Σωρεία προβλημάτων για την πρώτη plug-in McLaren

Η McLaren εισήλθε στον περιβάλλοντα χώρο της plug-in υβριδικής τεχνολογίας στις αρχές του προηγούμενου έτους, με την Artura. Ένα εγχείρημα που ξεκίνησε στραβά, με πολλά προβλήματα αξιοπιστίας στην εξέλιξη, συνέχισε με ακόμα μεγαλύτερες δυσκολίες -καθώς οι Άγγλοι αναγκάστηκαν να πουλήσουν συλλογή αυτοκινήτων αξίας 120+ εκατ. ευρώ, για να εξασφαλίσουν κονδύλια- και όπως φαίνεται, συνεχίζει να μαστίζεται από αναποδιές.

Το NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) εξέδωσε το πρώτο πρόγραμμα ανάκλησης για την Artura, αναφέροντας πως ορισμένα αυτοκίνητα κινδυνεύουν να τυλιχτούν στις φλόγες! Η αιτία του κακού εντοπίζεται σε βίδες του κυκλώματος καυσίμου, που μπορεί να ξεσφίξουν και να οδηγήσουν σε διαρροή βενζίνης στο μηχανοστάσιο. Σύμφωνα με τα δεδομένα του NHTSA οι βίδες ενδέχεται να μην έχουν σφιχτεί με την απαραίτητη δύναμη, με αποτέλεσμα να υπάρχει ορατός κίνδυνος πρόκλησης αλυσίδας γεγονότων, τα οποία μπορεί να μετατρέψουν σε παρανάλωμα του πυρός την πρώτη PHEV McLaren.

Παρόμοιο πρόβλημα είχε και η Ferrari 458 Italia, όταν έπαιρνε φωτιά το ένα αυτοκίνητο μετά το άλλο λόγω σωλήνων βενζίνης που δεν είχαν τοποθετηθεί σωστά και ακουμπούσαν πάνω στον κινητήρα, με εκρηκτικά αποτελέσματα.

Η McLaren θα πρέπει να επισκευάσει 164 Artura, αντικαθιστώντας τους σωλήνες καυσίμου και τις βίδες. Να θυμίσουμε πως το plug-in υβριδικό supercar συνδυάζει έναν 3.0 V6 twinturbo 580 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 100 ίππων, για συνολικά 680 άλογα και δυνατότητα κίνησης μόνο με το ρεύμα έως 30 χλμ. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 3,0 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 330 χλμ./ώρα, με τη μέση κατανάλωση να ανακοινώνεται στα 4,7 λίτρα/100 χλμ.! Συν τοις άλλοις, η Artura δεν έχει όπισθεν – οπισθοπορείες πραγματοποιούνται αποκλειστικά με το ηλεκτρικό μοτέρ.

Get it on Google Play Download on the App Store