Η Novitec μαγεύει με τη Maserati Levante (+video)

Προ 3ετίας, η Novitec μας είχε παρουσιάσει το πρώτο της βελτιωτικό πακέτο για την Maserati Levante. Η δεύτερη version του είναι ακόμα πιο τούμπανο!

Η αναβάθμιση της Levante είναι ολική, μιας και μιλάμε τόσο για βελτίωση στην ιπποδύναμη, όσο και στην εμφάνισή της.

Δείτε ακόμα: Καλοκαιρινή «αμαρτία» η Ferrari Portofino της Novitec (+video)

Η Maserati Levante Esteso V2 όπως είναι το πλήρες όνομα με την προσθήκη του βελτιωτικού πακέτου, διαθέτει ένα «πρησμένο» bodykit από τον οίκο Esteso, ενώ οι μηχανικές βελτιώσεις προσφέρονται για όλη την κινητήρια γκάμα της Levante. Ναι, βελτιώνεται κι η έκδοση Trofeo όπως βλέπετε και στις εικόνες. Ξεκινώντας από το παρουσιαστικό, το bodykit Esteso αποτελείται από 8 κομμάτια, «πρήζοντας» αρκετά το πολυτελές και γρήγορο ιταλικό SUV. Για να έχετε μια τάξη μεγέθους, το πλάτος με το «κουστούμι» αυτό αγγίζει τα 2,09 μέτρα χάρη στα φουσκωμένα φτερά! Από εκεί κι έπειτα υπάρχουν νέοι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, νέος διαχύτης από τον οποίο ξεπροβάλλουν οι απολήξεις των εξατμίσεων, αλλά και μια ανθρακονημάτινη αεροτομή! Κερασάκι στην τούρτα, οι ζάντες 22 ιντσών με το υπέροχο design, αλλά κι η αερανάρτηση που μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 25 χλστ.

Διαβάστε επίσης: Η Ferrari 812 της Novitec κόβει την ανάσα (+video)

Σε ότι αφορά την μηχανική βελτίωση τώρα, ας ξεκινήσουμε με την κορυφαία έκδοση Τrofeo, η οποία κινείται από τον 3.8-λίτρων Twin Turbo V8 κινητήρα, κατασκευής Ferrari. Αυτός δυναμώνει αρκετά και από τα 590 άλογα με 730 Nm ροπής που παράγει από το εργοστάσιο, πλέον αποδίδει 624 άλογα και 820 Nm. Με τα νούμερα αυτά η διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 3,8 δλ. (4,1 δλ. η εργοστασιακή έκδοση), με την τελική ταχύτητα να αγγίζει πλέον τα 309 χλμ./ώρα (300 χλμ./ώρα η «μαμά»). Στα πιο… «ταπεινά» 3λίτρα μηχανικά σύνολα, η ισχύς στην έκδοση βενζίνης ανέρχεται στα 494 άλογα και στα 660 Νm ροπής, έναντι 430 ίππων και 580 Nm ροπής της εργοστασιακής Levante. Η πετρελαιοκίνητη επιλογή προσφέρει πλέον 322 άλογα (από 272 ίππους), με την ροπή να αγγίζει τα 680 Nm. Για αυτή την version τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 6,2 δλ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Roma φτάνει τα 710 άλογα «στο νερό» (+video)
Η Roma φτάνει τα 710 άλογα «στο νερό» (+video)
Μοναδικό και ακραίο «Nissan Skyline» SUV 500 ίππων!
Μοναδικό και ακραίο «Nissan Skyline» SUV 500 ίππων!
Η Brabus «κτηνεύει» την Porsche 911 Turbo S!
Η Brabus «κτηνεύει» την Porsche 911 Turbo S!
Κτηνώδης αγροτική G-Class 900 ίππων από τη Brabus!
Κτηνώδης αγροτική G-Class 900 ίππων από τη Brabus!
Στα τελειώματα το Nissan Navara GT-R 1.000HP (+video)
Στα τελειώματα το Nissan Navara GT-R 1.000HP (+video)
Το πιο «πολεμικό» Toyota Land Cruiser ever
Το πιο «πολεμικό» Toyota Land Cruiser ever
Κτήνος άλλου επιπέδου η Brabus GLS των 900 ίππων
Κτήνος άλλου επιπέδου η Brabus GLS των 900 ίππων
Audi RS Q8 by ABT βουτηγμένο στο ανθρακόνημα
Audi RS Q8 by ABT βουτηγμένο στο ανθρακόνημα
«Άρρωστο» Nissan GT-R με 1.587 ίππους τροχό! (+video)
«Άρρωστο» Nissan GT-R με 1.587 ίππους τροχό! (+video)
Ήρθε στην Ελλάδα το φθηνότερο 7θέσιο Crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Το Toyota Aygo X ήρθε στην Ελλάδα (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Ford Ranger Raptor στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Opel Astra στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Mazda CX-60 PHEV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου και πιο ακριβού Toyota Hilux GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Abarth 595/695 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο σπορ και ακριβό Toyota Yaris GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store