Ισοπεδωτική Mercedes-AMG S63 Coupe 930 ίππων

Mercedes-AMG S63 Cοupe δεν είναι το είδος του αυτοκινήτου που θα χρησιμοποιήσει κάποιος σε αγώνες dragster. Ούτε είναι λίγοι οι 612 ίπποι και τα 900 Nm του 4λιτρου V8 twinturbo, ειδικά για τον τουριστικό και αρχοντικό χαρακτήρα του μοντέλου. Παρόλα αυτά, οι μηχανικοί του γερμανικού οίκου βελτίωσης Posaidon αποφάσισαν πως η S63 πρέπει να πλησιάσει σε δύναμη το Project ONE!

Το μπλοκ ενισχύθηκε κατάλληλα, προκειμένου να αντεπεξέλθει στην τεράστια αύξηση της ισχύος. Τα κουζινέτα του στροφαλοφόρου είναι καινούργια, οι μπιέλες σφυρήλατες (όπως και τα έμβολα), τα δαχτυλίδια των κυλίνδρων είναι κατασκευασμένα από χάλυβα υπερυψηλής αντοχής και τα ελατήρια των βαλβίδων είναι επίσης ενισχυμένα. Περιττό να πούμε ότι οι δύο υπερσυμπιεστές είναι νέοι και μεγαλύτεροι, όπως και η πολλαπλή εισαγωγής, το σύστημα εξαγωγής και το ψυγείο και το intercooler. Δεν θα μπορούσε να λείπει η αναβαθμισμένη ECU, ώστε να ρυθμίζει κατάλληλα το «ντοπαρισμένο» μοτέρ, ενώ ενισχύσεις έχουν δεχτεί το διαφορικό και το 9ταχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Όλα αυτά είχαν σαν αποτέλεσμα την εκτίναξη της ισχύος, στα 930 άλογα και τα 1.280 Nm! Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται πλέον σε 2,8 δλ. (από 3,5 δλ. της εργοστασιακής S63 Coupe), ενώ η τελική ταχύτητα εξακολουθεί να περιορίζεται ηλεκτρονικά, αλλά τώρα ο κόφτης επεμβαίνει στα 350 χλμ./ώρα! Κίνηση που κρίνεται απαραίτητη από τους μηχανικούς της Posaidon, προκειμένου να διασφαλιστεί η ακεραιότητα των ελαστικών.

Με τόσες αναβαθμίσεις και τέτοιες επιδόσεις, σε αυτοκίνητου αυτού του βεληνεκούς, το πακέτο δεν θα μπορούσε να είναι οικονομικό. Το συνολικό κόστος φτάνει τις 52.000 ευρώ, όμως ο Γερμανός βελτιωτής προσφέρει πιο ήπια κιτ για όσους δεν κοιτάνε την 1.000άρα στα άλογα. Με 29.990 ευρώ, το grand tourer από τη Στουτγκάρδη ανεβαίνει στα 880 άλογα, επιταχύνοντας στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 2,9 δλ. και διατηρώντας τα 350 ηλεκτρονικά περιοριζόμενα χλμ./ώρα. Στις 24.000 ευρώ υπάρχει το 2ο στάδιο, με απόδοση 830 ίππων και 1.100 Nm, ενώ σαφώς πιο οικονομικό είναι το 1ο στάδιο (αναβάθμιση της ECU όλο κι όλο), που αυξάνει την απόδοση στα 700 άλογα και τα 950 Nm, εξασφαλίζοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δλ. και τελική -πάντα με ηλεκτρονικό κόφτη- 330 χλμ./ώρα, στις 4.200 ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Undercover κτήνος Mustang 800 ίππων από τη Roush
Undercover κτήνος Mustang 800 ίππων από τη Roush
Ασταμάτητο VW T-Roc R 475 ίππων (+video)
Ασταμάτητο VW T-Roc R 475 ίππων (+video)
Carbon εξαρτήματα για Skoda Kodiaq από 147 ευρώ!
Carbon εξαρτήματα για Skoda Kodiaq από 147 ευρώ!
«Τράκτορας» Nissan Navara 220HP με 22άρες ζάντες
«Τράκτορας» Nissan Navara 220HP με 22άρες ζάντες
Lada Niva μεταλλαγμένο σε BMW 252 ίππων! (+video)
Lada Niva μεταλλαγμένο σε BMW 252 ίππων! (+video)
«Ανάφτρα» Alfa Romeo Giulia QV 622 ίππων (+video)
«Ανάφτρα» Alfa Romeo Giulia QV 622 ίππων (+video)
Ιαπωνικές περιποιήσεις για το Toyota Camry
Ιαπωνικές περιποιήσεις για το Toyota Camry
Το νέο Toyota Hilux έγινε κομάντο!
Το νέο Toyota Hilux έγινε κομάντο!
«Παλαιστής» Audi RS Q8 από την ABT
«Παλαιστής» Audi RS Q8 από την ABT
Το νέο trendy υβριδικό αυτοκίνητο των 11.990 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda CR-V e:HEV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο μικρομεσαίο crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα ειδική έκδοση για το Citroen C3 Aircross!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes EQA! Πόσο κοστίζει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμή σοκ για το νέο υβριδικό Fiat Panda
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η νέα Skoda Octavia Scout
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις Kia Sportage σε χαμηλότερες τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο φθηνό οικογενειακό των 14.500 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το 1.500άρι SUV των 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Φθηνότερη έως 16.500 ευρώ η Alfa Romeo Giulia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 17.950 ευρώ το νέο Citroen C4 C-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων