Η Brabus «κτηνεύει» την Porsche 911 Turbo S!

Στο άκουσμα του ονόματος «Brabus» έρχονται στο μυαλό εικόνες από πανίσχυρες Mercedes, με 700-800 ή 900 άλογα και παρουσιαστικό τετράτροχου μπράβου. Ο βελτιωτής από το Μπότροπ είναι συνώνυμο της φίρμας από τη Στουτγκάρδη, όμως πού και πού κάνει τις εξαιρέσεις του. Ό,τι ακριβώς θέλει να ακούει η Porsche.

H Brabus περίλαβε την 911 Turbo S και ετοίμασε δυο προτάσεις, με τα τυπικά προσόντα των δημιουργιών της: τρομερή εμφάνιση και συγκλονιστική δύναμη. Στο πρώτο σκέλος συναντάμε ανθρακονημάτινο αεροδυναμικό πακέτο, που αποτελείται από splitter, side skirts, σταθερή αεροτομή και διαχύτη, πολυάκτινες ζάντες 21 ιντσών εμπρός και 22 πίσω, αλλά και μια τετράδα από ευμεγέθεις απολήξεις για την εξάτμιση.

Από πλευράς ισχύος, ο 3.8 twinturbo εξακύλινδρος boxer δέχεται δυο παρεμβάσεις. Η βασική P38S-720 αυξάνει την ισχύ από τα 650 άλογα και τα 800 Nm του εργοστασίου, σε 720 ίππους και 900 Nm. Η «βαρύτερη» P38S-820 ανεβαίνει στα 820 άλογα και τα 950 Nm, με αμφότερα τα πακέτα να αποτελούνται από τον εγκέφαλο της Brabus και νέα εξάτμιση, δείγμα του πόσο δεκτικός στη βελτίωση είναι ο κινητήρας της Porsche. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά είναι σίγουρο πως τόσο η Coupe όσο και η Cabrio Turbo S επιταχύνουν ταχύτερα και σταματούν να το κάνουν αργότερα από τις εργοστασιακές (2,7 δλ. το 0-100 χλμ./ώρα, 330 χλμ./ώρα η τελική).

Για τους φίλους των ηλεκτρικών, η Brabus φροντίζει να αναβαθμίσει την Taycan Turbo S. Εδώ η ισχύς δεν αλλάζει, με τους δυο ηλεκτροκινητήρες να παράγουν 761 ίππους και 1.050 Nm, ωστόσο οι Γερμανοί φροντίζουν για την αποδοτικότερη αεροδυναμική της διαχείριση. Το αεροδυναμικό πακέτο αναλαμβάνει τη μείωση της άνωσης εμπρός-πίσω και τη βελτίωση της σταθερότητας, αξιοποιώντας παράλληλα ένα χαμήλωμα 20 χλστ. στην ανάρτηση και 22άρες ζάντες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
4τούρμπινη BMW X5 ντίζελ τρολάρει την Ε.Ε.
4τούρμπινη BMW X5 ντίζελ τρολάρει την Ε.Ε.
Αυτή είναι η πιο «κιτς» Aston Martin που κυκλοφορεί
Αυτή είναι η πιο «κιτς» Aston Martin που κυκλοφορεί …
Γερμανικό «χέρι» 810 ίππων στη Bentley Bentayga
Γερμανικό «χέρι» 810 ίππων στη Bentley Bentayga
Κόλαφος BMW M8 Gran Coupe 900 ίππων
Κόλαφος BMW M8 Gran Coupe 900 ίππων
«Σαύρα» VW Arteon είναι η χαρά της λακκούβας
«Σαύρα» VW Arteon είναι η χαρά της λακκούβας
Τετραρότορο RX-7 «πυρπολεί» με 1.145 άλογα (+video)
Τετραρότορο RX-7 «πυρπολεί» με 1.145 άλογα (+video)
Απόλυτα απειλητικό το VW Golf GTE Meteora
Απόλυτα απειλητικό το VW Golf GTE Meteora
Νέα σειρά εξατμίσεων για το Honda Civic Type R
Νέα σειρά εξατμίσεων για το Honda Civic Type R
Σοκαριστική twinturbo Aventador με 1.250 ίππους τροχό!
Σοκαριστική twinturbo Aventador με 1.250 ίππους τροχό!
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store