Ξεχνάς τη βενζίνη με το Renault Arkana Hybrid

Με τη μέση τιμή της βενζίνης να έχει αγγίξει τα 1,8 ευρώ/λτ., η κατανάλωση είναι εύλογα μία από τις σημαντικότερες προτεραιότητες κατά την αναζήτηση ενός καινούργιου αυτοκινήτου. Όσο πιο λίγο «καίει», τόσο το καλύτερο. Αν παράλληλα εκπέμπει χαμηλές ποσότητες CO2 για να μπαίνει στο δακτύλιο και να μην πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, τότε είναι ιδανικό.

Αυτά και πολλά ακόμα παρέχει πλουσιοπάροχα, το νέο και ανατρεπτικό μικρομεσαίο κουπέ SUV Renault Arkana E-TECH Hybrid. Πρόκειται για ένα φουλ υβριδικό μοντέλο, το οποίο τόσο στην οδήγηση, όσο και από πλευράς κατανάλωσης καυσίμου πλησιάζει τα Plug-in Hybrid, δίχως όμως να χρειάζεται εξωτερική φόρτιση μέσω πρίζας. Ας δούμε όμως παρακάτω αναλυτικά τα βασικότερα γνωρίσματα του αυτοκινήτου.

Καταρχήν, με τιμή που ξεκινάει από 29.390 ευρώ και με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, προσφέρει άριστη σχέση τιμής – αξίας, συγκριτικά με άλλα υβριδικά μικρομεσαία SUV, ενώ είναι πολύ πιο οικονομικό από premium coupe SUV. Από την πρώτη έκδοση Expression διαθέτει τα εξής:

  • 6 αερόσακους
  • Αυτόνομη πέδηση
  • Διατήρηση λωρίδας
  • Αναγνώριση πινακίδων οδικής κυκλοφορίας
  • Προβολείς LED
  • Αυτόματο κλιματισμό
  • Όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες
  • Οθόνη αφής 7 ιντσών
  • Κάμερα οπισθοπορείας
  • Κάρτα Renault Handsfree
  • Πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος
  • Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών

To πιο πλούσιο Dynamic (από 31.890 ευρώ) εφοδιάζεται επιπλέον με έλεγχο των τυφλών γωνιών, συστήματα αναγνώρισης εμποδίου κατά την οπισθοπορεία, adaptive cruise control, πίνακα οργάνων με οθόνη 7 ιντσών, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, διαφορετικές επενδύσεις, σύστημα πολυμέσων 9,3 ιντσών με Navi, φιμέ κρύσταλλα και ζάντες 18 ιντσών.

Καρδιά του Arkana E-TECH Hybrid είναι το υβριδικό σύστημα με τη συνδυαστική απόδοση των 145 ίππων. Αποτελείται από ένα κινητήρα βενζίνης 1.6 λτ. με 95 ίππους και ροπή 148 Nm και δύο ηλεκτρικά μοτέρ με 49 PS και 205 Nm και ένα HSG (High-Voltage Starter Generator) 20 PS και 50 Nm. Η μετάδοση στους εμπρός τροχούς γίνεται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου πολλαπλών λειτουργιών (multi-mode) χωρίς συμπλέκτη. Η μεγάλης χωρητικότητας -για υβριδικό αυτοκίνητο- αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου των 1,2 kWh βρίσκεται στο δάπεδο του χώρου αποσκευών. Το Arkana μπορεί και κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για εκατοντάδες μέτρα ειδικά σε αστικές συνθήκες, εξοικονομώντας έτσι πολύτιμη βενζίνη. Γεγονός που αποδεικνύεται και στην πράξη, αφού κατά τη διάρκεια της δοκιμής η μεικτή κατανάλωση βρέθηκε στα μόλις 4,5 λτ./100 χλμ. (εκπομπές CO2 112-117 γρ./χλμ.). Παράλληλα το Arkana εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις, επιτυγχάνοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 172 χλμ./ώρα.

Πέρα από πολύ χαμηλή κατανάλωση, το Arkana E-TECH διαθέτει και πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Βασιζόμενο στην πλατφόρμα CMF-B παρουσιάζει πολύ καλή ακαμψία, ενώ μαζί με τις σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις συνδυάζει με επιτυχία την άνεση με το κράτημα, χωρίς να είναι «χαλαρό», αλλά ούτε και «σκληρό». Επίσης, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την απόκριση του γκαζιού και του τιμονιού μέσω της τεχνολογίας Renault Multi-Sense με τις επιλογές Eco, Sport και MySense.

Η μεγάλη οικονομία σε καύσιμο και το πολύ καλό πάτημά του στο δρόμο, αποτελούν ορισμένα από τα βασικά του πλεονεκτήματα. Βέβαια το Arkana έχει από πριν καταφέρει να κλέψει τις εντυπώσεις, χάρη στο δυναμικό και κομψό σχεδιασμό του πληθωρικού του αμαξώματος (μήκος 4.568 χλστ.). Τα βλέμματα επικεντρώνονται κυρίως στο πίσω άκρο με την έντονη κλίση της οροφής, όπου καταλήγει σε μια ενσωματωμένη αεροτομή στο άκρο της πόρτας του χώρου αποσκευών.

Μοντέρνο, ευρύχωρο και με προσεγμένη ποιότητα είναι και το εσωτερικό του Arkana. Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί το σύστημα πολυμέσων Renault EASY LINK με την οθόνη αφής των 9,3 ιντσών (7 ιντσών στην πρώτη έκδοση). Ο ψηφιακός διαμορφώσιμος πίνακας οργάνων είναι 7 ιντσών ή προαιρετικά 10,2 ιντσών (4,2 ιντσών το αρχικό Expression). Από πλευράς κατασκευής, όλο το άνω τμήμα του ταμπλό και των θυρών αποτελείται από μαλακό πλαστικό, η συναρμογή είναι γεροδεμένη και ο ευχάριστος διάκοσμος ενσωματώνει πολυτελή στοιχεία. Κανένα απολύτως παράπονο δεν θα υπάρξει σε χώρους, μιας και η καμπίνα του Arkana είναι ευρύχωρη για όλους τους φιλοξενούμενους και τις αποσκευές αυτών (480 λτ.).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αχτύπητο «δίδυμο» τα νέα Opel Crossland και Mokka
Αχτύπητο «δίδυμο» τα νέα Opel Crossland και Mokka
«Δαγκωτό» στο Hyundai Tucson 1.6Τ 180 hp
«Δαγκωτό» στο Hyundai Tucson 1.6Τ 180 hp
Μανιτζέβελα SUV μέχρι 20.000 ευρώ
Μανιτζέβελα SUV μέχρι 20.000 ευρώ
Όλα τα λεφτά το Kia Stonic 1.0T GT-Line
Όλα τα λεφτά το Kia Stonic 1.0T GT-Line
Χαρισματικό Opel Crossland από 22.400 ευρώ
Χαρισματικό Opel Crossland από 22.400 ευρώ
Το ρηξικέλευθο SUV των 22.400 ευρώ
Το ρηξικέλευθο SUV των 22.400 ευρώ
Το αυτοκίνητο «πολυεργαλείο» των 23.930 ευρώ
Το αυτοκίνητο «πολυεργαλείο» των 23.930 ευρώ
Υπερ-πλούσιο Hyundai Bayon με 20.540 ευρώ
Υπερ-πλούσιο Hyundai Bayon με 20.540 ευρώ
Θεσπέσιο SUV στην τιμή των 24.995 ευρώ
Θεσπέσιο SUV στην τιμή των 24.995 ευρώ
Οι τιμές του νέου Toyota Prius στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross 1.8 Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Mazda2 σε τιμές που συμφέρουν
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησαν Ελλάδα οι νέες BMW Σειρά 5 & i5 (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Citroen C4 X και ë-C4 X
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ηλεκτρικό Nissan Townstar Combi (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 3. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW ID.3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το αναβαθμισμένο Mazda MX-5
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο τιμοκατάλογος του νέου VW Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ανανεωμένο Mazda CX-5 σε τιμή έκπληξη
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Volkswagen Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store