Δίδυμη «αλητεία» 1.800 ίππων από BMW M5 CS - AutoGreekNews

Δίδυμη «αλητεία» 1.800 ίππων από BMW M5 CS

Η BMW M5 διατηρεί άριστες σχέσεις με τη βελτίωση, έχοντας κυκλοφορήσει σε πολυάριθμες εκτελέσεις από διάφορους tuners εγνωσμένης αξίας. Αυτές της G-Power όμως, δύσκολα μπορεί να συναντήσουν αντίπαλο.

Οι Γερμανοί ειδικεύονται στην ενίσχυση των βαυαρικών μοντέλων, δείχνοντας ιδιαίτερη ζέση για τη M5 Competition. Από τη στιγμή που παρουσιάστηκε η κορυφαία CS, θέμα χρόνου ήταν να βλέπαμε την οπτική τους επί του θέματος. Μία ίσον καμία βέβαια, εξ ου και τα 5 διαφορετικά πακέτα βελτίωσης για την ισχυρότερη BMW παραγωγής όλων των εποχών! Τα GP-700, GP-740, GP-780, GP-820 και GP-900 ανεβάζουν την απόδοση του 4.4 V8 twinturbo στα επίπεδα ισχύος, που υποδηλώνει η ονομασία του κάθε ενός.

 

Στο GP-700 έχουμε έναν απλό επαναπρογραμματισμό της ECU, που αυξάνει την ισχύ στα 700 άλογα και 850 Nm (636 ίπποι και 750 Nm εργοστασιακά). Με το GP-740 προστίθεται νέα εξάτμιση, ανεβάζοντας τα νούμερα σε 740 ίππους και 900 Nm. Το GP-780 μοιάζει αρκετά, προσθέτοντας ολοκληρωμένο σύστημα εξαγωγής και απόδοση στα 780 άλογα/950 Nm. Στο GP-820 αναβαθμίζονται πολλά ακόμα περιφερειακά κομμάτια, φτάνοντας τους 820 ίππους και τα 1.000 Nm, ωστόσο τα «χοντρά» έρχονται με το κορυφαίο πακέτο. Το GP-900 προσφέρει στη M5 CS μεγαλύτερα τούρμπο και intercoolers, μαζί με αναβαθμισμένο τρίπτυχο εξάτμισης – εισαγωγής – εγκεφάλου, για ένα τελικό αποτέλεσμα της τάξης των 900 ίππων και 1.050 Nm!

Εμφανισιακά, τουλάχιστον για τις δυο GP-900 των φωτογραφιών, οι αλλαγές σε σχέση με τη «μαμά» M5 CS περιορίζονται στις ζάντες των 21 ιντσών, σε ελαστικά 285/30 εμπρός – 295/30 πίσω, τα ελατήρια χαμηλώματος και τις νέες εξατμίσεις. Προαιρετικά, όσοι θέλουν να δείχνουν ακόμα περισσότερο τη ρώμη των 900 ίππων της «Μπέμπας» τους μπορούν να επιλέξουν από ολοκληρωμένο αεροδυναμικό πακέτο, αλλά και καπό με αεραγωγούς, όλα κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.

Όπως φανταζόμαστε, τέτοιου είδους βελτιώσεις μόνο φτηνές δεν είναι. Για την ακρίβεια, το πακέτο GP-700 μια χαρά λογικό κόστος έχει, στις 2.495 ευρώ. Από εκεί και πάνω, όμως, η τιμή μπορεί να φτάσει μέχρι τις 119.000 ευρώ για το πακέτο GP-900 και τις οπτικές αναβαθμίσεις!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μοναδικό χειροκίνητο Audi R8 MK2 1.500 ίππων!
Μοναδικό χειροκίνητο Audi R8 MK2 1.500 ίππων!
Corvette με τούρμπο μοτέρ Honda 900 ίππων! (+video)
Corvette με τούρμπο μοτέρ Honda 900 ίππων! (+video)
Ντίζελ Honda Accord είναι το απόλυτο όπλο πίστας
Ντίζελ Honda Accord είναι το απόλυτο όπλο πίστας
Mitsubishi Evo και Subaru Impreza STI σε ένα!
Mitsubishi Evo και Subaru Impreza STI σε ένα!
Έξαψη με θυελλώδη BMW M8 823 ίππων
Έξαψη με θυελλώδη BMW M8 823 ίππων
Bodykit made in Taiwan αγριεύει φουλ τις BMW M3/M4
Bodykit made in Taiwan αγριεύει φουλ τις BMW M3/M4
«Δαιμονισμένη» Camaro ZL1 770 ίππων (+video)
«Δαιμονισμένη» Camaro ZL1 770 ίππων (+video)
Αγρίμι alter ego του νέου Toyota Land Cruiser
Αγρίμι alter ego του νέου Toyota Land Cruiser
Η απόκοσμη Lamborghini Urus των 1.001 ίππων!
Η απόκοσμη Lamborghini Urus των 1.001 ίππων!
Τιμές κι εξοπλισμοί για το νέο Kia EV6!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του Toyota Aygo X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Suzuki Vitara 1.5 Hybrid: Τιμές, εξοπλισμός & επιδόσεις
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει το νέο Volvo C40 Recharge 408 hp;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Toyota RAV4 Adventure σε τιμή για έχοντες
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Ford Focus στην Ελλάδα!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ισχυρότερο Ford των 80.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Suzuki Vitara Hybrid 1.5 λτ. 116 hp (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store