Ξεχνάς τη βενζίνη με το Renault Arkana Hybrid - AutoGreekNews

Ξεχνάς τη βενζίνη με το Renault Arkana Hybrid

Με τη μέση τιμή της βενζίνης να έχει αγγίξει τα 1,8 ευρώ/λτ., η κατανάλωση είναι εύλογα μία από τις σημαντικότερες προτεραιότητες κατά την αναζήτηση ενός καινούργιου αυτοκινήτου. Όσο πιο λίγο «καίει», τόσο το καλύτερο. Αν παράλληλα εκπέμπει χαμηλές ποσότητες CO2 για να μπαίνει στο δακτύλιο και να μην πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, τότε είναι ιδανικό.

Αυτά και πολλά ακόμα παρέχει πλουσιοπάροχα, το νέο και ανατρεπτικό μικρομεσαίο κουπέ SUV Renault Arkana E-TECH Hybrid. Πρόκειται για ένα φουλ υβριδικό μοντέλο, το οποίο τόσο στην οδήγηση, όσο και από πλευράς κατανάλωσης καυσίμου πλησιάζει τα Plug-in Hybrid, δίχως όμως να χρειάζεται εξωτερική φόρτιση μέσω πρίζας. Ας δούμε όμως παρακάτω αναλυτικά τα βασικότερα γνωρίσματα του αυτοκινήτου.

Καταρχήν, με τιμή που ξεκινάει από 29.390 ευρώ και με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, προσφέρει άριστη σχέση τιμής – αξίας, συγκριτικά με άλλα υβριδικά μικρομεσαία SUV, ενώ είναι πολύ πιο οικονομικό από premium coupe SUV. Από την πρώτη έκδοση Expression διαθέτει τα εξής:

  • 6 αερόσακους
  • Αυτόνομη πέδηση
  • Διατήρηση λωρίδας
  • Αναγνώριση πινακίδων οδικής κυκλοφορίας
  • Προβολείς LED
  • Αυτόματο κλιματισμό
  • Όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες
  • Οθόνη αφής 7 ιντσών
  • Κάμερα οπισθοπορείας
  • Κάρτα Renault Handsfree
  • Πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος
  • Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών

To πιο πλούσιο Dynamic (από 31.890 ευρώ) εφοδιάζεται επιπλέον με έλεγχο των τυφλών γωνιών, συστήματα αναγνώρισης εμποδίου κατά την οπισθοπορεία, adaptive cruise control, πίνακα οργάνων με οθόνη 7 ιντσών, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, διαφορετικές επενδύσεις, σύστημα πολυμέσων 9,3 ιντσών με Navi, φιμέ κρύσταλλα και ζάντες 18 ιντσών.

Καρδιά του Arkana E-TECH Hybrid είναι το υβριδικό σύστημα με τη συνδυαστική απόδοση των 145 ίππων. Αποτελείται από ένα κινητήρα βενζίνης 1.6 λτ. με 95 ίππους και ροπή 148 Nm και δύο ηλεκτρικά μοτέρ με 49 PS και 205 Nm και ένα HSG (High-Voltage Starter Generator) 20 PS και 50 Nm. Η μετάδοση στους εμπρός τροχούς γίνεται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου πολλαπλών λειτουργιών (multi-mode) χωρίς συμπλέκτη. Η μεγάλης χωρητικότητας -για υβριδικό αυτοκίνητο- αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου των 1,2 kWh βρίσκεται στο δάπεδο του χώρου αποσκευών. Το Arkana μπορεί και κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για εκατοντάδες μέτρα ειδικά σε αστικές συνθήκες, εξοικονομώντας έτσι πολύτιμη βενζίνη. Γεγονός που αποδεικνύεται και στην πράξη, αφού κατά τη διάρκεια της δοκιμής η μεικτή κατανάλωση βρέθηκε στα μόλις 4,5 λτ./100 χλμ. (εκπομπές CO2 112-117 γρ./χλμ.). Παράλληλα το Arkana εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις, επιτυγχάνοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 172 χλμ./ώρα.

Πέρα από πολύ χαμηλή κατανάλωση, το Arkana E-TECH διαθέτει και πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Βασιζόμενο στην πλατφόρμα CMF-B παρουσιάζει πολύ καλή ακαμψία, ενώ μαζί με τις σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις συνδυάζει με επιτυχία την άνεση με το κράτημα, χωρίς να είναι «χαλαρό», αλλά ούτε και «σκληρό». Επίσης, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την απόκριση του γκαζιού και του τιμονιού μέσω της τεχνολογίας Renault Multi-Sense με τις επιλογές Eco, Sport και MySense.

Η μεγάλη οικονομία σε καύσιμο και το πολύ καλό πάτημά του στο δρόμο, αποτελούν ορισμένα από τα βασικά του πλεονεκτήματα. Βέβαια το Arkana έχει από πριν καταφέρει να κλέψει τις εντυπώσεις, χάρη στο δυναμικό και κομψό σχεδιασμό του πληθωρικού του αμαξώματος (μήκος 4.568 χλστ.). Τα βλέμματα επικεντρώνονται κυρίως στο πίσω άκρο με την έντονη κλίση της οροφής, όπου καταλήγει σε μια ενσωματωμένη αεροτομή στο άκρο της πόρτας του χώρου αποσκευών.

Μοντέρνο, ευρύχωρο και με προσεγμένη ποιότητα είναι και το εσωτερικό του Arkana. Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί το σύστημα πολυμέσων Renault EASY LINK με την οθόνη αφής των 9,3 ιντσών (7 ιντσών στην πρώτη έκδοση). Ο ψηφιακός διαμορφώσιμος πίνακας οργάνων είναι 7 ιντσών ή προαιρετικά 10,2 ιντσών (4,2 ιντσών το αρχικό Expression). Από πλευράς κατασκευής, όλο το άνω τμήμα του ταμπλό και των θυρών αποτελείται από μαλακό πλαστικό, η συναρμογή είναι γεροδεμένη και ο ευχάριστος διάκοσμος ενσωματώνει πολυτελή στοιχεία. Κανένα απολύτως παράπονο δεν θα υπάρξει σε χώρους, μιας και η καμπίνα του Arkana είναι ευρύχωρη για όλους τους φιλοξενούμενους και τις αποσκευές αυτών (480 λτ.).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέο Honda HR-V με κορυφαία υβριδική τεχνολογία
Νέο Honda HR-V με κορυφαία υβριδική τεχνολογία
XL(ent) υβριδικό SUV με 22.870 ευρώ
XL(ent) υβριδικό SUV με 22.870 ευρώ
SUV παντός συνθηκών με 16.990 ευρώ!
SUV παντός συνθηκών με 16.990 ευρώ!
Φουλ εξοπλισμένο C-SUV με μόνο 20.670 ευρώ
Φουλ εξοπλισμένο C-SUV με μόνο 20.670 ευρώ
SUV με 21.402 ευρώ για σπορ και στιλάτους!
SUV με 21.402 ευρώ για σπορ και στιλάτους!
Ποιο SUV πουλάει με κλειστά τα μάτια;
Ποιο SUV πουλάει με κλειστά τα μάτια;
10 βασικοί λόγοι αγοράς του Renault Arkana
10 βασικοί λόγοι αγοράς του Renault Arkana
Έρχεται το πιο προσιτό σε τιμή υβριδικό 4x4 C-SUV
Έρχεται το πιο προσιτό σε τιμή υβριδικό 4x4 C-SUV …
Νέο Volvo XC60: Πιο έξυπνο & τεχνολογικά προηγμένο!
Νέο Volvo XC60: Πιο έξυπνο & τεχνολογικά προηγμένο! …
Ήρθε το ισχυρότερο Ford των 80.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Suzuki Vitara Hybrid 1.5 λτ. 116 hp (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές - εξοπλισμοί νέου Suzuki S-Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes EQB στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο από το 22.250 το Abarth F595
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η Mercedes C-Class που καίει 0,6 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store