Μικρά diesel με την χαμηλότερη πραγματική κατανάλωση

278
|

Τα μικρά αυτοκίνητα εκτός από το ότι αποτελούν την πιο δημοφιλή κατηγορία στη χώρα μας και μάλιστα με υψηλό ποσοστό (37,5% μερίδιο αγοράς το πρώτο 11μηνο του 2016), συγκεντρώνουν μεγάλη προτίμηση με τους κινητήρες πετρελαίου. Οι προσιτές τους τιμές σε συνδυασμό με την χαμηλή κατανάλωση και τιμή του καυσίμου αποτελούν μια ιδανική επιλογή για όσους διανύουν αρκετά χιλιόμετρα καθημερινά.

Πατήστε εδώ για τις «10 εντολές οικονομικής οδήγησης»

Ποια μοντέλα όμως που διατίθενται είναι τα πιο οικονομικά σε κατανάλωση, όχι μόνο στα χαρτιά αλλά και στην πράξη; Όπως είναι γνωστό οι εργοστασιακές μετρήσεις καταναλώσεων που γίνονται σύμφωνα με τον κύκλο μέτρησης New European Driving Cycle (NEDC) απέχουν αισθητά από τις πραγματικές, σε ποσοστό που κυμαίνεται κατά μέσο όρο στο +30% (στα diesel).

Δείτε εδώ πως να μετρήσετε την κατανάλωση του αυτοκινήτου σας

Παρακάτω παραθέτουμε όλα τα μικρά αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου στις πιο οικονομικές εκδόσεις τους, παραθέτοντας τη μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση και την πραγματική.

Να σημειώσουμε ότι οι ρεαλιστικές καταναλώσεις προέρχονται από τις δοκιμές που πραγματοποιεί η Αγγλική εταιρεία Equa Index. Πρόκειται για μια τυποποιημένη διαδικασία που γίνεται με τον ίδιο τρόπο σε κάθε μοντέλο, διαρκεί πάνω από τρεις ώρες και τριάντα λεπτά και περιλαμβάνει επαναλαμβανόμενες διαδρομές αστικές, επαρχιακές και στον αυτοκινητόδρομο. Οι μέσες ωριαίες ταχύτητες που κινείται κάθε όχημα σε αυτές τις διαδρομές είναι περίπου 28 χλμ./ώρα, 56 χλμ./ώρα και 97 χλμ./ώρα αντίστοιχα. Επιπλέον γίνονται δοκιμές με σπορ οδήγηση, υψηλά φορτία και πιο οικολογική οδήγηση.

Ποια είναι λοιπόν τα πιο οικονομικά μικρά ντίζελ; Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα στον παρακάτω πίνακα:

Κατανάλωση Εργοστασιακή     Πραγματική     Απόκλιση
Μάρκα μοντέλο λτ./100 χλμ. λτ./100 χλμ.  
Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDM-2 95 PS     3,5 5,3 +34%
Audi A1 1.6 TDI 116 PS 3,7 5,3 +30%
Citroen C3 1.6 BlueHDi 75 PS 3,2 4,8 +33%
Dacia Sandero 1.5 dCi 75 PS 3,5 4,9 +29%
Fiat Punto 1.3 MTJ 95 PS 3,5 5,3 +34%
Ford Fiesta 1.5 TDCi 95 PS 3,2 5,9 +46%
Hyundai i20 1.1 CRDi 75 PS 3,7 5,2 +29%
MINI One D 1.5 95 PS 3,4 5,1 +33%
Opel Corsa 1.3 CDTI 95 PS 3,1 5,3 +42%
Peugeot 208 1.6 BlueHDi 75 PS 3,5 5,1 +31%
Renault Clio 1.5 dCi 90 PS 3,3 5,0 +34%
SEAT Ibiza 1.4 TDI 75 PS 3,6 5,2 +30%
Skoda Fabia 1.4 TDI 90 PS 3,6 5,3 +32%
Toyota Yaris 1.4 D-4D 90 PS 3,8 5,2 +27%
VW Polo 1.4 TDI 90 PS 3,6 5,3 +32%