Renegade, που συγκαταλέγεται στους πρωταγωνιστές της κατηγορίας του, με το e-Hybrid να έρχεται για τη γεφύρωση της απόστασης μεταξύ των θερμικών κινητήρων και του plug-in υβριδικού 4xe. Το νέο υβριδικό σύστημα της Jeep είναι κάτι ανάμεσα σε mild και full hybrid, καταφέρνοντας να συνδυάσει τα πλεονεκτήματα των δυο αυτών διατάξεων, δίχως τα μείον. Ένας 4κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.5 λίτρων αποδίδει 130 ίππους και 240 Nm ροπής, λειτουργώντας σε κύκλο Miller και με αυξημένη σχέση συμπίεσης (12,5:1). Παράλληλα διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού και άμεσου ψεκασμού υψηλής πίεσης, που φτάνει τα 350 bar, συνεργαζόμενος με 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

Το θερμικό μοτέρ συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 20 ίππων και 55 Nm ροπής, που αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 48 Volt. Μέχρι στιγμής, δηλαδή, φαίνεται πως έχουμε να κάνουμε με ένα τυπικό mild hybrid 48βολτο σύνολο. Εκεί που διαφέρει το e-Hybrid είναι στη δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με το ρεύμα, κάτι που μειώνει την κατανάλωση καυσίμου κατά 15% σε σχέση με αντίστοιχου κυβισμού βενζινοκίνητα μοντέλα του ανταγωνισμού. Το σύστημα Intelligent Brake System αξιοποιεί στο έπακρο την κινητική ενέργεια του οχήματος για τη μέγιστη δυνατή ανάκτησή της κατά την επιβράδυνση, ενώ το BSG (Belt Starter Generator) προσφέρει άμεση και απόλυτα ομαλή ενεργοποίηση και απενεργοποίηση του 1.5 τούρμπο.

Παράλληλα, το Renegade e-Hybrid προσφέρει για πρώτη φορά στην κατηγορία δυνατότητα αθόρυβης εκκίνησης (Silent Start) χωρίς τη χρήση του θερμικού μοτέρ, αμιγώς ηλεκτρική κίνηση σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης (e-Queuing) και σε χαμηλές ταχύτητες με τη χρήση του φρένου (e-Creeping), αλλά και παρκάρισμα δίχως να ενεργοποιείται ο βενζινοκινητήρας (e-Parking). Με άλλα λόγια πολλές από τις καθημερινές υποχρεώσεις ενός αυτοκινήτου, το Renegade e-Hybrid τις εκπληρώνει δίχως να καταναλώνει σταγόνα αμόλυβδης!

Συνδυαστικά με τις παραπάνω λειτουργίες σε αμιγώς ηλεκτρικό επίπεδο, το e-Hybrid προσφέρει ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση (με ή χωρίς τη χρήση φρένου) και ενίσχυση της απόδοσης του θερμικού κινητήρα (e-Boosting), ώστε ο πρώτος να λειτουργεί πάντα στο βέλτιστο επίπεδο αποδοτικότητας του. Τα χαρακτηριστικά του νέου συστήματος e-Hybrid ενισχύουν περαιτέρω την ασφάλεια και την άνεση που προσφέρουν τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS) με τα οποία εφοδιάζονται τα μοντέλα e-Hybrid.

Τα νέο Jeep Renegade e-Hybrid είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τιμές από 26.800, ενώ όπως όλα τα μοντέλα της Jeep καλύπτονται με 4ετη εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως 160.000χλμ. και αντίστοιχης διάρκειας υπηρεσία οδικής βοήθειας.

Δείτε εδώ περισσότερα για το νέο Jeep Renegade e-Hybrid

Jeep®-Renegade-e-Hybrid-interior

Get it on Google Play Download on the App Store