Απίθανη Porsche 911 GT3 με μοτέρ Impreza STI 550HP

Μια καταπληκτική μίξη Porsche 911 GT3 – Subaru Impreza STI είναι ίσως το πιο εντυπωσιακό έκθεμα της φετινής SEMA, με όλη τη μεγαλοπρέπεια που χαρίζουν τα χρώματα της Subaru Motorsport και ένα 2.5άρης boxer 550 ίππων!

Η 911 GT3 STI, όπως είναι το όνομα της εντυπωσιακής Γερμανογιαπωνέζας, αποτελεί έργο της σύμπραξης Eneos – DevSpeed Motorsports. Αρχικά αγοράστηκε από τον επαγγελματία drifter και καροσερίστα Faruk Kugay, ως τρακαρισμένη 997 GT3 χωρίς κινητήρα. Το κενό στο μηχανοστάσιο ιντρίγκαρε τη φαντασία του Kugay, ο οποίος αποφάσισε να το γεμίσει με έναν EJ25 από Impreza STI του 2008. Αμέσως αλλάχτηκαν τούρμπο-intercooler με μεγαλύτερα, ενώ το δρόμο της αντικατάστασης πήραν επίσης οι εκκεντροφόροι, οι αντλίες βενζίνης και νερού, το σύστημα τροφοδοσίας, τα μπεκ, η εξάτμισης και ο εγκέφαλος.

Το τελικό αποτέλεσμα ήταν 550 ίπποι, ξεπερνώντας κατά 220 άλογα την εργοστασιακή ισχύ του 2.5λτ. τετρακύλινδρου boxer και κατά 135 ίππους τον ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο 3.6λτ. της 997 GT3, με τον EJ25 να είναι παράλληλα 77 κιλά ελαφρύτερος. Η ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενισχυμένου 6τάχυτου κιβωτίου από το Impreza STI και μπλοκέ διαφορικού, ενώ η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη της BC Racing και διαθέτει στοιχεία από την αγωνιστική 911 Cup. Στο ίδιο μήκος κύματος το απογυμνωμένο εσωτερικό και η παρουσία κλωβού ασφαλείας, όπως και ο υδραυλικός γρύλος που σηκώνει το αυτοκίνητο μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα, για ταχύτατες αλλαγές ελαστικών στα pit stop.

Για το τέλος, αφήσαμε την εκθαμβωτική εμφάνιση. Το bodykit έχει κατασκευαστεί με έμπνευση από την 911 GT3R, περιλαμβάνοντας και περιλαμβάνει ένα έντονο splitter, φαρδιά αεριζόμενα φτερά, οροφή από ανθρακονήματα, πίσω φώτα από το 997.2 και έναν πίσω προφυλακτήρα που αφήνει εκτεθειμένο μέρος των τροχών. Τροχοί που αποτελούνται από 19άρες ζάντες και ελαστικά Toyo Proxes R888R, διάστασης 265/35 μπροστά και 345/30 πίσω. Αεροτομή και κάλυμμα κινητήρα έχουν φύγει, προκειμένου να θαυμάζουν τα βλέμματα την καρδιά της 911 GT3 STI. Και, φυσικά, STI -Subaru ή μη- χωρίς τα χαρακτηριστικό μπλε-κίτρινο και τις Πλειάδες πάνω του, μαζί με χρυσαφί ζάντες, απλά δεν υφίσταται!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Γερμανικό «χέρι» 810 ίππων στη Bentley Bentayga
Γερμανικό «χέρι» 810 ίππων στη Bentley Bentayga
Κόλαφος BMW M8 Gran Coupe 900 ίππων
Κόλαφος BMW M8 Gran Coupe 900 ίππων
«Σαύρα» VW Arteon είναι η χαρά της λακκούβας
«Σαύρα» VW Arteon είναι η χαρά της λακκούβας
Τετραρότορο RX-7 «πυρπολεί» με 1.145 άλογα (+video)
Τετραρότορο RX-7 «πυρπολεί» με 1.145 άλογα (+video)
Απόλυτα απειλητικό το VW Golf GTE Meteora
Απόλυτα απειλητικό το VW Golf GTE Meteora
Νέα σειρά εξατμίσεων για το Honda Civic Type R
Νέα σειρά εξατμίσεων για το Honda Civic Type R
Σοκαριστική twinturbo Aventador με 1.250 ίππους τροχό!
Σοκαριστική twinturbo Aventador με 1.250 ίππους τροχό!
«Αρρωστημένο» Nissan Leaf με μοτέρ Kawasaki!
«Αρρωστημένο» Nissan Leaf με μοτέρ Kawasaki!
Η Irmscher περιποιείται το Opel Astra GSe
Η Irmscher περιποιείται το Opel Astra GSe
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store